Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat is helemaal mooi!

    Ik voel de trapjes telkens wel maar het gebeurd elke keer als hij op zijn werk is haha Beetje zonde dus, maarja het komt wel.

    Die van mij gaat ook lekker met me mee. Heb zelfs me afspraken savonds zodat ie na zijn werk lekker met me meekan.

    Helemaal geweldig idd die emotionele mannetjes :p

    Hehe doet de jouwe dan beter dan de mijne. Die gaat gewoon ff boodschappies doen als me hormoontjes weer gieren :rolleyes: hehe
     
  2. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Leuk dat de mannen zo betrokken zijn!
    Die van mij is nu ook elke x meegeweest, zelfs tijdens werktijd! Helaas voelt hij hem/haar nog niet trappen aan de buitenkant, maar dat zal strax wel komen. Afgelopen weekend naar ikea geweest om meubels te kopen en ook al inelkaar gezet. Ik krijg er al helemaal zin in!! Van de week gaat hij nog behangen.Dus het schiet allemaal al mooi op, hoeven we ons daar niet meer druk over te maken.
    Papa doet dus erg goed zijn best, haha!! :)

    Ook wij hebben op 7 febr een pretecho. Hopen dat alles er goed uit ziet!! En voor jullie natuurlijk ook.
    Spannend voor jullie ppa!!
    Nou de groetjes!
     
  3. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat leuk he zo'n pretecho je laat ons natuurlijk wel ff de kleine bewonderen he!
     
  4. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    wel leuk dat we hem op dezelfde dag hebben (de echo)
    Ik ben niet zo handig met foto's, dus of dat bewonderen gaat lukken???
     
  5. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey hey...tis een echt echoweekje dan volgende week he? wij zijn 9 feb aan de beurt...dus ook al bijna....doen jullie een 2d of een 3d ? Wij doen zelf een 2d/3d/4d wist niet eens dat 4d bestond, maar blijkbaar wel...dat is dan 3d, maar dan bewegend op een dvd-tje...heb er zin in!...
     
  6. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Heel veel plezier jullie allemaal met de echo's volgende week!

    Ik moet morgenochtend weer naar de vk. En ik ga ook vragen voor een 20-weken echo en anders een pretecho. Ben benieuwd wanneer ik dan kan :)
     
  7. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    En ik ga vandaag een afspraak maken dus ben benieuwd :p
     
  8. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    spannend!!!!
     
  9. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    idd dus ff afwachten hoe of wat..

    Of ze wel spreekuur hebben zodadelijk enz.

    Maar laat het natuurlijk ff weten wanneer ik kan komen :p
     
  10. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wij kiezen voor een 3d fotopakket.
    We laten dus geen dvd maken.
    Zo'n dvd is nu wel erg leuk, maar je doet er strax weinig meer mee, dus vind dat n beetje zonde.
    En omdat we het geslacht willen weten en het dan niet verder gaan vertellen kunnen we de dvd ook niet showen aan de familie en vrienden. Dus vandaar een fotopakket. Vind t erg spannend allemaal!! Hopen maar dat alles er goed uitziet!
    En bij jullie natuurlijk ook!!
     
  11. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai...
    wij hebben van onze dochter dus een 2d op video...en we kijken hem eigenlijk nog wel geregeld...mede doordat onze dochter het heel erg interessant vindt om zichzelf als babietje terug te zien in mama's buik....en daarom vinden we het ook erg leuk om het nu ook als bewegend beeldmateriaal te hebben...voor onze dochter leuk om te kijken naar het broertje of zusje en voor ons, omdat we dan van allebei een filmpje hebben... en gewoon ook voor later erg leuk om weer eens terug te kunnen kijken... Wat ze overigens bij onze dochter deden was tussendoor even de opname stilzetten en het geslacht met ons bespreken en vervolgens weer verder met opname en toen op het eind dus ook filmen wat het werd...zodat je precies wist bij hoeveel minuten ze overging tot het filmen van "het bewijs wat het is" haha en we dus dan de band stop konden zetten als we het niet wilden laten zien aan anderen...werkte in principe heel goed... Dus hier bij ons is een video-opname absoluut geen weggegooid geld...aangezien we de band en deze keer dus de dvd er nog weleens bij pakken..... Maar als je zelf denkt dat je het nooit meer wilt bekijken, jah dan moet je het gewoon niet doen nee

    groetjes suus
     
  12. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Bij ons wordt het gewoon in het ziekenhuis gedaan, dus hoeveel D het wordt weet ik niet.
    Als het maar gezond is......en natuurlijk zijn we ook nieuwsgierig naar het geslacht
     
  13. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai
    ik denk dat je dan een 2d krijgt....maar die wilden we er idd ook perse bij hebben hoor, zodat ze alles goed kunnen nakijken...3d is meer voor de leuk :) levert mooie plaatjes op, vandaar.. nou hier is het babykamertje af...nog wat kleine extraatjes erbij, maar die verzamel ik in de loop der maanden wel... we hebben allemaal nog tijd zat he? hihi
     
  14. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    En ik heb 24 februarie om 20.15 een afspraak om onze kleine te bewonderen ;)
     
  15. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Vanmorgen bij vk geweest en alles was goed.
    Bloeddruk 130/60.
    2 kilo aangekomen.
    Hartje weer gehoord en hij/zij was lekker beweeglijk hihi.

    En... een afspraak gemaakt voor een pretecho.. Deze heb ik dus volgende week vrijdag al om 17:30.. Spannend hihi.
    Wij laten het ook op dvd zetten :)
     
  16. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat heb je um snel!!

    Ik had gebeld voor een pretecho in me woonplaats maar dan kon ik pas in maart terecht dus nu heb ik een afspraak gemaakt in Arnhem waar me mannetje vandaan komt en daar kan ik dus over 3 weken terecht!

    Wel weer fijn om te weten dat alles okeej gaat met de kleine he!
     
  17. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ik laat het bij de verloskundigepraktijk doen waar ik bij zit. En er was nog precies een plekje vrij om 17:30 :D

    Ja fijn om te weten dat alles nog goed zit daar :).
    Ik begin hem/haar nu ook steeds vaker te voelen, echt supergevoel.
     
  18. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd

    Maar dat gevoel is juist ook weer geruststellend om te weten dat alles okeej is daarbinnen als hij of zij schopt ;)

    Mijn verloskundige doet het niet zelf dus moet echt naar een ander praktijk misschien vandaar ook dat het best wel lang wachten is. Maarja.

    Ik kon anders de 13de komen maar das overdag en dan kan me mannetje niet mee dus dat doe ik dan ook niet he!

    Je laat ons natuurlijk wel ff je kleine dan zien he!

    Ben nu al nieuwschierig niet alleen voor mezelf maar ook voor alle andere babytjes :p
     
  19. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Jaa tuurlijk, laat ik het hier ook zien!

    Ja dat zal idd het verschil zijn, dat jij niet bij je eigen vk kon. Maar de tijd gaat snel, dus je bent er zo ;)

    Ja en het is wel zo leuk als je mannetje er ook bij is. Daarom vond ik het ook een fijne tijd 17:30.
     
  20. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoef je geen avond toeslag te betalen?!
     

Deel Deze Pagina