Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Oh, toch even opletten met die pijn bij het plassen, kan duiden op blaasontsteking.
    Ik heb nog geen jurk, ik wil iets heel simpels, maar we gaat binnenkort eens naar Rotterdam om daar te shoppen. :D
     
  2. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    leuk hoor, geniet overal maar heel veel van
     
  3. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Spannend chrisje!!! Ik wens je veel shopplezier!!

    En ook wij willen graag weten wat t wordt.
    Niet zo zeer om de kleren of de naam, maar puur voor het gevoel.
    Wie/wat groeit er in mijn buik?
    En ik vind het heel mooi en bijzonder dat je dat dan al kan weten. Dus errug benieuwd!
     
  4. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    ga je het ook vertellen?
     
  5. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai hai hoe is het met jullie? hier alles prima! Zijn druk bezig in de babykamer....en voel me top!

    ik was afgelopen week bij de vk en die vertelde me dus dat omdat het vanaf jan 2006 vergoed wordt, ik een extra echo mag laten doen met 20 weken...iedereen trouwens, want het zit in de basisverzekering. Maar moet het perse met 20 weken? ik heb dan namelijk al een pretecho staan.... weten jullie hoe dat zit? anders zou ik graag nu wel al willen of gewoon heel veel later.... groetjes suus
     
  6. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Oh dat wist ik ook niet dat dat nu vergoed werd!
    Ik ga het eens nazoeken in m'n polis :D
     
  7. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ja goed he...mijn vriend heeft voor de zekerheid nog even onze verzekering gebeld en die zeiden idd dat het nu in de basisverzekering zit.....dus dat is alleen maar mooi meegenomen....
     
  8. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ja idd, en ik heb ook nog een aanvullende verzekering, dus dan zal het wel helemaal goed zijn :D
     
  9. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ja ik ook!! leek me wat veiliger ;) dan weet je zeker dat je goed zit....
     
  10. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ben tijdje niet hier geweest, was/ben druk bezig met verhuizen.
    hier ook allemaal leuke dingen: 27 januari 2de echo en wij gaan ook binnenkort trouwen, waarschijnlijk 21 april. heb er allemaal zo n zin in!!

    verder heb ik weinig klachten meer, voel de kleine al lekker bewegen..

    en volgens mij is zo n 2de echo van 18 tot 22 weken, dus suusje, je zou ook met 22 weken kunnen gaan. maar mischien is dat overal weer anders.
     
  11. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hallo,

    Ik ben vandaag voor de pretecho geweest! Het is zo gaaf om je kleintje zo te zien en te zien dat alles er op en aan zit! Gelukkig was alles helemaal in orde, het is toch elke keer weer spannend vind ik.

    Ik kwam volgens mijn verloskundige nog niet aanmerking voor de 20weken echo omdat het nog niet helemaal rond is. Maar krijg de pretecho wel vergoed als ik die wanneer ik die opstuur naar de verzekering als het wel rond is.

    Maar ik kan je zeker een pretecho aanbevelen ze nemen echt de tijd voor je en leggen uit wat je ziet. En ze kijken ook of alles goed is voor zover je dat kan zien op een echo.

    groetjes,
    tamara
     
  12. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    en weet je wat het wordt?? of wilde je dat niet weten..
     
  13. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Eliesja,

    Ik weet niet wat het wordt, wij willen allebei graag pas bij de bevalling weten of het een jongetje of meisje is.
     
  14. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    dan wordt het zeker een hele verrassing, leuk hoor..geniet er maar lekker van!
     
  15. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai...ik mag a.s woensdag de 25ste voor een echo in t ziekenhuis...dus eigenlijk heel snel ineens...en dan heb ik in februari dus de 3d pretecho....zin in!! 21 april trouwen...dan heb je zeker een hoop te plannen...heb je al een leuke jurk ofzo in gedachten?
    gr. suus
     
  16. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi Sussje

    Hoe was je echo vandaag???
     
  17. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai, weet ik nog niet ;) Ik mag vanmiddag om 1400 uur.....spannendddd..... groetjes suus
     
  18. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn


    Ik word ook een juni mama. 10 juni ben ik uitgerekend. Stiekempjes hoop ik op een 6-6-06 babytje Lijkt me wel erg leuk.

