Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik zat net eens bij de geboorteborden te kijken en ik vind zo'n ooievaar die door de ruit vliegt leuk. Aan de andere kant ben ik ook bang dat ie gejat word 's nachts.

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hmm me moeder is ook druk opzoek naar zo'n ooievaar maar ze ken hem niet vinden hehe

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ik zei al tegen mn vriend; "dat wordt geen ooievaar in de tuin, ivm de vogelgriep".

Of hij moet in een hokkie, haha!

Zondags rond 20.00 uur komt op sbs6 De Kraamafdeling. Er staat ook altijd een bevalling centraal en andere dingen die ze per week in het ziekenhuis volgen. Leuk om te zien!!

Verder weet ik zo niet of er nog meerdere programma's rond bevallingen op tv zijn!

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja ik zag het toevallig...ik zal eens kijken wanneer er weer wat komt, maar er zijn er inderdaad meerdere.
    ja ik heb nog een ooievaar, maar die heeft opa gemaakt en heb hem bewaard. een grote houten en die stond in onze voortuin....dus als je een handig iemand hebt of trouwens zelf kun je het ook en is nog leuk ook...ik kan je evt een foto mailen...dan kun je aan de slag of even kijken bij zo'n ooievaarsverhuursite en dan het ideetje pikken en namaken...hihi miekie je ooievaar in een kooitje zie het al voor me
    en chrisje...vind je het niet zielig als ie tegen een ruit opbotst?

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Kijk hier even bij Babyuitzet en dan geboorteborden KeejBie, zal vast wel een verhuurding bij jou in de buurt zitten.

Ik vind het best zielig voor de ooievaar, hij krijgt vast een koude kont zo. Maar we hebben nog de tijd om te beslissen :D

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    He Chrisje, succes morgen bij de VK!!

Ik mag dinsdag weer, is toch altijd weer leuk.
    Hartje weer even horen en de kleine voelen!!

Ik ga lekker boven in mn bedje tv kijken!!
    Tot morgen maar weer!

7. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Whaa jullie praten veel :)

Hier ben ik ook eindelijk weer 'es haha.

Jaa... die vogelgriep en nu was er in Duitsland ook al een kat besmet :confused:
    Wij hebben zelf ook 5 katten, dus ben er nu echt bang voor :(. Gelukkig lopen die van ons niet los buiten, alleen in een kattenren, maar toch...
    Moet er niet aan denken...

Hier is alles ook nog goed hihi. Beeb voel ik de laatste dagen heel veel schoppen. Vooral op m'n werk en 's avonds op bed :)

Morgen om 15:00 naar de vk. M'n moeder gaat mee, gezelli :D

En zometeen naar bedje toe.. Morgen weer vroeg op...
    Mannetje zit weer 'es voetbal te kijken :p Saaaai haha.

8. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo ladies,

Jeetje jullie kleppen wat af zeg, als je even niet oplet staan er ineens weer +/- 6 pagina's bij.

Om even terug te komen op die urine die je mee moet nemen naar de vk, ze kijken of er geen eiwitten in je urine zitten want dat is niet goed.
    Ik moet ook iedere keer urine meenenemen hoor.

Veel liefs Vera

PS: Zal proberen foto's van de babykamer te plaatsen.

Oja de beeb schopt nu zo hard dat mijn buik beweegt (haha)

9. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Ladies,

Er staan als het goed is wat foto's in mijn album.

Veel liefs Vera

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh leuk kamertje!!
    En mooi buikje heb je al joh!

En je hond is ook schattig!!

11. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hey dames,

Ik ben een paar dagen afwezig en er staan gelijk 15 pagina's bij!

Ik kan het gewoon niet bij houden hihi :D

Alles goed met iedereen?

Volgende week donderdag wordt ons kamertje afgeleverd, kan ik lekker gaan inrichten en tutten Heerlijk lijkt me dat!

We gaan alleen de dag erna op vakantie voor een weekje dus het zal even moeten wachten.

