ik niet!! ben nu de box aan het verven...hij was beukenkleur en vond ik de vorige keer ook wel leuk, maar nu ben ik hem wit aan het schilderen..heb een turqoise boxkleed, dus dat vind ik dan wel mooi uitkomen bij elkaar die 2 kleuren en past ook beter bij de rest dan beuken
Snikkerdiesnik. Ik ben dol op mijn ouders maar ik zou nu wel willen dat ze iets meer tempo konden maken. Nou ligt die vloerbedekking er dus, en we krijgen hun commode. En die gebruiken ze zelf ook nog. (ja niet voor een baby, maar als kast ) En ik wil nu beginnen met die kamer, alleen hebben zij nog geen nieuw kastje. Dus ik kan nog niks!!
Nou lijk ik wel heel ondankbaar, maar ik wil zo graag beginnen en zonder commode kan ik zo weinig. Geen kleertjes opbergen, ik kan de plank niet ophangen want die moet boven de commode.
Zo hallo weer!! Grappig te lezen dit weer; ik heb nl net gegeten bij de MAC!! Een supersize mcchickenmenu maar wel (!) met een cola light!! Hahaha! En het was heeeerlijk!! Hoef ik ook niet meer te koken... Kon bij de miss etam niet iets vinden wat mij aanstond, ze hadden ook erg weinig deze x. Ik vond wel 2 broeken leuk, maar dia had ik al. Dus helaas niet geslaagd. Wel bij de Etos wat zwitsalspulletjes gekocht en een barbapapa nachtlampje!! Erg leuk!! Dus nu lekker "uitbuiken" en morgen maar weer ff gezond doen...
Hier kom ik ook weer ff achteraan Heb het momenteel nogal druk, dus niet veel tijd om online te zijn.. Maar jullie buikjes zijn mooi hoor! Zondag nog Mac op.. maar ik vind het juist niet zo lekker meer als toen ik niet zwanger was haha Balen Chris.. Hopelijk krijg je de commode gauw! Ik wil ook onze babykamer.. Het is a.s. vrijdag 12 weken geleden dat we hem besteld hebben en het zou 12 weken duren... maar we hebben nog niets gehoord... Maar goed, ik moet er weer vandoor! Doeiiii
Jammer dat ze niks leuks hadden bij miss Etam Miekie. Ik hoop dat je snel wat hoort Miranda en anders moet je ze maar flink achter de vodden gaan zitten.
alweer 6 pagina s verder, gaat hard hoor!! kunnen jullie op het werk allemaal achter internet?? ben vandaag weer begonnen na een week ziek te zijn geweest en pffffffff, viel echt niet mee, erug moe en het straalt helemaal naar mijn rug en heupen (pijn) en dan kan ik bijna niet meer lopen.. dus eh toch maar besproken om minder te gaan werken, ga vanaf volgende week voor 75% werken en 25% in de ziektewet..kijken hoe dat gaat.. wij gaan hopelijk volgende week met de beebkamer beginnen.. heb ook nog ff me buik gemeten en ik kom op 100 cm, zal met week 26 weer es een foto van mijn buik nemen...
en het blijft maar regenen...... ja ik kan wel achter internet op mijn werk, jij niet eliesja? dit weekend wordt de babykamer afbehangen en dan wachten op de babymeubels. Als kast hebben we een antieke kast van mijn opa en oma dus kan ik al wel beginnen met de babyspulletjes. Hebben jullie ook al zoveel gekregen?
Zo hier is ik ook weer.. Heel toevalig dat je bij de mac heb gegeten Miekie! En die barbapapa lampjes heb ik gezien harstikke leuk idd! Chrisje heb nog ff geduld hihi Ik weet dat het moeilijk is aangezien ik ook niet meer ken wachten tot mijn commode er eindelijk is maarja heb er ook nog steeds niets van gehoord grrr!! Ik ga maar eerst is ff bellen!
ok het is nu drooooog...en moet ook even droog blijven, want we moeten straks naar het consultatiebureau. Kleine krijgt haar dktp prik..en dan hoeft ze pas over 5 jaar weer als ze 9 is... maar goed: ze vindt prikjes niet zo leuk, dus heb het nog even niet verteld....ik vertelde het een poosje terug en toen dacht ze natuurlijk dat het al op 1 hand te tellen was, hoe snel dat zou gebeuren, dus toen zei ik: Nee pas als je iets groter bent, (zodat ze dan doorhad dat ze er niet steeds aan hoefde te denken) Dus die avond toen ze dr bord leeg had zeiden we WAUW wat ben jij een grote meid zeg!! Riep ze gauw: Nee hoor, ik ben geen grote meid, ik ben nog klein
Haha idd zodat ze niet zo snel een prikje hoeft is ze nog een kleine meid.. Heel veel succes dan suus! Aan deze kant moet het ook droog blijven ik ga zo namelijk ff naar een vriendin toe ze heeft wat spulletjes en kleertjes voor me van haar kleine dus dat is wel leuk en natuurlijk voor de gezelligheid! Voor de rest is de kleine erg druk op dit moment. Het lijkt wel een hele kermis in buik.. Vraag me soms wel af wat het daarbinnen allemaal aan het doen is haha. Maarja dat zullen we niet weten
Hihi hier ook een grote drukte in m'n buik Ik kan ook op m'n werk op internet . Alleen kan ik ff in m'n pauze alleen komen kijken, zoals nu Succes Suus! En sterkte Eliesja met werken, lijkt me idd niet prettig om met pijn te werken Ik voel me gelukkig nog helemaal goed, behalve vanmorgen wat pijn in m'n rug, maar ik heb denk ik verkeerd geslapen . Nu is het dan ook al weer over. Iedereen nog een fijne dag!! Morgen alweer 24 weken, gaat zooo hard hihi.
Hallo ladies, Wat vliegen die pagina's snel voorbij , ik lees me een ongeluk als ik effe niet online ben geweest. Dinsdag bij de VK geweest alles was goed met de kleine meid, ze is nu 28 cm. groot. Alleen was mijn bloeddruk aan de hoge kant en mijn ijzer te laag, heb tabletjes gekregen. Ik vind Mac momenteel ook niet zo lekker als toen ik niet zwanger was, maar ik doe een moord voor een broodje shoarma (haha) Veel liefs Vera
Oh jee vandaag al weer zo'n rotweer. Nou ja ik ga erop uit om een cadeautje voor mijn zusje te kopen die morgen jarig is. Fijne dag allemaal.