ja groeit idd als een gek, k lijk wel een rollade...hihi, buik zit al behoorlijk in de weg, ook als ik sokken wil aandoen en me schoenen, pff valt niet mee...
hehe dat gaat tegenwoordig niet meer als: Ik doe ff snel me schoenen aan hoor!! Neej dat gaat *Pffff kucchhh zuchtt* Heee heee eindelijk een kant klaar Nu de volgende! Haha een rollade.. Grappig wat voor woorden we er allemaal wel niet voor hebben. Ik voel me overdag juist meer een Pinquin.. En Savonds in bed een rolmops die moeite heeft met omdraaien hahaha
We zijn er weer! Het was echt super. Die man was ook zo aardig. De opname van de dvd moest regelmatig op pauze gezet worden omdat ik om hem moest lachen. We zijn bij Kijk Nou! in Helmond geweest. Ik zal zo eens wat foto's erop zetten.
Owwwww wat leuk joh!! En was alles in orde met de kleine ?!?! Groeitie goed?? Hmm ben nieuwschierig Ik ga nog ff gtst afkieken en ben benieuwd of je dan je foto's erop heb staan hihihi
Dat met die extra emoties daar heb ik eigenlijk geen last van....geen huilbuien om iets kleins ofzo. Verder ook geen last van weinig energie voor t huishouden. Dat had ik de 1e maanden, maar ik heb nu juist heel veel energie. Huisje is daar ook blij mee haha en ik ben voortdurend dingen aan het plannen om te gaan doen enzo... Wel heb ik net als jullie dat bijvoorbeeld schoenen aan doen niet meer zo vlot gaat en idd zoals keejbie het omschrijft: overdags pinquin gevoel (wel een hele dikke olifanten-pinquin en 's avonds als je even anders wil zitten op de bank of je om wilt draaien in bed, dan is het al een hele bevalling op zich ...ok nee dat neem ik terug --> heb nog niks verder in mijn leven meegemaakt, wat ik ook maar een beetje kan vergelijken met een bevalling pfffffff daar zie ik wel weer tegenop hoor, de bevalling zelf...zucht...
Oh wat een mooie foto´s , erug leuk dat 3d, vond het zelf ook zo fantastisch!! Baal ook als een stekker dat het huishouden niet lukt, beetje bij beetje, ik kan heel moeilijk tegen rommel... Heb ook een zwaardere zwangerschap dan mijn eerste vind ik! maar heb een lieve (bijna) man die helpt me heel goed...
Hehe Suus!! Ssstt Je maakt me zo nog bang! Over die hele bevalling Jij hebt um al is meegemaakt dus weet hoe het is ik daar integen weet de bevallingen van me zus maar krijg nachtmeries van me eigen bevalling die nog moet komen
Hmm ja de bevalling....ik probeer er maar niet teveel aan te denken. Maar ja, de baby moet er toch uit.
Hehe thanks Silvie! Ja vind het ook wel heel duidelijk idd!! En chrisje idd wat erin gaat komt er ook eens uit Maar echt ik ben DOODSbenauwd ervoor hoor. Tis in vlagen.. Dan issut weg.. En dan denk ik kom maar op en zo denk ik weer OJEEJ!! Gisteren had ik wat krampen in me buik ik was lijkwit zei me ma en ik voelde me totaal niet goed de kleine schopte daaronder wel maarja kdacht al van OJEEJ het gaat toch niet beginnen nu he
Ik heb zojuist ff een fijne mededeling gekregen Me moeder is 2 weken vrij, aangezien dat moet van der bedrijfarts zegt ze.. Ik begon dus al meteen over me toeren te raken toen ze me dat zei. Heb er ook heel eerlijk gezegd wat IK er van vind en dat ik het totaal niet ziet zitten.. Ze had niet verwacht dat ik dat zou zeggen dat kon ik duidelijk van der aflezen maar ben wel blij dat ik eens heb kunnen zeggen wat ik ervan vind! Ze heeft "zogenaamd" last van der rug. Ik bedenk me eerder dat het last is van aanstelleritus aangezien ze fulltime achter de pc zit zoals jullie weten ken ik savonds en in het weekend nooit online komen omdat zij er dan opzit. We hebben ook nog een stoel wat totaal niet goed voor je rug is en het beeldscherm staat zo hoog dat je gewoon last van je nek krijgt. Heb er dus ook ff gezegd dat ik denk dat het daar van komt Dus Happy me zit 2 weken met der opgescheept
Hallo, Gister toch iets te enthousiast aan het schoonmaken geweest, denk ik. Kreeg na het stofzuigen last van mijn rug en heb dat nu nog...hmmm. Maar ff rustig aan doen dus. En gelukkig kan dat want t tis weekend!!! Mooie foto's hoor Chrisje!!! Ziet er goed uit hoor, dus nu weer helemaal verliefd!? Balen Keejbie!!! Daar ben jij helemaal niet blij mee!!! Ik hoop dat t wat mee gaat vallen en dat je moeder ook goed om jou denkt!!Wordt ff doorbijten dusss! He Eliesja, leuk joh in ondertrouw. Dat duurt niet lang meer voor het echt zo ver is, 28 april!! NOG 25 DAGEN WERKEN!!!! Zo, dat is eruit!! Oftewel nog 7 weken! En dan hopen we allemaal hier op een voorspoedige bevalling, een gezond kind en een hele mooie zomer hier in nederland!!
Ja, wanneer gaan jullie eigenlijk met verlof? Mijn laatste dag is 17 mei, vandaag over 2 maanden dus! Jippie!!!! Ik kijk er zo naar uit! Nu nog lekker lenteweer Komt goed! Ik heb net bij Miss Etam nog een leuke witte linnen broek gekocht en een lime-groen tuniekje met een wit biesje aan de bovenkant en een heel leuk bruin/rose truitje met kraaltjes en een touwtje. Ben er helemaal blij mee
Jaaa we willen wel een mooie zomer. Geen gigantische hittegolven of druilerige zomerdagen graag. Ik heb net even een dutje gedaan, zat er helemaal doorheen dus nu ben ik nog heel duf. Bleeh KeejBie wat kl*te dat je 2 weken met je moeder opgescheept zit.
Daan heeft lekker geshopt!! KUn je weer even vooruit! Mijn laatste werkdag is 4 mei. En dan heb ik 4 weken voor verlof!! Dan 12 weken na + 4 en een halve week vakantie erachteraan!! Dus lekker de hele zomer bij huis!!
Haha en het mannetje is er ook niet blij mee ben benieuwd wat me de aankomende 2 weken staat te wachten Ik heb weer ff een nieuwe foto neergezet bij de dikke buikjes.. Dus voor de nieuwschierige...
Mooie buik Hm de proefmodellen van de geboortekaartjes waren gekomen maar ze vallen me erg tegen. Nou ja, ik heb er nog 3 op het adres van mijn ouders aangevraagd dus hopenlijk is 1 daarvan wel the one.
Oh jammer ja Chrisje!! Nou idd hopen dat die anderen wel mooi zijn!! Keejbie mooi buukie hoor!! Ik heb ook weer een foto gemaakt. Makkelijk zo via de spiegel. Hij is alleen wel een beetje donker, maarja de omvang is duidelijk...ha ha!