Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    nog 8 dagen en dan ben ik 26 weken...
    dit is een hele geruststelling, want dan kan het kindje komen en gaan ze ervoor vechten. ging vorige keer mis met 23 weken dus is dit even niet zo'n leuke tijd

2. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Bleagh, mn bloeddruk is wat laag vandaag, dus ik voel me heel flauwtjes, maar ik kan ook geen zout dropje pakken want ik ben ook misselijk dus dan moet ik vast overgeven.
    Zucht....zwanger zijn is niet altijd even makkelijk. :p

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh jee...effe op bed liggen anders?

4. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Kan niet :( moeten dadelijk naar het gemeentehuis. Maar het begint gelukkig een beetje weg te trekken. Misschien heb ik stiekem toch wat zenuwen.

Ja ppa ik begrijp dat dit niet zo'n leuke tijd voor je is. Er was laatst een aflevering bij Oprah en daar was een kindje dat was met 27 weken geboren geloof ik. Ze had wel een hele tijd in de couveuse moeten liggen maar ze had het prima gered en het was echt een schatje.

5. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    spannend hoor allemaal, misschien even naar buiten doorde kou ben je zo alles vergeten, hahaha
    veel plezier vandaag.

tja spannend, maar liever vanaf 30 weken....

groetjes
    patricia

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd het zal der leren ja!

Thanks suus dan weet ik in ieder geval dattie kort moet worden opgemaakt. Ben benieuwd of de kraamhulp me ut kan leren ;)

Ik heb zojuist al me verplichtingen weer ff gedaan.. Alleen een beetje in een lastige situatie gepropt vanmiddag..

Voor dat me mannetje hier kwam wonen had hij een hond.. (ik ben totaal geen mens voor honden ben er juist doodsbenauwd voor) maar goed deze hond heeft hij achtergelaten bij zijn moeder wat voor mij dus meteen de juiste oplossing was ;)

Nu gaat zijn moeder verhuizen en zit de hond dan een maand alleen in het andere huis omdat ze o zo druk zijn enz enz.

Je raad het al.. Me mannetje belde dus op om te vragen of we een maandje wil oppassen. Ik stond meteen weer te kijken van neeej toch he!! Maar weet wel dat hij het heeeeeel graag zou willen omdatie der nog elke dag mis.

Ik denk daar in tegen anders over.. Ik zie het zo we hebben nog een korte tijd met zijn 2en voordat de kleine er is en we minder saampjes kunnen doen. Ik zit er dus ook echt niet op te wachten om in die laatste periode van me zwangerschap de verantwoordelijkheid te nemen over een hond.

Ik kom snachts moeilijk in slaap ervan omdat ik vooral zit te pikkeren over het hele gebeuren als onze kleine er straks is en we minder vrije tijd hebben voor ons samen dus wil nu echt nog ff genieten!! En daarbij komt me mannetje werkt de hele dag en dan moet ik dus op die hond passen dat zie ik niet zitten!!

Daarbij komt ook nog dat we zelf harstikke druk zijn met dingen te regelen en te doen voor de kleine komt!

En dan ook nog is stel dat ik opeens moet bevallen als de hond er is.. Ik kan dat allemaal echt niet hebben!!

Maarja het maakte voor mij zo moeilijk om dit tegen hem te zeggen omdat hij het zo graag wilt. Dus heb het met moeite gezegd hoe ik erover dacht, watie eigenlijk al wel kon raden en nu issie pissig op me.. Daar ben ik dus helemaal niet blij mee :(:(

Ik weet niet hoe ik het aan zijn verstand moet brengen dat ik ECHT die tijd voor ons tweetjes nodig heb en ik weet wel dat er sinds ik zwanger ben heel veel rekening met mij word gehouden en hij iets na de achtergrond word verplaats maar toch dit is belangrijk voor me dat ik nog samen met hem kan genieten van de gewone dingetjes die we samen doen :(

Kword er gewoon echt verdrietig van dat ie me niet begrijpt en boos op me word :(:(

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    En hij zei wel meteen dattie ze ma wel opbelt...

Maar ik weet hoe die is en zijn moeder ook. En dan komt het erop neer:

Ja het mag niet van keejb.. Want ze ziet het allemaal niet zitten blabla.. Maar ik moet wel telkens met haar rekening houden en zij niet met mij.

En daar geeft zijn moeder hem dan gelijk in en kom ik over als een zwarte piet.. Maarja ik snap het niet waarom ze dan samen zo lullig over me moeten doen.

