Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    en er staan een heleboel de HAAS sen bij.... nou ja goed.....we zien t dan wel weer....even pendelen wie het moet worden :) en nu....ga ik ...uhmmm.....wat te drinken pakken...

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm ik heb geen lijstje gekregen met op wie je allemaal kan stemmen :(:(

Kga maar is ff een klacht indienen hehehehe

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihi....verschil moet er wezen he? hehehe

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou nog een paar weken wachten en dan zijn we allemaal over de 30 weken grens heen....op de 1 of andere manier heb ik het idee dat het dan pas aftellen is al zitten we nu al over de helft...snap je een beetje wat ik bedoel?

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    volgende maand word ik alweer een jaar ouder pfffffff op naar de 30 zowat :) aaaaaaaaaaaaah

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmmm ja joh

idd 30 weken en dan begint het aftellen zoiets heb ik ook.

Alleen komt wel voor mij eerst de 28 weken omdat je dan een prematuurtje ken verwachten.

Ik word volgende maand 20 hehe :p:p

We zijn toch niet tegelijk jarig he suus!:p

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee...ik keek ff op de lijst en jij 4 dagen later

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    owwww hehehehe

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wel grappig dat Daan en Mensi tegelijk zijn uitgerekend ben benieuwd of het ook tegelijk gaat komen zal wel niet maar toch!

Ben ook zeer benieuwd of de mijne optijd komt hihi

Hoeveelste ben jij uitgerekend suus?

24ste ongeveer?

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    23ste... vorige keer ook,maar kwam 4 dagen later, dus ben benieuwd hoe het nu verloopt

11. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat verlopen in juni bij iedereen :D

Ik kijk ook uit naar de 30 weken, al heb ik inderdaad geen idee waarom. Ook inderdaad een beetje het idee dat het aftellen dan echt begint ofzo.
    Nog maar 5 weekjes en dan heeft het overlevingskansen!!

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey is dat zo? is dat met 28 weken? en hoeveel % dan?

13. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dat ga ik even opzoeken, weet de procenten zo niet. Kom ik zo op terug!

14. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik las net (kon het niet kopieëren...) op een website van vroeggeboorte dat een baby die na de 27e week wordt geboren 90% kans op overleven heeft! En dat een kindje na de 23e week vanaf 1983 gezien, de kansen van 0 tot 65% zijn gestegen...

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    90 %...goed zeg...maar ja voorlopig moeten onze beebjes maar lekker in onze warme buikies blijven. Ik keek laatst een bevallingsprogramma en daar was een vrouw die ik geloof 36 of 38 weken was en ze vond dat de vk het kindje maar moest gaan halen. dus die man zegt: daar beginnen we niet zomaar aan. Zegt ze: Ik moet aan mezelf denken en ik trek het anders niet meer. Dus toen zei de vk. Misschien vind je dit een beetje bot klinken (zei hij een beetje sarcastisch) maar ik denk ook aan het kindje in je buik en het is veiliger als het kindje nog even tot de 40 weken in je buik blijft. Zegt ze: nou er zijn genoeg vrouwen die met 36 weken bevallen en dan mag t ook gewoon. Dus hij uitleggen dat het dan door t lichaam zelf op gang is gebracht en dat dat toch anders is dan wanneer je gaat inleiden met 36 weken...Zij helemaal verontwaardigd dat hij aan de veiligheid van het kind dacht en geen "rekening" hield met het feit dat zij de laatste loodjes zo zwaar vond.... Ik vond haar heel stom overkomen maar goed....je had het misschien moeten zien

ik zag ook een vrouw die pijn had bij t bevallen en een ruggeprik kreeg en toen kwam een een scene van wat later die dag en de vk kwam de kamer binnen en zij was op haar gemakje een tijdschrift aan het lezen...geen pijn alleen af en toe een beetje druk :) en de vk zegt: even kijken hoe ver je bent....oh das mooi je zit op bijna 10 cm dus je mag zo persen...oh ok boekje werd weggelegd en ze kon gaan liggen om te gaan persen hahaha
    dat vond ik er zo grappig uitzien...heel anders dan mijn bevalling haha

16. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hahaha jullie kletsen veel. De laatste keer dat ik keek was het nog pagina 50 en nu al 52. :D

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hello ladies!!

Zo, heb bij de HEMA net weer een setje kleren gekocht, moest wat anders hebben, maar ik kan het NIET laten!!

Ondertussen ben ik weer wat kleertjes en beddengoed aan het uitwassen.

Zijn jullie al geboortekaartjes aan het uitzoeken??
    Wij zijn er nu al een paar dagen mee bezig.
    We hebben nu ongeveer 4 opties waar we uit gaan kiezen. Dus het valt nog mee.

Stiekum ben ik nu al aan het aftellen, hoe lang het nog duurt, maar vooral hoe lang ik nog moet werken, haha!! Maar idd als je de 30wkn hebt bereikt, dan gaat het echt snel.

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja hema heeft idd ook erg leuke dingen...en best stoer ook allemaal.. geboortekaartje weten we eigenlijk al....maar nog steeds geen naam :)

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm suusje dat je daar naar durft te kijken nu zeg..

Ik kan echt geen Bevalling zien nu hahaha Neeej dan zie ik dat ze gaan inknippen enzo.. Nee dat durf ik niet haha kijk het wel weer na me eigen bevalling

20. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik wil het wel eens zien eigenlijk. Vroeger vond ik daar niks aan maar nu is het wat dichterbij.
    Suusje op welke zender komt het en hoe laat en hoe heet het? :)

Deel Deze Pagina