Haha achjaa volgens mij hebben we er allemaal last van.. Bij mij valt er wel iets op! Ik heb deze week weer een beetje het gevoel dat ik langzaam aan een beetje me oude ik weer word. Kvoel me blijer en ook tegen over het mannetje.. Heb opeens weer heeeeel veel vlinders in de buik naast de baby. Kreeg net een smsje van het mannetje en voel gewoon dat ik helemaal begin te stralen hihihihi En nog niet zo heel lang geleden dacht ik dat het niet meer weer zou komen
Dat is geweldig KeejBie, ja met zo'n zwangerschap veranderd er gigantisch veel. En dat je nu weer je oude zelf word is ook kei fijn voor je ventje natuurlijk. De kat probeert in de doos met oud papier te klimmen, de idioot. Ik ga de badkamer poetsen.
Hehe idd Voel me gewoon weer lekker Ik ben nog niet zo op de poets toer Behalve me kamer dan hehe Heeel veel succes met poetsen Chrisje haha Volgens mij moeten de huisjes van de Junimama's nu toch wel beginnen te blinken
Bleah mn kont doet pijn. Ik ga de volgende keer toch eens even bij de VK informeren naar bekken instabiliteit, want dit lijkt toch op een lichte vorm ervan. Ik ga de wasmachine inladen, ik heb hier een Mount Everest aan vuile was liggen.
Als ik dit allemaal lees aan opruimwoede, dan moet ik wel 10x slikken, want dat moet ik ook nog allemaal doen als ik thuis kom.....
Hahaha!! Zo te lezen ben ik niet de enige met nesteldrang. Grappig zeg!! He Miranda wat fijn dat je meubeltjes snel komen, kun je strax lekker gaan inrichten! En Keejbie ook super voor je dat je die kamer kan overnemen! Chris, kan me voorstellen dat je nu niet lang meer wil wachten op de commode!! Hoop voor je dat je m snel krijgt! Ik heb trouwens af en toe ook last van mijn stuitje!! De vk vroeg al of ik er vroeger ooit s op ben gevallen ofzo. Maar heb er nooit wat mee gehad. Zal nu wel meer druk op komen. Morgen je pretecho he, veel plezier!!! Jammer dat t zonnetje er vandaag niet is, anders had ik alle ramen van buiten willen wassen. Nu maar de binnenkant dan vast doen. Ha ha gaan we weer!!!!
Hmm, bij nader inzien, kep 17 ramen, tel ik net. Radio maar hard aan en we zien wel waar we eindigen....
Poeeeehhh badkamer gedaan, slaapkamer gedaan, was gedaan, afwas gedaan (ook al mount everest) nu moet ik nog de wc doen en beneden stofzuigen en dan koken. Maar ik ga eerst eeeeeven liggen.
Oke Chrisje!!!! Flink van je ja!! Ja dan mag je nu wel even liggen!!! Heb nu net 10 ramen gedaan, de hal en boven nog...dan ook nog ff stofzuigen, wc schoonmaken, was doen en afwas! Wat een energie kun je dan ineens hebben he!! Strax weer helemaal trots en voldaan!
Zo nog ff eten zo en de afwas doen en dan ben ik klaar voor vandaag. Zal morgen de ramen in de gang en boven doen. Anders heb ik morgen nix te doen...
Hoi dames, mijn buikomvang is nu 95cm. Volgende week maandag weer nd vk. En dinsdag de pretecho!!!! we verheugen ons er erg op, maar we laten het geslacht als verrassing. De babykamer is al zo goed als klaar, op een aantal afwerkingkjes na. Heerlijk, het is erg mooi geworden, foto staat wel in m'n album. Ik ga zo even macaroni maken, morgen vroeg nog werken en dan weekend heerlijk!!!!! Gister heeft m'n man de baby gevoeld, een paar keer achter elkaar, hij dacht eerst dat ik dat deed met m'n buik, maar ik zei, ik doe niks, dat is echt de baby! Hij vond het heel bijzonder, en gaf een kusje op m'n buik.Tot mails; het gaat jullie allen goed!!!
Hoi Mensi, Mooi ledikantje hoor!!Ziet er goed uit. En fijn dat je man de baby heeft gevoeld!! Ik wens je vast heel veel plezier bij de pretecho. Zoiets is echt heel bijzonder! Mijn vader is het ledikantje nog aan het schilderen, als die klaar is maak ik ook ff foto's van ons kamertje. Ben er nl enorm trots op. s Avonds kijk ik ook altijd even in het kamertje. Best apart idee dat er strax een klein hummeltje ligt!
Hihi Miekie dat doe ik ook telkens, ff gluren in het kamertje, zal straks nog erger zijn als de meubeltjes er staan Pff je bent flink bezig geweest vandaag zeg Ik ben morgen vrij, ben ik wel aan toe, is toch best zwaar nu nu het fulltime werken. Dus ff rustig aan doen. Leuk is dat he als je mannetje het ook kan zien/voelen! Als ik op bed ga liggen zie ik de laatste week ook vaak m'n buik bewegen als het schopt, zo lieff. En Mensie veel plezier dinsdag!
Wieieieieieie!!! Zometeen de pretecho, ik heb nauwelijks geslapen vannacht, was veel te stuiterig. Tot straks!
Hallo, daar ben ik weer!!!!!!!!!!!!!!! haha Oh leuk chrisje, een pretecho, wel fpto´s laten zien he!! En KeeJbie, super dat je nu toch meubeltjes hebt en wat is jou buikomvang nu?? Heb afgelopen week voor 75% gewerkt en het is wel lekker hoor om 15.15 uur naar huis, thuis gelijk ff liggen, doet me goed... Kan helaas niet zo veel meer in het huishouden, ben alleen al na het stofzuigen doodmoe en gelijk last van rug, billen en benen, kan ik bijna niet meer lopen... irrri, maar hoort er bij helaas.. ben ook wel vaak emotioneel hoor, hebben jullie daar ook last van??? Mijn mannetje hoeft maar op een irritante toon jaaaaaa te zeggen als ik iets 2 keer vraag en de tranen springen in mijn ogen en zeg dan gelijk jee wat doe jij lelijk zeg...pff weet dat het aan mij lig, maar lief is anders! hihi Yessss wij gaan volgende week vrijdag in ondertrouw en 28 april trouwen, we hebben het afgelopen maandag vastgezet...echt superrr.. Nu alles gaan regelen! Mijn buikomvang is nu 101 cm, moet as dinsdag weer naar de vk, ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen! van de week begonnen met alles in de grondverf te zetten in de beebkamer..(laten doen, want die lucht is niet zo goed voor een zwangere) en dit weekend plafond en muren verven.. als tie helemaal klaar is zal ik proberen een foto te plaatsen! zo weer ff bijgekletst.
Chrisje! Daar heb ik ook enorm last van.. Vooral als je ff zit krijg je gewoon pijn aan je stuitje en me hele achterkant is dan gevoelig zeeerrr lastig he maarja niets aan te doen! Zal het ook is ff vragen aan me VK. Ben benieuwd hoe je pretecho was En Eliesja ik heb geen idee op dit moment wat me buikomvang is. De laatste keer dat ik het heb opgemeten was het geloof ik 109 cm. Maar het groeit als een gek dus zal vanavond als het mannetje thuis is zijn rolmaat weer ff lenen hehehe