Hmm idd Miekie hehe tword spannend Miranda wat fijn dat ze er weer is vind het ook altijd zo'n zielig gezicht zo'. schattig katje met een rare lampenkap om het hoofdje heen maarja het is wel het beste voor nu ff. Ik heb vanavond onze commode en bedje opgehaald. Echt super zien ze eruit!! Lekker ruim ook. Nu nog ff opschuren en een likje verf En dan kunnen ook wij het kamertje binnenkort gaan inrichten hihi
hallo allemaal, ben wer een beetje bijgelezen. mooie buiken allemaal hoor is bij mij nog niet zo ver, maar het gaat wel ineens heel snel. zielig hoor miranda, gaat het al wat beter.. we hebben een heel leuk weekend in maastricht gehad, in maasmechelen (geweldige outlet) de hele petit bateau leeggeshopt, maar heb nu al weer de griep te pakken, vanaf kerst ben ik aan het kwakkelen, dan verkouden dan griep, ben het zat. Was gister in het ziekenhuis voor de echo, alles was gelukkig goed met het kindje, groeit goed, heeft grote voeten en weegt al meer dan 800 gram. Met die grote voeten ging hij tegen de microfoon anschoppen dus de gyn heel blij voelde je dat...ik zag je buik helemaal bewegen, hahaha daarna zei ze ga jij maar snel je bed in want je hebt het goed te pakken Dus hier lig ik nu, zielig te zijn en dat terwijl ik het op mijn werk zo druk heb met al die studenten die vandaag presentaties moesten geven, die nu verzet moeten worden en mijn agenda is al zo vol. Zo nu heb ik wel genoeg lopen klagen, sorrie, sorrie, sorrie tot gauw groetjes patricia
Miranda fijn dat ze weer thuis is, tja die koker moet helaas maar even. Wat naar dat je de griep hebt Patricia, (steek ons niet viritueel aan he ) veel beterschap. Om 10 voor 12 word ik geprikt door de boze dokter. Aangezien ik naalden HAAT zit ik nu al in de stress. (ja ik kan me gigantisch goed aanstellen )
Beterschap Patries en Chris ook succes straks Ze brengen bij ons tussen 11 en 1 de babykamer en de kinderwagen Eindelijk hihi. Manlief is thuis en ik ga vandaag vroeger naar huis en morgen vrij (voor Indi) Met Indi gaat het goed, vannacht heeft ze tussen ons in geslapen en ik denk dat ze beter heeft geslapen dan mij . En nog twee daagjes en ik zit ook onder de 100 dagen haha. Eindelijk, ik huppel jullie lekker achteraan
leuk zeg, kom je thuis en dan staan je meubeltjes er... gelukkig dat het beter met Indi gaat. grappig dat het maar 2 dagen scheelt en wel een heel cijfer van 3 naar 2. het wordt nu wel heel echt
Joepie ik hoefde niet geprikt te worden, de dokter zei dat het met mn evenwichtsorgaan te maken had. Nou ja volgende week gaan ze me toch prikken, dus uitstel van executie. Miranda fijn dat je spulletjes komen. Je hebt er een behoorlijke tijd op moeten wachten he? Gelukkig zit er hier nu wat meer schot in het krijgen van de commode, mijn moeder heeft een ander kastje dus we zullen m binnenkort hebben. Het is hier kei goed weer! Hetwas bloedheet in de auto en ik heb zonder jas buiten gelopen. Lente kom maar!!
Kamertje heeft ruim 13 weken geduurd hihi. Gelukkig dat we het al op tijd besteld hadden Fijn dat je niet hoefde te prikken en hopelijk komt je kastje snel, Chris!
Hoezee!! Ik heb de mail met de afhaalcoupon van de kruidvat doos gekregen. Ik zal wel weer hebben gelogen over mn uitgerekende datum.
Haha ben ik toch nog eerder met de commode dan jou chrisje Echt supermooie commode en bedje. We schilderen alleen nog de spijltjes van het bedje aangezien ze rood zijn en dat vind ik iets minder Ben benieuwd of ik ook al de afhaalcoupon heb van kruidvat
heb je weer een week om je voor te bereiden, komt vast allemaal goed. ik heb ook nog geen bon spannend hoor al die kamers, wij hebben nog niets gehoord, maar waren ook vrij laat, dus eigen schuld dat we nu moeten wachten
Hmm ik zal even vertellen wat er hier in de Kruidvat doos zit: 1 flesje van avent 1 pot olvarit appelen annanas 1 probeerverpakking luierzakjes 1 speen 1 proefflesje natusan softwash 2 meegroei luiers 1 friso bewaarbus met 2 zakjes opvolgmelk
Oh we hebben ook de trouwringen besteld. Nu hoop ik dat ik geen nachtmerries meer krijg over dat het 2 minuten voor ons huwelijk is en ik erachter kom dat we nog helemaal geen ringen hebben.
Fijn Miranda dat het beter gaat met Indi. Nog een paar dagen goed rust en dan is ze vast snel weer de 'oude'. En leuk dat je meubeltjes er zijn!!! Strax wel ff foto's laten zien he als alles klaar is. Geldt natuurlijk ook voor de rest, ben benieuwd hoe jullie kamertje er allemaal uitziet strax! He beterschap Patricia, hoop dat je gauw wat opknapt en nog lekker kan genieten van alles! Dus je evenwichtsorganen Chris. Lijkt t verder allemaal goed dan? Of heb je er wat voor gekregen?! Ik heb volgens mij nog steeds geen bericht van het kruidvat, zal mn mail zo s tjekken... Dus nog ff klussen strax Keejbie, en dan bedoel ik echt klussen he!! Succes ermee! Suusje, ben je er nog???
JAAAAA!! Heb de afhaalcoupon ook van het Kruidvat!! Ik kan m vanaf vandaag ophalen. En jahoor, papier op....
Zul je altijd zien he Miekie, moet je wat printen.....is het papier op. Ze hebben me er verder geen medicijnen of niks voor gegegeven trouwens. Ik begin me ook aardig af te vragen waar Suusje uithangt.
Grrr Jullie wel en ikke niet!! Ik snap het niet!! Bij mij zou die er toch ook moeten zijn Maarja daarintegen heb ik vandaag wel me kinderwagen opgehaald hihi Hij staat nu thuis YEAH!! Suus is idd erg stil