Oh wat een mooie buikkies! Ik heb helemaal nog niet zo'n dikke buik Ik heb er vanmorgen ook 1 gemaakt, zal hem er zo ff inzetten. Vanmorgen ook iets teveel schoongemaakt.. Elke keer als ik bukte deed het precies pijn tussen m'n bil en m'n been in (moeilijk plekje om uit te leggen). Echt irri en nu voel ik het ook nog steeds. Had er al eerder last van, maar niet erg als nu Misschien iets teveel gedaan... Oh Keejb balen zeg En Chrisje ook.. Ik hoop dat de andere proefdrukjes leuker zijn.
Wat hebben jullie leuke katten Miranda. Chanou lijkt heel erg op die van ons. Je hebt ook al een mooi buikje.
haha dat kwade berichtje van je...met rode letters....over je moeder hihi...Ik dacht ZO die is echt pissed!! Effe doorbijten Keejb, gewoon lekker je eigen gang proberen te gaan die 2 weken... En jaaaaa wij willen lente! We willen mooi weer. Kregen we maandag al een voorproefje op he? behalve dan dat de temp nog errug laag was, maar we hadden hier wel een strakblauwe hemel Nou ik ga me op de bank nestelen...Ik wens jullie allemaal een superfijn weekend...en oh ja ik vind jullie buikjes ook absoluut allemaal prachtig!!! doei doei
haha ja suus.. Dat rode stond voor Vuur!! Hahahaha Miekie je buikie is ook supers hoor!!!! Vind het wel grappig dat wij nu onze rondingen krijgen haha Dus Miranda maak je niet teveel zorgen over dat je buikie nog niet zo is.. Miekie en ik zitten op de 28 weken hihihi Dus vanaf vandaag is mijn kindje levensvatbaar Ik kreeg trouwens gisteren wel een complimentje van me moeder en vandaag begon ze er weer over.. Ze vond dat ik er gisteren goed uitzag! Ze zei normaal als je zwanger bent ben je opgeblazen in het gezicht enz (Zal zij wel hebben gehad) Maar ze vond me er prachtig uitzien haha Okeej Bedankt
Miranda, ook een mooi buikje hoor!!! Nog niet zo'n dikke toeter als ik, maar dat komt ook door mijn vele vruchtwater. Maar ja er komt nog meer bij!! Nog 11 weken te gaan.... He iedereen, prettig weekend!!!
Haha iedereen zegt al: wacht maar af, over een paar weekjes praat je wel anders En jullie zijn idd wat verder dan mij Zag iemand nog iets vragen over het zwangerschapsverlof.. Ik ga 2 juni met verlof, 4 weken van te voren Nog 11 weekjes werken hihi.
Haha Chrisje de krant kost geld Dat heb ik er niet voor over Ja Miekie!! Het einde komt inzicht We vallen nu dan ook onder de naam "hoogzwanger". Haha Miranda idd.. Het komt er echt wel Let maar op in deze 3 weken word je buik gigantisch!! hehe
Hoi juni mama's Mijn laatste dag is ook 17 mei,ik moet nog maar 8 weken te werken. Dus 39 halve dagen, en dan lekker verlof. Hoe is het met jullie babykamer? die van ons is zo goed als af. Heb vanmiddag violen geplant, staat echt leuk, heb zin aan het voorjaar. Wie gaat er thuis bevallen? Ik wel, en ik ben nog steeds zo benieuwd, kan me geen voorstelling maken hoe het is als je in een keer moeder bent, hebben jullie dit ook? De baby schopte vanmiddag toen ik op de bank lag, ik zag m'n buik bewegen.Echt lief. Dinsdag 3d echo, kan haast niet wachten....
Hallo, Mijn vader is bijna klaar met het verven van mijn oude ledikantje. Als ie klaar is zal ik ff mooie foto's maken van ons kamertje. Vind m echt heel mooi en ben er ook echt trots op!! Mijn buik beweegt regelmatig. Tegenwoordig gaat ie er echt tegenaan liggen of duwen. Dan voelt t ineens erg hard aan 1 kant. Fijn Mensi dat je weer een echo hebt!!! Ja vind t nog steeds raar dat ik moeder wordt! Alleen al het idee dat we dit jaar niet op vakantie gaan, maar iets heel anders gaan beleven is soms al niet te beseffen!!
