Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hier ben ik!!! Zit af en toe ff te kijken hier op t forum, maar niemand te zien.
    Niet dat ik nou echt nieuws heb, met dit kl&%#te weer beleef je ook weinig.

Of de rest is ingesneeuwd of ze staan in de file!!
    Ik hoop t niet voor ze, hihi. Zou niet best zijn.

Hier verder alles goed, heb alleen enorme trek in een magnum almond!? Heb in jaren niet zo'n ding gehad, maar heb er ineens zin in. En jahoor, zijn de winkels dicht. Lijkt ook zo raar als ik daarvoor naar de snackbar ga haha. Ander xtje maar, als ik dan nog zin heb. Erg he!!

Ik moet zeggen, de kleine wordt steeds actiever, mijn buik beweegt regelmatig alle kanten op!

Alles goed hier met de rest???

2. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hier nog een Juni mamma, alleen 1 die helaas niet zoveel tijd heeft om op het forum te komen en ook nog te reageren.

Hier gaat alles goed en het kindje groeit ook goed.
    Hebben 13 februari een pretecho gehad en daar hebben we hem/haar weer mooi op kunnen zien.
    Als jullie vragen hebben stel ze gerust, ik heb nu even lekker 2 weken vakantie om bij te komen dus eigenlijk en waarschijnlijk alle tijd om te reageren.

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hee Roosje ;)
    Leuk dat je hier ook mee komt kletsen!

Fijne vakantie en neem je rust he!

Vandaag weer geshopt :oops:
    Bij Prenatal geweest en nog wat laatste dingetjes gekocht en een leuke knuffel. :D

A.s. vrijdag is het 12 weken geleden dat we het kamertje hebben besteld, hopelijk krijgen we gauw bericht wanneer het afgeleverd wordt. ;)

Ik heb voor de rest ook niet veel te vertellen..
    Alles gaat ok hier :)

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    IK had van de week al zo lekker geshopt hihi

Allemaal leuke dingetjes gekocht. En vandaag zijn we het kamertje verder gaan schilderen! Het begint nu teminste ergens op te lijken hihi :p

Voor de rest zijn we lekker drukjes geweest gisteren vierde me mannetjes zijn zus haar verjaardag dus was wel gesjellie en goede vrienden van ons hebben een zoontje gekregen dus meteen op babybezoek geweest!

Zo lieffff manneke hihi dat is dan moeilijk voor te stellen dat je zo'n kleine straks zelf ook hebt ;)

Voor de rest gaat alles hier vermoeiend word steeds ergen een pinquin.. Moeite met lopen en moeite met alles eigenlijk!

Hoe staat het er trouwens voor met de melkfabrieken van de juni mama's bij mij komt er namelijk nog steeds niets?! Bij jullie wel?!

5. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hey Miran.

ja ik ga me aan de Juni mamma's wagen want het gaat hier zo ontzettend snel dat het volgens mij bijna niet bij te houden is.
    Ik heb dit weekend lekker heel erg weinig gedaan want ik was en ben erg moe. Ga dus deze twee weken ook lekker voor mezelf gebruiken.
    Koop ook even helemaal niks meer want ik vind het zonde als ik de laatste dingen allemaal op de negen maandenbeurs ga tegenkomen.

Ik wil namelijk de Nappy wrapper hebben en zag in het boekje van de beurs dat die daar te koop is met 10 euro korting en een navulcasette erbij.

Ik moet nu even sterk zijn en even niks meer kopen. Maar of mij dat gaat lukken moeten we nog zien.

Hier ook nog geen melkfabriek uit de grond gestampt, we zullen zien wanneer dat gaat gebeuren. Ben benieuwd.

6. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Mijn melkfabriek werkt al, gelukkig nog niet zo erg.
    Vandaag een kl*te dag, de hele dag slap, en flauw hoofdpijn, last van mn nek.
    Ik hoop dat het morgen over is.
    Tja met dat shoppen....er gaan nu hele nieuwe afdelingen en winkels voor je open waar je eerst niks te zoeken had. Dat moet natuurlijk grondig worden verkend! Hahaha.

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd Chrisje dat zijn de leuke kanten..

Maar het gedoe met hoe je je voelt en dat om alles kan huilen dat is de mindere kant. Word er niet goed van.

Ken geen eens een normaal gesprek met me mannetje meer voeren :(:(

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja ik zou mn vriend wel even een weekje zwanger willen laten zijn zodat ik even zonder al die extreme hormonen kan leven.

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd!!

Maarja helaas ken dat niet en gaan ze het dus ook niet begrijpen hoe het is ..GRR

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Vandaag heb ik trouwen me afspraak met die mevrouw van het boek.

Weet alleen nog niet wat ik moet aantrekken hehe

Want de fotograaf komt namelijk ook meteen mee :oops:

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hoe ging het? Of is ze nog niet geweest?

