Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb de 1000 als goed is hihi

Neej ik heb um zeker weten !!! Hahaha Jeujjjjjj

2. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik hoop wel dat jullie snel een huisje krijgen. Dan ben je tenminste van het gezeur en gezanik af.
    zo ik ga weer verder met poetsen.

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    idd! Poetse Chrisje :p:p

Ik ga weer is ff wat anders doen. FF de tijd voor mezelf nemen ;)

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    bericht nummer 1003 whoeaaaaaaa
    en keejbie gad nr 1000 hahaha toch he?
    en trouwens bij AH en ook xenos geloof ik heb je ook alchoholvrije wijn....of een alcoholvrij biertje hihi als je je 20ste verjaardag wilt vieren (ouwuh)

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja Ame is alcoholvrije wijn.

Ik heb net Oprah gekeken. Ik werd er niet echt vrolijk van. Het ging over de vogelgriep.

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oprah over de vogelgriep??? wat apart?

7. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja er was een vent bij die er veel verstand van had. Ze zijn daar toch echt bang dat het een pandemie gaat worden ofzo.

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wat is een pandemie dan? ken alleen epidemie

9. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Een pandemie is een epedimie die zich over een groot stuk van de wereld verspreid. De pest was ook een pandemie.
    Maar ik denk dat ze er daar veel meer mee bezig zijn omdat toen met die orkaan in New Orleans het zo'n fiasco is geworden. Dat was dan wel een natuurramp maar niemand was voorbereid. Dus ze willen nu minder risico's nemen.

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo hallo daar!!

En het is weer weekend!!!
    Kunnen we weer even lekker rustig aan doen.

Dus alweer over de 1000 berichten heen!
    Gaat de goeie kant op met de junimoeders!

Wat een gedoe Keejbie, laat je niet te veel opjagen he!!

He Veertje, je meisje is nu 28 cm?! Van kruin tot stuit of in totaal? Ons kindje was nl met 23 weken 30 cm en was precies op groei. Rond deze tijd 27/28 weken zou het kindje rond de 35 cm zijn.
    Daar zit die van ons ook op en de vk zei dat het kindje groeit volgens het boekje. Ik denk, ik vraag t je toch maar even!

Ook mijn ijzer is dus te laag, van 7.0 naar 6.7.
    Zijn die tabletten een beetje te slikken?
    Omdat ik slecht kan slikken (ik kauw ze liever, net als aspirines) drink ik nu floradix. Erg vies spul!
    Of zijn die tabletten niet zo groot? Want die floradix kost 10 euro per fles en zo'n fles is zo op.
    Dan kan ik misschien beter ook maar slikken.
    Ik hoor t wel van je!

He bah ja die vogelgriep...tis te hopen dat ze bij Oprah geen gelijk krijgen!!

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Joepie! dadelijk gaat mijn vriend het bedje halen, dat staat bij zijn ouders op de zolder.
    Ja Miekie pillen slikken vind ik ook heel vervelend. Aspirines breek ik altijd door dan merk ik het bijna niet.
    Ben ook wel benieuwd hoe groot die pillen zijn, want ik word over een tijdje ook geprikt en ik heb zo het idee dat mijn ijzer wel eens te laag zou kunnen zijn.

Pwooeeeeh ik zit stampvol van het avondeten. Of nou eigenlijk van het toetje. Vanille vla maar ik had er zowat een half pak hagelslag in gegooid. *bloos*

12. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hahahah!!! Lachen Chrisje met je hagelslag!!
    Ik zie t helemaal voor me,.
    Van middag kon je mijn broodje ook niet meer vinden onder een berg vlokken!
    Lekker toch!! Genieten mag toch. Alleen maar niet al te vaak...

13. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Genieten mag zeker ja. Ik geef een tip, probeer niet te lachen met een mond vol vanille vla. Hihi.

14. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    He Mieke,

Ze is inderdaad 28 cm, heb nog even het moeders voor moeders boek erop nageslagen, maar hier staat "zo groeit je baby van kruin tot stuit, 28 weken 27 cm en +/- 1300 gram" dus ligt ze op schema.
    Echter ben ik zelf ook maar 1.61 en mijn man is +/- 1.82 dus wij zijn allebei ook niet super groot. :oops:

Ze is in ieder geval super druk, de hele dag.
    Terwijl ik nu zit te typen gaat mijn buik weer op en neer. :)

Ik heb gekozen voor de pilletjes omdat ik dus echt niet aan vieze drankjes moet denken, de pilletjes zijn niet groot en dun dus die krijg je wel weg hoor! ;)

Veel liefs Vera

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd laat me ook niet opjagen.. Of eigenlijk had ik dat wel gedaan.. Mannetje kwam thuis enja hij krijgt dan alles te horen omdat ik me verhaal dan kwijt wil :( hehe

Gisteren lekker filmpies gehuurd en lekker op bedje gelegen HEERRRRLIJK!!

Vandaag word onze dag wat uitbundiger hehe we gaan zo naar Arnhem toe naar me mannetje zijn zus en dan gaan we gesjellie met zijn alle naar zijn papie toe ;)

Hij is nu heel lief voor me op de fiets gesprongen om kaasbroodjes te halen bij de AH hihi :p

En Suus ik had idd de 1000 wat een eer he?! haha

En over de groote van je kindje he?! Kan ik dat gewoon aan me vk vragen of ze al kan voelen hoe groot de mijne is?! Ben toch wel heel benieuwd erna. Lees wel die boekjes van week tot week en zit vandaag op de 27 weken dames!!! Gaat hard hihi

16. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik heb eens voor mezelf gependeld:
    Volgens de pendel is het idd een jongen.
    Volgens de pendel beval ik op 29 juni.
    Volgens de pendel word het geen voorspoedige bevalling, maar zal het niet lang duren en het kindje zal met een keizersnede ter wereld komen. Weird.

Keejbie is de huiskamer al geverfd? Of heeft ze het toch niet gedaan?

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    pendel mij eens!!!!! COOL

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Stuur me maar even een pb met je voor en achternaam en meisjesnaam en je geboortedatum en je vragen. Maar let wel, ik weet niet 100 % zeker of het lukt, dus pin me er niet op vast :p

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey keejbie ik was juist zoals je moeder tijdens mijn 1e zwangerschap haha...ik wilde allerlei verbouwingen in huis en andere kleuren enz enz...een ander kleurtje heeft bij mij nooit zoveel te maken met dat iets vertrouwd moet blijven,....vind het namelijk juist heerlijk om af en toe eens alles om te gooien wat kleur betreft....en alle kamers in ons huis hebben dan ook al 2 of 3 kleuren gehad hihi....tjah weet je...technisch gezien is het natuurlijk wel je moeders huis...misschien voortaan toch betere afspraken samen maken en anders even gauw naar de gamma en een nieuwe verfbak kopen...kost geen drol en zo laat je lekker zien dat je haar verfbak niet nodig hebt ;)

20. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Je hebt je uitslagen in een pb gekregen Suusje.

Deel Deze Pagina