Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee klopt....ik moet normaal gesproken echt hooguit 2x per dag naar de wc...drink voldoende hoor, maar moet gewoon niet meer dan dat, maar dat is nu idd wel anders ja,....ik moest er dan ook wel weer erg aan wennen, angezien ik het maar vervelend vind om naar de plee te gaan...zo'n gedoe (tjah als je bijna nooit hoeft, dan is het een hoop gedoe voor je gevoel als je ineens ik weet niet hoe vaak moet) en als ik voor die straal van 1 sec elke keer moet gaan grrrrrrrrrrrrrrrrrr....... dan voelt het zo nutteloos hihi

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ook ik moet soms rennen naar de wc.. Haha

Ken het gewoon helemaal niet meer zolang ophouden.

Als ik moet dan moet ik ook echt gaan anders heb ik de broek nat :S

Maarja soms is het lastig als je net boodschappen aan het doen ben ken je er niet zo ff tussenuit om te plassen dus me mannetje fiets dan als een gek na huis haha doet de deur voor me open en dan ken ik snel naar de wc.

Hele rare situaties levert je dat op :D

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ook lastig is als je moet fietsen maar de baby heb er geen zin in :(:(

5. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb ook bv. dat ik dan op de bank zit en dan merk ik niks en dan sta ik op en dan moet ik ineens heeeeel erg plassen! Kennen jullie dat ook?

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nopes wel dat ik net ben geweest en weer ga zitten en opeens WEER moet :(

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja, en dan wilde ik eigenlijk alleen maar even wat pakken en dan heb ik zelfs dat ik er geen zin in heb om naar de plee te gaan en ga ik weer zitten tot ik echt niet meer kan ;)...heb even een croissantje in de oven gedaan...

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh nee dat heb ik niet, als ik geweest ben duurt het vaak wel even voordat ik weer moet gelukkig

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehe croissantje kan een lekker tussendoortje zijn.

Heb ook een beetje trek dus ga zo maar ook is ff opzoek :p:p

Ja kweet ut ook niet tis allemaal heel vreemd aangezien ik eerder ook nooit zo vaak naar de wc hoefde en er nu helemaal gek van word haha.

Maarja hoort erbij zeggen ze he :p

Moeten jullie btw ook al nu elke keer als je na de vk komt je urine meenemen?!

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee ik hoef niks mee te nemen... jij wel dus? en wat doet ze ermee? ik hoefde alleen een keer bloed te laten prikken en verder meet ze mijn bloeddruk, luistert en voelt ze aan mijn buik en moet ik me wegen

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja ik moet standaard ook bloeddruk meten en wegen. Nou en dan vraagt ze of ik nog ergens last van heb en dan ken ik gaan liggen om te luisteren naar het hartje en te voelen naar de groei van de kleine.

Maar vanaf me volgende bezoekje moet ik elke keer dat ik kom me urine mee nemen en dan gaat ze me ook elke keer testen met bloedprikken voor me ijzer geloof ik.

En wat ze precies met me urine gaat doen geen idee. Geloof dat het iets met eiwitten enzo heb te maken weet het niet zeker maar in het begin dat ik er kwam gingen ze ook me urine testen met van die gekke korreltjes :(

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihi....ach ja...maakt ook niet uit toch? even goed mikken met plassen :)

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nadat ik het hartje heb gehoord ben ik weer zo van slag en in de wolken dat ik eigenlijk ben vergeten te vragen wat ze met me urine moet haha

Ze zei: tis niets om je druk over te maken we controleren het gewoon graag in je laatste fase van je zwangerschap.

Maar zal ff de volgende keer goed vragen wat ze precies gaat doen

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik kreeg zo'n lijst binnen met allerlei partijen en mensjes waarop je kon gaan stemmen op 7 maart....heb werkelijk geen idee op wie ik zou moeten gaan stemmen joh...ik weet niet eens wat hun standpunten zijn eigenlijk

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha ja en dan moet je dus sochtends dat doen he..

Nou dan moet je gewoon zo nodig dat je wel een hele maatbeker vol kan plassen..

Dus de vorige keer zei me zus.. Hij hoef niet helemaal vol hoor!! Uhhh jaa maar ga ook niet over me handen plassen :(

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihi...kom je er aan met een hele emmer vol....alstublieft maaruhhhh wat mot u ermee??? hihi

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Owww stemmen!!

Ik heb alle stembiljetten verzameld van me vader en moeder enz..

Ik ga zeker wel stemmen, weet ook niet precies waar werkelijk iedereen voor staat.

Maar weet wel de standpunten van de christen unie en die van de pvda enz zeg maar.

Maar ik denk dat ik voor de pvda gaat..

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha ja of niet!

Maar moest um de vorige keer wel zelf om gaan spoelen enzo

Kdacht UHhh je staat bij de water kraan ken je um niet ff voor me leeggooien en omspoelen?!

Neej kmoest eerst naar beneden lopen om het daar in het toilet te dumpen :p

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik vind het maar moeilijk elke keer pfffffff nou jah...we'll see ik stem in ieder geval niet op die meneer die meneer JOKhan heet haha...dat is vast een jokkebrok dan

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hahaha idd! Niet doen dan Suus!

Je weet maar nooit wat ons dan te wachten staat ;)

Deel Deze Pagina