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Poe poe, geloof dat ik vanaf pagina 39 wat had bij te lezen... jullie gaan snel!!!!!!

Inmiddels een week verder>>> ziek geweest, kinderkamer gekocht, echo gehad en kinderwagen aan geschaft...

ga morgen weer proberen te werken, heb alleen nog last van mijn keel, heb lekker 3 dagen op bed kunnen liggen, was echt ff nodig.

Met mijn schoonouders een ledikantje en commode uitgezocht, deze komen deze maand ergens en dan gaan we de beebkamer aanpakken, heb er echt zin in...
    de kinderwagen hebben we ook al uitgezocht en die hebben we zelfs al staan, echt leuk hoor allemaal, wij hebben een Quinny Buzz..

De echo was echt super... hoe die kleine er met 3d uit ziet is echt SUPER..
    en bewegen..heb nog wat foto s geplaatst.. had daarna gelijk afspraak met verloskundige en woog nu 75 kilo, pff was wel weer veel, ben nu in totaal al 9 kilo aangekomen! :(

En idd het vrijen met partner gaat ook stuk moeilijker, die buik zit echt in de weg en heb af en toe ook een bloeding, das wel minder... ook wel schrikken..

Moet wel zeggen dat het nu allemaal best snel gaat..

[/img]

13. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Zo ben ook weer helemaal bijgelezen.

Leuk om weer helemaal op de hoogte te zijn.

Keejbie, Hoe gaat het met het boek?
    Ben erg nieuwsgierig.

Vorige week hebben we de babykamer besteld nu alleen de wagen nog.

Wij zouden dit weekend naar zuid-duitsland gaan, maar door alle sneeuw en verkeerswaarschuwingen niet gegaan.
    Mijn ouders zouden beginnen met het schilderen van het houtwerk beneden.
    Maar nu we niet zijn gegaan hebben mijn schoonouders en wij ook mee kunnen helpen. Hierdoor zijn we al lekker opgeschoten. We slapen al in de andere kamer en beneden is ook alles bijna klaar. Gordijnen zijn gewassen en gestreken en al het houtwerke en de muren zijn weer lekker fris geschilderd.
    Vandaag is mijn vader begonnen met het schilderen van de babykamer en gaan ze samen volgend weekend behangen. (mijn vader is net gestopt met werken, dus prima gepland, hahaha)

Verder gaat het shoppen geweldig. Vind vooral kleertjes kopen helemaal geweldig.

Groetjes Patricia

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja idd, overal waar ik een winkel binnen loop waar ze baby kleertjes hebben daar neem ik wat van mee, helemaal geweldig!! en allemaal zo schattig en lief...

15. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik probeer mijn koopwoede even te bedwingen tot op de 9 maanden beurs.

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ja idd, daar ga ik ook heen, alle kortingsbonnen mee!! en shoppen maar, schoonmoeder en moeders gaan ook mee, dus dat wordt echt weer een verwen dagje...

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hey hallo!!

We hebben net kaartjes besteld!!!
    Ben er helemaal blij mee!!
    Ze worden echt heel erg leuk!
    Zo dat moest ik ff kwijt!

Hier nog geen melkfabriek op gang haha.

Leuk Eliesja dat je de pretecho ook hebt gehad, mooi he en zo onwerkelijk nog...

He Keejbie hoe ging het?? Heb je ook foto's laten maken??

Morgenvroeg weer naar de vk toe.
    Zal mij benieuwen of alles oke is, vast wel.

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Eliesja dat zijn wel heeeele mooie echo foto's die je hebt.
    Leuk Miekie, nu zijn we nieuwschierig over hoe ze eruit zien.

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zo ik zal het maar is ff vertellen dan!! :p

Het was harstikke leuk!! Eerst hebben we foto's genomen en ze wilde persee ook foto's maken met dikke buik en dan kijkend na me buik dus volgens mij zijn de foto's supermooi geworden!

Daarna kreeg ik het intervieuw wel allemaal hele persoonlijke dingen verteld. Dus ja wel een beetje vreemd dat straks iedereen dat kan lezen maar ze zou me eerst laten lezen wat het artikel gaat worden en dan mag ik zeggen of ik ermee eens ben of niet. Dus dat is weer mooi ;)

Heeeeel waarschijnlijk komt me mannetje er ook in. Dus ben heel benieuwd!!

Ik krijg trouwens alle foto's dus dat is zeker mooi voor me babyboek hihi en het boek krijg ik ook dus echt super!

Helaas had ik wel na afloop een lekker band met de fiets van me moeder grr.. Dus heb snel ff door collega van me mannetje de fiets laten fixen haha hopen dat ze het niet door heb ;)

20. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Leuk Keejbie. Ook wel fijn dat je later nog kan zeggen of je het er wel of niet mee eens bent.

Deel Deze Pagina