Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Veel plezier met shoppen en laat maar weten wanneer we het boek kunnen bewonderen!

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehe idd

Hoe dichterbij juni komt hoe meer interesse hij krijgt.

In het begin had ik wel eens het gevoel "alleen" zwanger te zijn. Maar dat komt ook vooral omdat ik zo ziek ervan was en hij niets voor me kon doen.

Maar de laatste tijd Poehhh! Hij heb me babybedje in elkaar gezet als een echte trotse papa. Hij heeft de ramen goed dicht gekit zodat er geen kouw op de kleine kamer komt.

Hij is begonnen met schilderen (ik heb het wel afgemaakt maarja toch het idee he!)

En nu wiltie opeens met me mee naar babywinkels waarvan die eerst dacht OJEEJ!!!

Dus toen die me zei dattie meewilde dacht ik UHHH dacht dat je dat niet zo leuk vond?! waarop die reageerde:

Ik mag toch wel samen met me meisje leuke dingetjes doen ;)

Hihi dus we gaan straks lekker shoppen ken niet wachten haha Me hele hoofd slaat op hol van Ja dat moet ik hebben en dit en oja ook nog dat!! haha

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik las net ergens anders over jonge moeders die dan negatieve reacties krijgen enzo en daar stond er bij eentje bij dat er wel vaak een domme vraag gesteld word van: was het gepland? Is wel grappig, want ik ben 28 en mijn vriend 29 en we hebben een dochter van bijna 4 en ja hooooor ik heb nu echt al een aantal keren de vraag gekregen: van Hey wat leuk een tweede, was het gepland????? Ik vind dat toch zo een rare vraag in deze situatie..... Ik bedoel ze weten allemaal dat bij ons huisje boompje beestje alles dr op en dr aan helemaal in orde is en we echt een burgerlijk gezinnetje zijn haha en dan nog zo'n rare vraag....vind ik tenminste een vreemde vraag dan, maar goed....lekker pak sneeuw buiten joh.....even onze haartjes nog netjes in model brengen en onszelf dik inpakken en dan gaan we sleetje rijden.....spreek jullie later dan wel weer...

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja dat is wel vreemd dan he suus!

Ik ken het met die negatieve reacties wij hebben er zat gehad ;) Maar heb de mensen ff duidelijk gemaakt hoe het zit! Dus nu is het mooi afgelopen :D

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik ga er ook vandoor..

Moet nog ff langs me zus hehe

Zie jullie straks misschien wel weer ;)

6. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hier is helemaal geen sneeuw en schijnt het zonnetje.
    Ik denk dat mensen altijd wel met domme vragen blijven komen tijdens de zwangerschap.
    Ik moest met de kerst zo erg lachen....
    Wij waren bij de broer van mijn vriend op bezoek en die vriendin heeft 1 kindje van 1 jaar. Zij heeft de hele zwangerschap doorgerookt en gedronken (en daar bedoel ik geen appelsap mee). Anyway ik had enorme hoofdpijn dus ik vroeg of ze paracetamol in huis had. Had ze wel maar ze wou het niet geven want dat zou slecht zijn voor de baby. :(
    Ik dacht echt: Hoor wie het zegt!
    Maar ja wat doe je eraan :p

7. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Shop ze Keejbie!!

Chrisje, dat is dan ook idd wel een domme opmerking van haar :(

Ik ga zo naar huis en dan ff naar m'n moeder, want die gaat mee vanmiddag naar de vk. :)

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Zoo we zijn weer terug van de VK. Ons jongetje maakt het goed. :D Ze heeft wel de knoop van mn broek afgetrokken per ongeluk hahaha.

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha ruige vk heb je chrisje!

Dankjewel miranda! Maar dat word pas vanavond aangezien het toch koopavond is en het mannetje om 5 uur thuis is. Dus dan gaan we ook nog ff ergens gesjellie saampjes eten. Heeerlijk!!

En chrisje das wel vaag ja als ze je dan geen asperientje wilt geven haha

Zijn er nog Juni mama's die nog wel roken?!?! *Nieuwschierig* ;)

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee ik niet

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Rookte je eerst wel suus?

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    eerst wel..toen voor de 1e zwangerschap gestopt....toen paar maanden na de bevalling weer begonnen....en nu alweer 2 jaar geleden gestopt

13. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik rook ook niet meer. Rookte af en toe wel eens een sigaretje maar was al een tijd voor ik zwanger werd gestopt.

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe Gezonde mamatjes :p:p

Ik was ook ooit gestopt :p:p

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    rook je nu wel??

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
  17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ohhhhhhh jammer man....stoppuhhhhhhhhh

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Achjahhh

Ik drink daarbij niet heur hehehe voor de rest ben ik echt gezond bezig. Rook ook niet te veel. Gewoon ff af en toe een peukie er tussendoor.

Heb ut ook besproken natuurlijk met me vk. En natuurlijk is het het beste als je gewoon stopt, maarja heb toch echt zo af en toe me sigaretje nodig.

Maar gelukkig ligt de baby goed op de groei dus dat doet me al wel weer iets beter uh ;)

Ik heb trouwens nog 100 dagen te gaan vandaag Hihihi

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik zag het toevallig net staan en dacht heee vanaf morgen zit ze onder de 100 dagen....ik moet er nog zo'n 113 pfffffffffffffffffffff

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha heb eerlijk gezegd de hele tijd naartoe geleefd zodat ik op de 100 zat en het aftellen voor mij ook ken beginnen

En ik was het net gewoon ff vergeten haha tot ik het zag!!

Dussss bij mij valt er wel wat te vieren hehe ;)

Maarja suus nog ff en dan is het jouw grote dag dat je op de 100 zit hihi

Deel Deze Pagina