Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Leuk zeg Chrisje!!
    H&M heeft erg leuke babykleertjes vind ik.
    Heb er laatst ook al (te) veel gekocht.
    Dus moeders was toch te nieuwsgierig, haha leuk man!

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd leuk dat je mams het nu toch weet ;)

Ben je nu weer wel zeker van de naam? hihihi

Hier gaat alles zijn gangetje. Werd gisterochtend alleen wel wakker met een enorme buikpijn. Maar niet zoals je dit normaal kent maar gewoon een heel raar gevoel alsof je te snel opstaat en de kleine het er niet mee eens is. Heeeeel vreemd. Maar vandaag is het weer weg ;)

Voor de rest word de kleiner steeds drukker. Als ik plat ga liggen zie je de kleine ook gewoon schoppen en het hartslagje valt te volgen via me buik. Me buik beweegt op het hartslagje ECHT apart!! Maar wel bijzonder ;)

3. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja nu weten we de naam zeker haha. :D

Wat moet dat leuk zijn om je buik al te zien bewegen!

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha idd!! Zeer leuk Chrisje.

Heb daarna me telefoon op me buik gelegd.. Met een muziekje aan om te kijken hoe het daar op zou reageren ;)

hij/zij schopte zo HARD dat me telefoon van me buik viel hahaha

echt grappig om dat te zien ;)

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hahaha dat is leuk. Binnenkort schopt ie je vriend een tand door de lip ofzo als ie eens een kusje op je buik wil geven hahaha.

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hahahaha
    dat zou wat zijn.....

en het sneeeeeeuuuuuuwwwwwtttttt!!!
    zometeen even wat sneeuwballen gooien als ik m'n meid naar de peuterspeelzaal breng....

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha zal ut is proberen :p

Misschien met de smoes.. Moet je is ff horen .. Hoor je dat in me buik?!

Hehe *Bam*!

Kzou niet meer bijkomen..

Krijg het namelijk de laatste nachten behoorlijk te voorduren!

Het begon zondagnacht. Het mannetje sliep al en ik was nog aan het draaien en doen. Opeens haalt het mannetje uit met zijn elleboog RECHT op me voorhoofd. Ben gewoon helemaal blauw op me voorhoofd. Zeer dat het deed!!

Maandag nacht lag ik weer te woelen en hij sliep al. En ik hield die elleboog maar in de gaten. Wilde die opeens weer uithalen hehehe DUS ik meteen HEY!! HEY!!! en ging snel aan het hele andere kant van het bedje liggen.

Ikke het sochtends natuurlijk vertellen en hij weet zich er niets van te herrineren.

En vanacht.. Ja hoor!!! Haalde die zijn elleboog uit in me zij. Ik dacht meteen Ojeej als die maar oppast voor de kleine :(:(

Maar nee meneer slaapte als een roosje..

Ben benieuwd wat me de komende nachten te wachten staat. De baby mag dus wel is uithalen na papa hehehehe

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja haha even zijn mama verdedigen...
    of gewoon een stomp teruggeven en doen alsof je slaapt hihi...leert ie het misschien meteen af :)

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha en dan komtie sochtends op zijn werk en vragen ze zich af wat er met um gebeurd is haha.

"ja het vrouwtje he.."

En dan krieg ik ut te horen als ze collegas hier komen haha.

Vorige keer ook had ik hem met valentijn een kaartje in zijn tas gestopt. Hopen natuurlijk dattie um in de pauze zou vinden.

Stonden alle werklui in de keet.. met reacties zoals:

Achhhh gut heb je een kaartje gekregen?!:p

Hehe arme jongen :p

10. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hahaha ja toen mijn vriend en ik nog niet samenwoonden smeerde ik voor ik zondags naar huis ging zijn boterhammen voor de volgende dag op zijn werk. En ik legde er altijd een briefje bij in zijn koffertje dan. Altijd knalroze papiertjes met hartjes erop enzo.. haha

Suusje heb je nog een sneeuwballengevecht gehad?

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hahaha........breng je hem weer in verlegenheid haha....ze zijn stiekem gewoon lekker jaloers
    op t kaartje dan he? niet op die evt stomp die je hem dan verkoopt hihi

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja.....heb al die peuters ingemaakt hahaha.....of was het stiekem toch andersom ;)

13. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Oh jee ik zie het al helemaal voor me. Jij met een reuzen sneeuwbal en je kegelt alle kleine peutertjes omver hahahaha.

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha idd

dat was natuurlijk ook zijn reactie

Jullie zijn gewoon jaloers omdat ik de enigste ben met een kaartje ;)

En sneeuwt hier ook aardig hard dus blijf lekker binnen moet toch nog ff beetje opruimen want moeders kom vandaag weer thuis helaas.

Heb me ochtend al lekker vol gemaakt met schilderen haha en me middag dus met opruimen ;)

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    he girlzz...hebben jullie het gezien? we gaan alweer op weg naar de 800 berichten
    ben benieuwd wanneer we die grens passeren

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    en ik heb trek in iets....moet eigenlijk ook een beetje opruimen, maar was gister al goed bezig geweest voor de visite kwam, dus eigenlijk hoef ik niet veel te doen....en de kleine is dus nu op school dus ik ga ffjes surfen, met jullie kleppen en ondertussen iets zoeken om de lekkere trek te stillen...eerst maar eventjes braaf beginnen met wat fruit....grrrr ff een harde buik...zooo weg ...gisyetet (huh wat staat daar? ) ik bedoel gister liep ik op t winkelcentrum en toen trapte de beeb tegen mijn blaas...en zat er zo op te drukken dat ik ineens niet meer kon lopen omdat ik anders in mijn broek zou plassen hihi...moest echt even wachten tot t beebje gedraaid was en toen kon ik weer lopen...gauw een broodjeszaak binnen en naar de wc.....nou t was echt een minuscuul plasje wat die 50 cent die ik moest betalen niet waard was hihi......maar jah toen kon ik weer relaxed verder lopen

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    waar zijn jullie nou snik snik :(

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hihi gister plaste ik ook bijna bij de H&M in mn broek dus ik met mijn benen tegen elkaar te mc.donalds die daar tegenover ligt ingehupt. Moet ik eerst nog een trap op om bij de plee te komen.
    Die trapjes op je blaas kunnen zeeeer lastig zijn haha.

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    yep! moet er vast heel apart uit zien voor een ander als ze ons zo vreemd zien lopen ineens ;)

20. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hihi, fijn he ;)
    Ik merk nu ook echt dat ik vaker moet plassen dan normaal. En kon ik voor mijn zwangerschap gerust een liter water drinken zonder te hoeven plassen....Dat gaat nu écht niet meer!!! :)

Deel Deze Pagina