De juni mama's zijn weer stil vandaag Nou cadeautjes gekocht. Armbandjes enzo. mijn zusje word 11 dus dat vinden ze meestal wel leuk. Enne vandaag ook bij de Mac geweest. Lekker 2 fish filets gegeten.
ppa: ik kan niet op internet tijdens mijn werk, ik werk namelijk in een winkel... en heb s´avonds ook niet altijd tijd om te kijken, dus vandaar dat ook de pagina voorbij vliegen, maar ach heb ik weer wat te lezen...straks als ik verlof heb dan kan ik wat vaker.. Hebben jullie ook zo´n last van harde buiken??? voel ook heel vaak mijn kindje draaien en dan is het echt hard aan 1 kant, best vervelend vooral als je ergens loopt!! hihi Ik heb dat idd ook met de mac, vond het voor mijn zwangerschap lekker maar nu helemaal niet meer, wat wel lekker is zijn die wraps van kentucky..hmmm hebben jullie al dingen die je nu opeens wel eet, of opeens niet meer lust? (mischien hebben jullie het hier al es over gehad maar om al die 65 paginas door te spitten pfff) ik lust geen koffie meer en chinees en verder eet ik veel brood en een lekker prakkie en fruit, niks byzonders eigelijk..
Ik heb echt geen idee.. Ik geloof dat ik alles wel lekker vind hehehe Gisteren ben ik na de stad geweest met me mannetje en me mams.. Ik zou namelijk me kinderwagen krijgen!! En Ja hoor!! We hebben hem besteld en over 2 weken komtie We liepen ff door de prenetal en ik heb nog steeds geen leuke mutsjes gezien.. Dus ging ik weer is ff langs de schapjes om te kijken of ze er al leuke mutjes tussen hadden liggen. Waarop me mannetje meteen reageerde: Ben je nu nog steeds NIET uitgekeken?!?!?!?! Je hebt alles al gezien joh!! Hahaha OOPS Maar idd ben nog steeds niet uitgekeken Ik heb ook nog een Ikke boek gekregen die van winnie de poeh en een leuk truitje hihihi Helemaal leuk was het gisteren
Gefeliciteeeeeeeeeeerddddd Suus!! Ben benieuwd of je het vandaag ook nog een beetje gaat vieren of dat je dat pas vanaaf of van het weekend doet Eigenlijk hadden we een digitale taart moeten hebben hihihi
ja al die leuke dingen, je raakt niet uitgekeken, zo schattig allemaal en je blijf kopen.. wij hebben de kinderwagen ook al echt leuk heeft ook even in de woonkamer gestaan en nu staat tie bij mijn ouders op zolder, hebben zelf ff geen plek vanwege nog steeds mee bezige verbouwing..
hehe idd het blijft allemaal leuk!! Ja dat is wel lastig dan he met een verbouwing!! Ik ben eigenlijk naar iets opzoek.. Aangezien ik een spongebobkamer wilde hebben ben ik nu opzoek naar stickers van spongebob. Heb alleen geen idee waar ik nu zou moeten kijken. Bij een boekhandel ofzo voor stickers of misschien bij de v&d?! Vorige keer was ik namelijk in de stad en ben ik alle speelgoedwinkels afgegaan maar alle spongebobben zijn uit de winkel.. Gewoon weg Iemand een ideetje waar ik zou kunnen kijken?!
ja idd de grootste rage om spongebob is weg... toch idd een boekhandel of een andere speelgoedwinkel proberen.. wel jammer want het blijft leuk, mischien kun je zelf leuke plaatjes zoeken en mischien daar stickers van laten maken...geen idee ook of het kan hoor, maar tegenwoordig kan (bijna ) alles...
Idd het vreemdste is dat ik zelf al dingen had van spongebob maar deze zijn ook verdwenen haha weet niet waar ze zijn gebleven Ik ga toch maar is bij een boekhandel kijken. Zowiezo is er genoeg te vinden op internet maar om 10 euro te betalen voor een paar stickertjes
Ik lust ook helemaal geen chinees meer. ik weet niet waar je kan kijken KeejBie maar ik zal een oogje in het zeil houden voor je.
dat is idd onzin, vragen ze dat ervoor joh??? schandalig, ik heb ze ook wel es gehad, dus als ik ze nog had had je ze zeker gekregen, maar daar heb je nu natuurlijk niks aan... en succes met zoeken, tis altijd zo als je iets moet hebben dan kan je het ineens nergens meer vinden ..grrrrr erg is dat ja..
10 euro voor wat stickertjes!?? Dat is idd belachelijk veel. Misschien bij de Zeeman? Daar heb ik wel eens Anne Geddes stickers en Winnie de Poeh stickers gekocht, dat kost maar 50 ct voor een vel ofzo. Best kans dat ze daar dan ook Spongebob hebben. Maar ik weet het niet zeker natuurlijk.
Precies wat Eliesja zegt: Als je iets wil hebben is het allemaal weg.. Hehe maar goed voor de rest schiet het op hoor met onze kamertje.. We hebben gisteren wel 2 hele mooie spongebobposters gekocht
Nog steeds hetzelfde Maar we gaan zondag naar mijn ouders toe en dan zal ik ze eens flink achter de vodden gaan zitten.
idd ga er achter aan hehe!! Jazeker dit word spannend he Ik heb trouwens een berichtje neergezet bij de vk.. Wil nu toch wel is weten waar die ijzersmaak vandaan komt. Kon er niets over vinden bij het zoeken dus ben benieuwd wat het antwoord is
Ummm eigenlijk omdat we dachten dat je jarig was.. En dit ook staat aangegeven Maar volgens mij hebben we het dus mis?! *Schaam*