Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    mooie buik hoor.....is wel leuk dat we allemaal zo mooi gelijk op gaan met onze buikies

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd leuk dat we allemaal even snel oplopen.

Heb alleen wel het idee dat ik toch nog wel een beetje achterloop hihi.

Jullie hebben het buikje al zo MOOI rond!!

Maarja die van mij word ook erg rond haha!

Leuke foto Miekie!

Ik heb net fftjes me glittertjes gehaald voor de babykamer. En heb de eerste pak luiertjes gekregen van mams!

Jaaa alles begint nu snel te verlopen ;);)

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden van mijn vorige zwangerschap en dan op t einde...moet hem dan wel ff inscannen, maar dan weten jullie wat jullie misschien te wachten staat haha.....ik ben wel van het vele vruchtwater-type, dus is dan ook wel een megatoeter.... ik zal hem ff opzoeken

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    zoooo hij staat erbij,

5. Niet meer actief

dat was ook een flinke buik.

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey we zitten alweer over de 900 berichten...man we work fast!! oh ja, wie van jullie was t ook alweer die een ooievaar zelf wilde maken? of tegen wie ik zei je kunt het ook zelf of als je een handig mannetje hebt ;) die van ons hebben we nog liggen, dus die gebruiken we nog een keer, maar die is ook zelf gemaakt (door opa) dus kan wel effe een fotootje mailen en dan heb je misschien een idee hoe je t aan moet pakken, maar goed weet niet meer wie van jullie haha

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    en nu heb ik trek.....maar moet zo even naar de winkel --> brood halen etc...dus ik wacht ff en dan neem ik netjes een boterhammetje....

8. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    WOW! Suusje, die is echt mega!!
    Er komt bij mij ook nog heel wat bij en ik heb ook al behoorlijk veel vruchtwater, zoals de vk zei.
    Dus dat wordt strax rollen, ha ha!!

Leuk keejbie met die glittertjes!! En wat lief van je moeder met de luiertjes!

Strax ff naar de etos, hebben ze leuke babyaanbiedingen zag ik op de folder online!!
    Koop ik natuurlijk weer veel te veel strax!!
    En ff kijken voor wat nieuwe kleding.
    Groetjes!!

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik was ut niet!! hehe weet nog niet wat we gaan doen :( Mams wilt er 1tje huren geloof ik..

En suus wat een toeter zeg!! Misschien vreemd om ut te zeggen maar wat hebbie daar ook grote borsten zeg!! Haha die van mij vallen nu in het niets Zie wel dat ze groter zijn maar vergeleken met me buik lijken ze gewoon verdwenen :S

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hahaha shopsuhhh....

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja die groeiden natuurlijk ook mee he ;) maar het komt op een gegeven moment weer goed hoor, al heb ik sowieso DD maar ik was daar ook al flink aangekomen hoor, dus dan worden je borsten ook groot he.....was toen in totaal 23 kilo aangekomen....pfffff....kreeg het er uiteindelijk wel weer af en probeer beetje op te letten nu, maar ben nu 7,5 kilo aangekomen, dus mwahhhh

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja wil ook zeker met jullie me kamertje delen als die helemaal klaar is!! Ben zeer nieuwschierig naar wat jullie ervan vinden hihi

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja ben erg benieuwd naar jullie kamertje

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja dat is wel netjes dan he suus!! hehehe

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey trouwens : Bij bericht nummer 1000 moeten we allemaal ff een glas sap pakken en Proosten he haha en dan op naar de 2000

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hnmm en wie zou dan de eer krijgen om met de 1000 ervan door te gaan :p:p

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    ALweer 2 pagina's achter! hihi

Ik ga samen met mijn mannetje een week naar center parcs. We wilden er gewoon even tussenuit.

Ik ben nu druk op mijn werk bezig om alles af te ronde en dan kan ik met vakantie.

Morgen komen ze de kamer brengen! Heerlijk.

Mooie buik suusje!

Ik ben na vandaag twee weken afwezig op het forum, en heb waarschijnlijk net zo lang nodig om weer helemaal bij te lezen. Tot dan!

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Heeeeel veel plezier taatje!!

Hoop dat je lekker een beetje tot rust ken komen saampjes met je mannetje!!

Ik ben in ieder geval jaloers hahaha

Zien je snel weerrrrr!!!

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    tjah, maar heb nog zo'n 15 weken te gaan dus de kilo's kunnen nog komen....trouwens ik weet nog een foto van pas na de bevalling toen ik toet aan toet poseerde met onze beeb....later toen ik weer afgevallen was, bekeek ik die foto ZOOOO dat was een ronde poffertjesporum zeg...niet normaal,
    nu pak ik die foto er af en toe bij en vraag ik aan de persoon die er toevallig is : EN?? ben ik al zo? :) Maar nope!! nog niet fieuwwwww maar in principe heb ik nu ook niet van die vreselijke vreetbuien....gewoon normaal eten en af en toe een snoepje of ijsje, maar verder geen gekke dingen. Toen stuurde ik echt mijn mannetje om 22uur nog naar de Mac haha.....al zwangert hij wel goed mee hoor....als ik zie wat hij tegenwoordig eet zo hey!! en die is sinds ik zwanger ben ook bijna 8 kilo aangekomen...

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    We gaan geloof ik wel redelijk gelijk op allemaal wat betreft de buiken. Want mijn buik ziet er net zo uit als bij Suusje!

Grappig want dat is niet altijd zo!

Deel Deze Pagina