Hmmm dat is mooi Chrisje gelukkig is het weg! Dacht ff dat je van hetzelfde last kreeg als wat ik je van de week vertelde
Tja ik had alleen maar het bed verschoond. Dus ik weet het echt niet. Volgende keer bij de vk moet ik ook laten kijken of mn ijzer niet te laag is.
Hmm idd ff laten tjekken!! Tis alweer bijna 1 uur ken ik ff me mannetje bellen hihi Mis um wel heur als die het hele weekend thuis is geweest en maandags weer moet werken..
Ja idd je ijzer nakijken, met hoeveel weken doen ze dat weer, of doen ze dat alleen in het begin??? geen idee meer... Jee keejbie wat lullig van je mannetje... mis de mijne ook alweer, volgende week moet hij weer een hele week weg...
In het begin controleren ze je ijzer.. En ik moet vanaf woensdag bij me vk elke keer in me vinger laten prikken en dat is ook voor je ijzer.. Dus later krijg je meer controles erop Eliesja maar als je er niet op vertrouwd kun je er ALTIJD om vragen! Idd kwam ff een beetje lullig over maarja zo bedoelde die het niet en dat weet ik ook wel maarja Hormoontjes he *Zucht* Me traantjes liepen alweer over me wangen heen hehe dus hij meteen Sorry liefje zo bedoelde ik het niet!! Ik spreek je straks uitgebreid als ik thuis ben blaat blaat Hehe toch wel een schatje dus!!!
hmm herkenbaar, ben ook zo jankerig als mijn mannetje beetje lelijk doet en zo bedoeld hij het ook niet!!
Tis trouwens aardig lekker weer geworden, van mij mag die mooie lente en zomer wel weer komen... straks in de zomer lekker wandelen met de babs..
Die hormonen ook he. Waar zou Suusje uithangen? Mijn vriend gaat even een afspraak maken bij de dokter, hij denkt dat ik ijzertekort heb. Zou ik dat dan meteen moeten doorgeven aan de VK?
Hm hij belt de dokter, krijgt ie te horen dat ie voor 10 uur een afspraak moet maken. Dus hij kan morgen pas bellen.
Idd Chrisje volgens mij moet je ook de vk bellen en zeggen wat je hebt gehad en denkt dat je ijzer tekort heb.. Meestal willen ze dat je dan meteen ff langs komt dus dat zou ik maar ff proberen En Eliesja hehe FIJN dat ik niet de enigste ben hahaha
Hello ladies!! He Miranda hoe gaat het met je kat nu?! WOW Chrisje, ook al een beste buik zegg!! Haha wel mooi hoor, lekker trots op zijn!! Ow ja, ik zou je ijzer en je bloeddruk gewoon ff laten tjekken bij de vk. Bij mij deden ze dat bij 27 weken pas weer. Mijn ijzer ging van 7.0 naar 6.7 en ik slik nu elke dag een ijzertablet. Succes, zal mij benieuwen! Eliesja, wat heb jij nog een mooi bescheiden buikje. Ik ben alleen die dikke toeter van mij natuurlijk gewend. Maar ziet er goed uit hoor!! Ja die bevalling op tv ging gister wel heel vlot idd. Ik teken ervoor als dat kon!!
Dan bel ik morgen tijdens het telefonisch spreekuur de VK wel even, ik ben benieuwd. Ik haat prikken en prikjes maar dit is ook niet echt geinig.
Idd Chrisje als het moet dan moet het! En idd Miranda we hebben nog niet gehoord hoe het nu met je ka tis. Miekie hoe is het aan die kant? Vandaag ben je precies 29 weken he! 30 komt in de buurt hehe Ik vraag me echt af hoe jullie daar naar kunnen kijken naar de bevalling?! Ik keek het eerder wel maar moet het nu niet zien word er helemaal zenuwachtig van hehehe
Ah Keejbie!! Ja, schiet mooi op zo naar de 30 he?! Ik keek meestal wel naar de bevalling, maar vind t nu nog interessanter. Je moet idd niet geen vergelijken ofzo. Het zal bij iedereen anders zijn en gaan. Maar vind het leuk en leerzaam om er naar te kijken! Ik hou ook niet van prikken, maar als het goed is krijg je een vingerprikje. En dat valt best wel mee, vond ik. Nog even en dan zitten we al bijna op 100 pagina's!! Mooi jubileum of niet!!
Sterkte Chris!! Lief dat jullie vragen om Indi Ze is inmiddels weer thuis en ze ligt eindelijk te slapen op de bank. Ze moet zo'n kap op, omdat ze dan niet aan de wond kan zitten, maar dat is zo'n zielig gezicht. Ze loopt overal tegenaan... Over 10 dagen mogen de hechtingen eruit.