Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Moet wel zeggen dat ik steeds meer mankementjes krijg heur!!

Heeeel lastig.

Begon al heel vroeg te waggelen zou niet eens meer weten hoe je normaal kunt lopen!

En nu met al dat sneeuw vind ik het doodeng!

Daarbij komt ook nog is dat ik steeds meer last van me rug begin te krijgen echt niet prettig en ook met te lang in 1 houding zitten krijg ik last van me stuitje..

En zoals we het hier noemen "fftjes klussen met het mannetje" haha dat gaat ook zeeeerrr moeilijk :( Zelfs hij merkt dat me buik in de weg zit haha.

Vind het zo rot voor um :(

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hoef je niet rot te vinden...want ook hij krijgt er iets moois voor terug...dus zelfs al zou je hem moeten laten wachten, dan nog heeft ie eigenlijk gewoon effe pech :).... kunnen jullie het later weer inhalen hihi

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik ga even mijn dochtertje over halen om een dutje te doen...van al dat buiten spelen in de sneeuw ben ik mega moe geworden......tot later en veel plezier met shoppen

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha ja idd maarja toch lastig om het te onderbreken met AUW me rug! Auw me stuitje :p

Nou overhaalse :p:p Asl het je gaat lukken ze zal de sneeuw wel helemaal geweldig vinden hihi

Dankjewel zal zeker lukken met dat shoppen hihi!

tot de volgende keer maar weer ;)

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Pfff ik had me net een vreetkick. Ik heb 2 choclade pindakoeken, een handje borrelnootjes en mini snacks uit de frituur gegeten. :S En nu voel ik me niet lekker, raar he? Hhahahahaha.

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha jahhh nu ben je misselijk of niet?!:p

Haha ik heb ook wel zo af en toe een vreetkick en krijg dan al snel commentaar met Tjonge jonge je eet wel veel zeg:p

Achjahhhh ik zit lekker aan de paaseitjes;)

Moet dan al snel denken aan me verjaardag aangezien ik de eerst paasdag jarig ben :)

Ik heb het ijskoud das gewoon niet normaal en het blijft maar doorsneeuwen! We gaan strakkies maar mooi met de bus na de stad ;)

7. Elina

Elina Actief lid

2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Even een vraagje algemeen:

Jullie zijn nu over de helft. En is het snel gegaan volgens jullie?? En hoe zien jullie aan tegen de andere helft??

Elina

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    De eerste helft ging hier niet zo lekker. Erg veel kwaaltjes steeds.
    En nu deze helft, ik denk dat dit sneller zal gaan behalve de laatste loodjes. Je bent nu ook met concrete dingen bezig zoals de babykamer.

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Haidiho!

He he, eindelijk thuis! Stomme vergaderingen ook altijd... Alles goed hier??

Hoe was t met de dames die naar de vk zijn geweest? Chrisje wel goed he, op de knoop na, haha.

He keejbie, ik rookte eerst ook, maar heb het afgebouwd en toen gestopt toen ik ook met de pil ben gestopt. Dus nu lekker rond en gezond!
    Ik hoop ook nooit meer te beginnen, vind t nu zelfs smerig, gelukkkig!! En mis t dus helemaal niet!!

Zo ff lekker lasagne eten, hmmm!

He Eline, ja de tijd vliegt enorm! Ben in het begin wel erg moe geweest, maar heb verder geen klachten gehad. Het wordt nu wel wat zwaarder letterlijk en figuurlijk. Ik draag ook veel vruchtwater, dus heb een behoorlijke buik!
    Met bukken en draaien in bed is dat nu wat minder!
    Maar verder alles oke en nu maar aftellen!!

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Het was allemaal weer ok bij de verloskundige :)
    Bloeddruk goed, ben nu 7 kilo aangekomen vanaf week 9.. Was volgens vk wel goed, aangezien ik voordat ik zwanger werd 25 kilo was afgevallen ;)

En ik ga nu definitief in het ziekenhuis bevallen, wilde eigenlijk thuis, maar omdat m'n b.m.i. net over het randje zat, maar gelijk de stap gezet om in het zk te bevallen. Krijg nu medische indicatie ook, dus alles wordt vergoed.

Beeb was goed gegroeid en het hartje weer gehoord. Klonk ook goed.