Wat leuk joh Miekie.. Ben benieuwd naar de foto's Dat gevoel heb ik ook met de kleine alleen vind ik het erg zwaar worden. Je voelt het als de kleine aan de ene kant of de andere kant ligt. Vooral als de kleine slaapt word het erg zwaar! Idd het word een grote belevenis en heeeel iets anders dan vakantie Ik zou nu toch wel erg graag op vakantie willen heur Maarja dat zit er helaas niet in
hoi hoi, allemaal een leuk weekend??? vandaag gaan we nog ff naar scheveningen, het si best lekker weer... Ik hoef nog maar 5 weken te werken, ik werk 20 april voor het laatst, ik ga 6 weken van tevoren en heb nog 2 weken vakantie vooraf genomen!! Hmm we zijn dit weekend nog steeds met de badkamer bezig, is gelukkig bijna af en dan eindelijk de beebkamer, heb er echt zin in... Ja we krijgen allemaal een aardig buikje nu, leuk toch. Het moeder zijn ken ik al, heb al een kleine rond hollen... maar ben er al helemaal uit hoor! de kleine is inmiddels 6 jaar, dus weer ff wennen, zo´n klein beebje. en keejbie, toch leuk dat je moeder nog een complimentje kan geven!! En mensi, het is echt super een 3d, echt zo fantastisch, wil wel foto´s zien hoor!!! zo ga nog ff van het weekend genieten.. doeggggggggggg
Hee, ik zie net dat de bevalling vanavond weer op tv komt!! Dan is de kraamafdeling zeker afgelopen!? Dus kijken vanavond om 20.00 uur op sbs6!!
Zijn de juni mama's allemaal zondagse dingen aan het doen? wij gaan zometeen even een lekker wandelingetje maken. Heey morgen zit ik op de 100 grens!
Vandaag is een rotdag Ik zou naar een kattenshow gaan in Houten. Een vriendin van me zou meedoen en ik zou haar gezelschap houden. Maar het liep ff anders.. Indi (de enige poes hier in het gezelschap) was vanmorgen erg lusteloos en wilde niet eten en drinken en er kwam wat gelig/wit slijm uit haar kontje/vagina.. Ze ging ook grommen als ik haar op wilde pakken, dus ze had echt pijn.. Ik gelijk de dierenarts gebeld en we konden meteen komen. Ze bleek erge koorts te hebben (40.5 graden) en moest gelijk blijven. Vanmiddag belde de dierenarts op en waarschijnlijk heeft ze een baarmoederontsteking. Ze gaan vanavond nog een echo maken en als het kan gaan ze haar ook gelijk steriliseren. (dit zou eigenlijk afgelopen donderdag gebeuren, maar toen was ze voor het eerst krols en dan is het niet verstandig om te opereren, dus we hadden het verschoven naar a.s. donderdag) Dus m'n lieve meisje ligt daar in de kliniek . Vanavond word ik nog een keer gebeld hoe het gaat enzo en dan gaan we waarschijnlijk ook nog ff bij haar kijken, want aankomende nacht moest ze sowieso nog blijven... Dus het is ff afwachten en ik was dus ook niet meer naar Houten geweest Zo ff hartje gelucht hihi.
O jee Miranda, wat sneu zeg voor je beesie! Hopen dat t allemaal goed gaat komen!!! Maak je niet al te druk he, hoe moeilijk dat ook is!! Sterkte ermee!! Wat balen dat dit weekend al weer bijna voorbij is zeg...moeten we morgen weer 'hard' aan het werk, grr! Morgen alweer 29 weken zwanger. Strax 'de bevalling' kijken he?!!
Ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album staan, ik duw m wel wat extra naar voren en door mn jas zie je het niet zo maar wat een gigantische toeter!! Niet normaal meer. Lieve help..... Als ik nog veel dikker word kun je me alleen nog maar rollen.