    Maar dat heb je niet voor het kiezen dus ben benieuwd wat het word.

    de eerste maanden kon ik nergens heen. Ik voelde me heel raar. Kon niets eten en drinken. Alleen een cup a soupje wilde er wel in blijven. Maar ook niet altijd. Lag alleen maar ziek op de bank heel lastig.

    maar hoe verder ik kwam, des te beter ik me ging voelen. Ik heb wel nog steeds last van misselijk zijn. Ook vooral omdat je neus nu zo goed werkt. Mensen verklaren je voor gek omdat ze het niet ruiken en dan begin je wel te twijffelen of je het nu werkelijk ruikt of niet.

    Heel vreemd dat je van de normaalste luchtjes al zo misselijk kan worden. Bijvoorbeeld eten of iets.

    Heb je zo'n honger, koop je iets waarvan je denkt dat je er zin in hebt. Sta je te koken word je zo misselijk van de kooklucht dat tegen die tijd dat je eten klaar is je al geen trek meer hebt :rolleyes:

    Ook is het naar voor je partner, als je nergens geen zin in hebt, misselijk bent, gevoelig bent voor alles en waar ik ook vooral last van heb is dat de tranen stromen als water voor helemaal niets.

    Hij noemt me dan ook wel is zeer emotioneel haha. Vraag me soms ook wel af waar al die tranen toch vandaan komen zomaar uit het niets voel ikme opeens verdrietug, maar als je dan weer huilt voel je je wel lekker opgelucht.

    Maarja alles is vergeten zodra je het hartje hoort en de echo bekijkt. Of als hij of zij trapt. Ik heb de laatste weken echt me momentjes samen met de baby. Vooral als ik ff lig te rusten op me bed dan voel ik dattie trapt. Dat geeft je saampies wel een bandje.

    Mijn verloskundige vond dat ik het erg vroeg voelde maar dat kan geen kwaad. En nu word ik alleen blij als het voel. Tis een tekentje van leven he!

    Vandaag moet ik weer naar de verloskundige en mag ik het hartje weer gaan beluisteren. Ik word ervoor ook zo zenuwachtig omdat ik niet ken wachten!

    Dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat met me 20ste week ;)

    Alles gaat tot nu toe goed. Ik heb alleen bloedgroep o negatief, waarvoor ik dus prikken ga krijgen (waar ik helemaal niet op zit te wachten) maarja het zal wel moeten voor de gezondheid voor me baby.

    Ben benieuwd of er nog meer Juni mama's zijn met dit bloedgroep?!
     
  19. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai....leuk dat je er ook bij bent nu....bloedgroep B heb ik, dus verder geen extra prikken ofzo...heb vandaag een echo gehad.....maar het kindje lag zo opgerold knus onderin dat ze niet verder kwam dan hoofdje meten...en dat vond ze zelf ook niet prettig, dus kon ik een nieuwe afspraak maken voor over 3 weken, maar aangezien we een pretecho laten maken binnenkort, wachten we dat eerst af en als dat te weinig info geeft over alles wat er maar te weten en te meten valt, dan kunnen we altijd nog terug voor een ziekenhuis echo, maar vind het een beetje onzin om over 2 weken een pret met als erop en eraan te doen ( daar checken ze ook alles) en dan een week later weer een gewone...dus we'll see groetjes suus
     
  20. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd is een beetje dubbele tjek.

    En de pretecho lijkt me daarbij ook veel leuker.

    Wij maken over een week of 2 een afspraak voor een pretecho aangezien ik toch zeer benieuwd ben of alles werkelijk in orde is. Aangezien mijn zus met haar 25ste week is bevallen van een inie minie babytje en deze is overleden door verstikking en verschillende dingen niet in orde waren met het kindje genoemd partus immaturus.

    EN daarbij wil graag weten wat het word.

    Neem aan jij ook suusje?! En als je wilt weten wat het word heb je zelf al een voorgevoel ervan of wacht je maar af?
     

Deel Deze Pagina