Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Was ook zeer zeker leuk;)

Vandaag heb me moeder gezegd dat we donderdag na de stad gaan voor me kinderwagen om deze te kopen. Dus ben benieuwd ;);)

En dan krijg ik langzamerhand toch al me spulletje die ik hebben wil en nodig heb. Ik heb alleen nog steeds geen bericht of ik me kinderkamer krijg van de gemeente dus daar nog ff op afwachten ;)

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    lief van je moeder :)

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd wel lief maar ze ziet het meer als een verplichting aangezien me zus deze ook heb gehad ;)

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    maaaaaaaaaaaar toch lief ;)

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    leuk trouwens van dat boek en de foto's...sowieso idd al gaaf om die foto's dan zelf ook te krijgen he?

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jups hihi

Maar wacht nog ff af ben pas happy als ik um ook echt heb gekregen hehehe

Ze weet al wel welke ik wil hebben daar zijn we de vorige keer naar weze kijken! Echt super gewoon!

Het babykamertje schiet ook al op hihi

Kwilde alleen glitters in de verf hebben maar die poging is niet al te best gelukt hehe nu gaan we het proberen om gewoon glitters in de blanke lak te gooien en dan over de muur heen.

Alles goed met je suus?!

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zeker leuk!

Ze had een leuk plekje gevonden waar ik goed belicht was en volgens mij zijn de foto's echt supermooi geworden ben heel nieuwschierig erna hihi

De buik poft er ook echt uit nu hehe voel me met de dag zwaarder worden

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh zullen we trouwens weer eens meten?...ik ga even mijn meetlint pakken...is wel weer leuk een buikomvang update

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ok...gemeten: ik zit nu op 116 cm

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh ja wat ik wou zeggen over glitters in je verf....de verf maakt je glitters dezelfde kleur, dus dan zie je het niet erg mooi...heb het zelf ooit in de benedengang gehad en je kunt het er beter vanaf een afstandje op de pasgeverfde muur gooien met een bewegende zwaai....of bijv met een bakje,schaaltje en dan de fÖhn erop :).....maar dan zitten de glitters dus OP de verf en zie je ze goed, en beter dan als ze in de verf zitten, want dan verdwijnt de glitter kleur al gauw en krijg je alleen een soort mini structuurtje....ze hebben ook glitterbehang trouwens bij praxis of gamma...ook heel mooi

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm idd we gaan weer meten zie alleen geen meetlint hier liggen ALWEER!! Dus zou nog ff moeten wachten met meten tot het mannetje thuis is ;)

En wat die glitters betreft, we hadden het gewoon op onze handen gedaan en het erop "geblazen" je ziet het wel maar niet zoals wij het willen hehe :p

We zijn al met de muren beginnen te schilderen en 1 kant is al helemaal klaar dus een beetje zonde om nu behang te nemen, maar we nemen gewoon blanco verf en doen daar de glitters op en dan over de muur. Blanco neemt niets in zich op. Dus ben benieuwd ;)

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja is ook een slimme idd.... maar is leuk dat het al wat begint te worden he?

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja dat zeker hihi

Helemaal geweldig gewoon!En we doen het allemaal saampjes dus dat is ook nog zeer bijzonder voor ons 2tjes ;)

14. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Leuk met glitters. Het behang wat hier op de babykamer hing was nog goed dus die blijft er hangen. Morgen komt de vloerbedekking!

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje wat gaan jullie ongelofelijk snel! Ik ben een paar dagen weg en er staan weer 10 pagina's bij!

ik heb mjin buik nog niet opgemeten maar hij is wel groot! Ik pas geen truien en vesten meer en ik heb weer een aantal nieuwe t-shirts moeten kopen. Maar goed je kan het tenminste wel zien dat ik zwanger ben. hihi. :D

Donderdag komt de kamer ik kan niet wachten kan ik eindelijk beginnen met inruimen ik heb al zoveel spullen gekocht!

En vrijdag gaan we op vakantie ben ik ook zwaar aan toe het is echt gekkenhuis geweest op mijn werk! Nu even lekker 2 weekjes bij komen en weer even mijn batterij opladen want die is toch wel snel leeg tegenwoordig.

Hebben jullie dat ook dat je zo snel moe bent nadat je iets hebt gedaan? :rolleyes:

En Keejbie wat leuk dat er zoveel foto's zijn gemaakt voor dat boek en dat je ze ook krijgt. Mijn man en ik zijn heel slecht met foto's maken en zeggen constant tegen elkaar dat we dat toch even moeten doen maar tot nu toe nog niet gedaan. :oops:

Groetjes,
    Tamara

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heb net even met mijn oudste een middagdutje gedaan van bijna 3 uur lang haha.....moet weer even op gang komen.....errugggg

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Maar wel lekker! Ik zit nog op mijn werk nog 10 minuten en dan mag ik naar huis !

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Heeuj Taatje!

Wat fijn dat je lekker er ff tussen uitgaat! Waar ga je naartoe?! Wij zijn trouwens ook niet al te best met foto's maken. Vind het natuurlijk super om foto's te maken maar er komt maar niets van. En nu heb ik ze al klaar dus dat is helemaal mooi! Vergeet toch niet de foto's te maken met je man samen want het is toch wel een bevestiging van hoe je nu bent (in je zwangerschap) en het lijkt me leuk voor later dat je er aan terug kan denken met de foto erbij!

Chrisje wat fijn dat de vloerbedekking komt! Daarna begint ook het inrichten voor jou is het niet?! En mooi goed met het behang wij hebben het behang ook lekker laten zitten en er gewoon met simpel muurverf erover heen gegaan aangezien het behang niet echt iets was wat we wilde ;)

19. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Jup als de vloerbedekking er is kunnen we de commode halen bij mn ouders en dan kunnen we beginnen! Joepie.

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb trouwens gemeten en zit op de 114 cm :p

Weet eigenlijk niet meer wat me vorige meeting was binnenkort maar is ff opzoeken.

Ik ga nu eerst ff stemmen en straks gaan we weer verder met het kamertje hihihi

Deel Deze Pagina