Ik ben wel blij dat we op vakantie gaan want ik ben echt toe aan vrije tijd, ik kom echt doodmoe thuis elke avond na mijn werk. Het begint toch wel zwaar te worden.

Ik heb afgelopen maandag een ontbijttest moeten doen in het ziekenhuis om te kijken of ik zwangerschapsuiker heb. Ik heb nog niets gehoord dus het zal wel meevallen denk ik. Ik heb nergens last van maar vanwege mijn overgewicht (lees 3 kilo) moest ik de test doen.

Zo ik heb jullie weer helemaal bijgepraat! ;)

Groetjes,
    Tamara

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Mooi kamertje Vera.
    Tamara wat doen ze bij die test? Waar prikken ze je? Ik moet m namelijk ook nog doen.
    En ik hou niet van prikken!

Zometeen naar de VK, weer even de baby horen. Altijd leuk.

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Goedesmorgens!!

Idd Veertje dacht al dat het voor je eiwitten was dus dan had ik het toch goed hihi.

Ik heb vanacht echt niet best geslapen. Tword steeds moeilijker. Ik lig namelijk graag op me zij maar dat begint nu ook al pijn te doen dus moet ik telkens draaien tot zover dat kan met alle kuchjes en pufjes hehe. (voel me letterlijk een rolmops):p

Ik heb gisteren trouwens een best wel grappig aanbod gekregen. Of ik wilde mee werken aan een boek over jongeren. Deze mevrouw gaat een boek schrijven en zoekt jongeren die best wat hebben meegemaakt maar toch weer op de rails zijn ;0

Dusss ben benieuwd!! Fotograafje alles erop en der aan :p

14. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Chrisje,

Ze prikken je in je vinger! (voelt er bijna niets van)

Je moet eerst nuchter geprikt worden dan mag je ontbijten in 15 minuten en moet je een uur wachten, dan wordt je weer geprikt. Dan weer een half uur wachten en dan krijg je de laatste prik.

Het prikken zelf valt reuze mee, alleen het wachten in z'on ziekenhuis is een drama gelukkig was ik niet alleen en was er nog een andere zwangere en hebben we lekker weetjes uitgewisseld.

Maar ik zou een boek en tijdschrift meenemen om de tijd door te komen.

Succes in elk geval!

Ik mag over 2 weken weer naar de VK het is inderdaad leuk om de kleine weer te horen en toch weer even de bevestiging te krijgen dat het goed gaat.

15. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hahah KeejBie je word nog beroemd! :D

Bedankt voor de info taatje. Anders ga ik zo in de zenuwen zitten maar een prikje in mn vinger overleef ik wel (hoop ik haha)

16. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hee KeejBie, leuk zeg! Moet je ons wel even laten weten tegen die tijd hoe het boek gaat heten en wanneer het uitkomt he! :D

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha idd word nog eens beroemd :p

Ik weet in iedergeval dat het boek Duf! gaat heten maar alles behalve duf is :p:p

Maandag heb ik een afspraak met die vrouw.. En dan gaat ze me intervieuwen en komt de fotograaf om foto's te maken.

Dus dan heb ik meteen mooie foto's met me dikke buik ;) hihihi

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeeeeeujjj eindelijk staat me geld erop ;)

Dat word dus vandaag babyinkopen doen ;)

Belde net me mannetje op om ut te zeggen.. Wiltie mee hehehe.

En ik dacht nog wel Jeuj heb ik wat te doen vandaag maar hij wilt ZOMAAR uit zichzelf mee babyinkopen doen hehe issut niet geweldig :p

19. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hihi, leuk he!
    Wij zijn laatst ook samen op pad gegaan. Hij vond het hartstikke leuk! We hebben toen een kinderwagen besteld en een box en een wiegjes gekocht en een boxkleed. Heerlijk he ;)

20. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Fijn dat je geld er eindelijk opstaat KeejBie. Straks lekker samen met je ventje shoppen.

Deel Deze Pagina