Ik heb de tijd voor mezelf nodig en voor ons samen :( Ik wil niet alle lol uit zijn leven weghalen ofzo :(

8. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Wat vervelend voor je...
    Misschien kan de hond een keer een weekendje komen, behalve als je dit echt niet wilt want dan moet je het gewoon niet doen.

heel veel suc6

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    ja kijk een weekendje vind ik echt niet erg maar ze hebben het over een MAAND lang:s

10. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Zo ik ben wettelijk verloofd. :)

Hm de hond kan zeker niet ergens anders naartoe en dat jullie m dan af en toe een dagje bij jullie hebben?
    Ik wou dat ik je een goeie tip kon geven maar helaas. :(

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehe gefeliciteerd Chrisje!!!

Nee idd kan ook nergens anders naartoe..

Zit nu dus ook met spanning te wachten tot het mannetje thuis komt :(

Maarja in ieder geval!! Me vriendin heb vandaag een pretecho laten maken hihi en het blijkt dat we alletwee het zelfde geslacht op de wereld gaan zetten! Superrrrr :D

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hey leuk dus dat worden dan 2..... oh nee dat mag ik niet zeggen. :p

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehe idd kunnen ze wel saampies spelen met popjes of blokjes :p:p

14. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik zit even dat topic "Overtijd" te lezen van Esmetjuh. Ik zal er maar geen reactie bijzetten, want ik denk niet dat die zo aardig zal zijn.

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal,

Chrisje, gefeliciteerd!!! En vrijdag je pretecho he!!
    Leuk voor je zeg!

Keejbie, wat n gedonder nu weer met ide hond en eerder al met die papieren. Het zit je niet echt mee he!! Hopen dat ze een andere oplossing vinden voor de hond.

O ja, de prenataldoos kon ik in april ophalen had ik begrepen, maar krijg hier nog bericht van over de post! Ben benieuwd wat er allemaal in zit!

Onze geboortekaartjes zijn vandaag bezorgd!!!
    Ze zijn echt super geworden! Dus binnenkort even naar de drukker voor een proefexemplaar.

16. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Over de prenatal doos gesproken (of juist niet :D )
    er lag wat van de prenatal in de bus toen ik thuiskwam, dus ik was al helemaal blij want ik dacht dat het misschien voor die doos was. Was het maar reclame :(
    Ik wil ik wil ik wil!! :D

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hahaha ik ook ik ook ik ook

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja die reclame had ik vanmorgen ook al in de bus en ik dacht ook van; ha ha weer een doos erbij, maar nee... Nog ff wachten duss!!

Was wel blij met de doos vol geboortekaartjes!!!
    Ze zijn in het echt nog mooier als op de site.
    Ben er helemaal happy mee!!!!

Zijn jullie al bezig met kaartjes??

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Keejbie---> ik moet wel lachen om je haha....vanwege die hond!! Ik ben gek op dieren en heb zelf 2 katten , 2 knaagdieren, een zooitje visjes en af en toe de hond van mijn moeder te leen, (mag wel wat vaker haha) maar ik moet zo lachen om hoe je het omschrijft, Als je niet zou neerzetten dat het een dier is dat in huis komt, dan zou ik haast denken dat je je schoonmoeder een maand in huis zou krijgen haha omdat je het hebt over Ik wil graag tjd voor ons tweetjes ... maar ik snap je vriendje wel eigenlijk, omdat hij zijn hondje al heeft moeten opgeven toen ie bij je kwam wonen, maar het zal natuurlijk altijd zijn hondje zijn en een plekje in zijn hart hebben, dus wil hij graag voor dr zorgen dat maandje ... Ik had er ook op gestaan dat ik hem/haar dat maandje dan wilde verzorgen... en dan moet ie hem gewoon zelf uitlaten. 'smorgens na zijn werk meteen en 's avonds weer....want uiteindelijk wil hij de hond en niet jij...dus! Maar goed, ik zou zelf Ja hebben gezegd, aangezien ik dan denk Ach wat is een maandje in een heel leven haha

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Gaaf Miekie,,...
    we zijn nog aan het uitzoeken
    we zijn wat kaartjes betreft een beetje moeilijk omdat we altijd iets willen in een steil van wat we nog nooit van een ander hebben gehad. Dus als we van iemand een kaart in de vorm van een hangmobile hebben gehad bijvoorbeeld, dan gaan we dat dus niet doen .... of als ik een berenkaart heb gehad, dan valt berenkaart af haha tjah houden wel van originaliteit...Kost wel wat, maar zo vaak doe je dat nou ook weer niet he...;)

Deel Deze Pagina