@Elina, m'n misselijkheid stopte pas rond de 18e-19e week, dus ik voel me nu veel beter dan de eerste helft. En ik vind de tijd echt supersnel gaan.
    Nog maar 4 maanden te gaan :confused: en over 3 maanden met verlof.

Ik zie ook niet tegen de andere helft op, vind het juist fijn. Het aftellen is begonnen ;)

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hey Miekie lekker lasagna hmmm. :D

Nou het is me gelukt om de knoop weer aan mn broek te zetten gelukkig.

Ja als ik nu in mn agenda kijk en ik blader wat verder dan lijkt het allemaal zo om te zijn.
    Ik heb nu steeds zo'n rare smaak in mn mond. En ik quote KeejBie nu even: alsof ik een spijker in mn mond heb.
    Iemand een idee waar dat door komt?

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jupsss ik heb er vanaag alweer last van Chrisje.. Echt niet normaal!!

Gisteren heb ik ZULKE LEUKE!!!!! dingen gekocht echt helemaal geweldig hihi

Ik heb de speentjes die ik wilde hebben!! We hebben nikeys gekocht ZO lieff!!

En maar voor 15 euro bij de etos!! Dusss voor goedkope nikeys ga naar ETOS!!

ook heb ik veiligheids dingen gekocht voor de stopcontacten enz..

Helemaal super zal ook zeker hier een foto neer zetten als de babykamer van ons klaar is hihi :p

13. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    De tijd vliegt, ik hoef nog maar 12 1/2 week te werken en dan alweer met zwangerschapsverlof.
    De eerste 16 weken waren alles behalve leuk, maar nu geniet ik elke dag van mijn zwangerschap.

Ik had al heel snel last van mijn bekken, maar dat neem ik maar voor lief, ik vond het spugen de eerste 16 weken veel erger.

Zijn jullie eigenlijk bang voor de bevalling?

Veel liefs Vera

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat zijn de junimama's vandaag toch stil :(:(

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo Miekie is ook weer thuis!!

He Vera, volgens mij tel je niet helemaal goed!!
    Je hoeft niet nog 12 en een halve week te werken.
    Je bent over 12 en halve week uitgerekend!
    Ik hoef nog 9 weken te werken; 33 dagen, klinkt nog leuker!! Dus dat valt alweer mee.

Ik zie, op zich wel wat op tegen de bevalling, maar aan de andere kant kijk ik er ook erg naar uit!
    Je weet niet wat je kan verwachten he. Beval je wel thuis, of toch in het ziekenhuis? Komt het kindje te vroeg of op tijd? Keizersnede of niet enz.

Dus een echte voorstelling kan ik er nog niet van maken. Ik heb het nu eenmaal wel geaccepteerd. Tis strax hard werken, maar je krijgt er iets moois voor terug!

Fijn Miranda dat alles goed was verder!!
    Dus wel in het ziekenhuis bevallen! Toch fijn om dat van te voren al te weten.

En ondertussen weer even wat kleertjes aan het wassen, hihi! Verder nog wat nieuws hier?

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mensi hier,
    hebben julie last gehad of nu van een harde buik?
    Heb me vanmiddag ziek gemeld, moest het rustig aan doen vd vk.
    Zie niet op tegen de andere helft, zal misschien zwaarder worden voor m'n rug.
    Maar we zijn heel benieuwd hoe de baby er uit ziet, en wat het is.
    Over 3 weken krijgen we de 3d-echo, en over 4 weken begin ik met de gym.
    Groetjes Mensi.

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Is iedereen ingesneeuwd ofzo???
    Tis hier zo rustig....

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik heb tot half 12 in bed gelegen haha. :D
    Ik was zo blij dat we vandaag lekker helemaal niks te doen hadden. Maar nu heeft de zus van mn vriend gebeld dat ze op de thee komt.
    Ik heb er nu al geen zin in.
    Vandaag is de borstkolf die ik op speurders.nl had besteld binnen gekomen. Kostte maar 10 euro en was nog nieuw.

Hoe gaat het hierzo met de juni mama's?

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Vandaag geshopt in Rotterdam met een vriendin.
    Nog leuke kleertjes van haar gekregen voor de beeb hihi :D, zo liefff.

En bij de H&M nog wat positiekleding gekocht :)

Het gaat dus goed hier :p. Strakjes uit eten met vrienden. We gaan heerlijk wokken. Mjammie.

Iedereen een fijne avond nog!!

20. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Juni mama's!!! Waar zijn jullie?

Deel Deze Pagina