Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Dat is het lastige van een forum he, je moet maar afwachten tot er weer een berichtje neer word gezet. Ik hoop dat het gewoon goed met dr gaat en dat ze het kei druk heeft ofzo.

Fijn dat je de kinderwagen hebt KeejBie, je hebt zowat alles bij elkaar nu he?

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehe idd maarja heb er al ff een mailtje gestuurd.. Voor als ze online komt.. Misschien dat we elkaar mislopen.

Ja idd gaat opeens superhard Chrisje.. Zo heb ik niets. En zo staat de woonkamer vol met spullen :S Haha ben der dan ook wel zeer druk mee bezig geweest en echt achterna gegaan wat ik moet hebben;)

Ben benieuwd wat ik allemaal nog tegen ga komen op de Babybeurs.. Wil eigenlijk wel die luieremmer hebben die er automatisch een zakje omheen doet..

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ff update:

ben gister naar de verloskundige geweest en alles was goed, krijg bij mijn volgende afspraak een ijzercontrole en moet ik mijn urine meenemen, heb ook een verwijsbrief gekregen voor een echo ivm ligging placenta en ik woog nu 77 kilo, dus maar 2 kilo aangekomen gelukkig!!

dus alles gaat gelukkig goed...
    zo en nu naar mijn werk...
    zag dat ik straks weer wat te lezen heb van jullie, kan waarschijnlijk maandag pas weer online komen!!

doegggggggggg

4. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Maandag pas weer eliesja!!???
    Nou ja goed dat je het zegt, dan gaan we ons geen zorgen lopen maken. :)
    Gniffel gniffel, dan ben ik niet de enige die volgende keer bij de vk geprikt gaat worden. :p

KeejBie ik heb je een pb gestuurd over die luieremmer.

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Het kamertje is binnen hoor!!
    Manlief heeft hem gistermiddag en avond in elkaar gezet (met behulp van m'n vader hihi)

Ik ga hem zo helemaal schoonmaken en intuigen en zodra dat gebeurt is zal ik foto's maken, anders is het nog zo kaal.
    We weten ook nog niet precies hoe we het nu willen zetten.
    Lijkt toch minder leuk hoe het nu staat dan dat ik verwacht had. :(
    We zitten ook met een dakraam, dus een schuine wand. En de verwarming zit ook op een rotplek haha.
    Maar vanavond zullen we nog wel ff wat gaan proberen, eerst maar schoonmaken straks.

Heb vannacht ook een wasje gedraaid met rompertjes, lakentjes, doekjes etc. Dan kunnen die ook al in de babykamer :D
    Het hangt buiten, dus dan ruikt het straks zo lekker.

@Eliesja, je bent niet veel aangekomen zeg! En tot maandag dan!

Oh ik wil ook de Kruidvatdoos al hebben :D, maar ik zal nog wel weer een paar weken moeten wachten hihi.

En Suuus waar ben je??
    En Keejbie: foto's van je kinderwagen graag :)

En Miekie ze lijkt nu al weer de oude haha, ze wil weer alles doen met ze voorheen deed, maar ja met kap gaat het allemaal wat moeilijker ;) Maar ik ben blij dat ze het weer zo goed doet.

Fijne dag allemaal, het zonnetje schijnt heerlijk hier.

6. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Nog maar 2 kilo aangekomen? Wau, dat is nog niet veel! ;)

Ik ben nu 6 kilo aangekomen in totaal en dacht dat dat al niet zo veel was...

7. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    wanneer gaan jullie ook al weer naar de 9 maanden beurs?
    hoop dat ik straks beter ben, lig nu nog met de laptop en griep naar jullie te mailen, maar verheug me er nog steeds op.

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik ga morgen naar de 9 maanden beurs. Ik mag vandaag niks doen van mn vriend want dan voel ik me morgen niet goed volgens hem. ....mannen. :p
    Maar ik ga zometeen lekker de was buiten hangen en de kamer even poetsen, wat niet weet wat niet deert.

9. MirandaT

Ik ga zaterdag ;)

10. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Heey miranda gefeliciteerd, je zit op de 100 grens. :D

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik ga ook zaterdag ;)

En heb nog geen foto's van me kinderwagen aangezien ik um nog niet in elkaar heb gezet haha hij staat midden in de woonkamer in de doos nog :p:p

Ik moet vanavond weer naar de vk en ook ik mag lekker prikken en me urine meenemen. Over 2 weken krijg ik me prikkie voor me bloedgroep in me bil.. Whaaa hehe

Voor de rest heb ik alleen maar ellendig nieuws.. over 2 uurtjes is me moeder weer thuis. Kvoel me ook weer helemaal down. Kan er gewoon niets aan doen vind het gewoon niet fijn dat ze dus 2 dagen weg is geweest en nog 12 dagen thuis zit.

Ook is ze er druk mee bezig om na Limburg te vertrekken heb ik vernomen van me zus. Ze is zich gaan in laten schrijven.. Dus zal me benieuwen of ik hier nog wel woon als de kleine er is :(

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai...ben ziek!! ik lees als ik me beter voel alles wel weer ff bij (alhoewel ff ;) ) ..... hoop wel gauw beter te zijn, want wil nog naar de beurs...spreek jullie gauw weer damezzz

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Had het al gelezen in je mailtje! Veel beterschap suus!!!

Snel beter worden dan kan je naar de beurs en ben je weer wat vaker hier hiihi :p:p

14. MirandaT

Oh balen Keejbie :(
    Khoop dat je je snel wat beter voelt.

En Suus beterschap meid!

En jaa morgen onder de 100 hihi.

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hello dames,

Ik ben weer terug! Ik kan alleen het lezen niet bijhouden en ga ook maar gewoon weer vanaf hier inhaken.

Even een update:

Ik ben afgelopen maandag bij de vk geweest de uitslag van mijn suikertest was goed. Ik ben tot nu toe 6 kilo aangekomen. De kleine groeit goed. Ik heb alleen een smalle baarmoeder waardoor de kleine heel hoog zit ik veel last van mijn adem en zuur heb. :(

De vakantie was heerlijk! ;) de kinderkamer hebben ze afgeleverd was alleen niet helemaal compleet dus nu staat alles behalve de commode in elkaar. Ik baal er wel van want we moeten nog een week of 2 wachten tot die compleet is. En ik had er zón zin in om de kamer aan te kleden. Maar helaas. :x

Suusje beterschap hoop dat je snel weer beter voelt.

Keejbie veel sterkte, wel balen hoor z'on moeder! Ik hoop dat je nog even woonruimte hebt voor jou en de kleine is toch wel belangrijk zo die eerste tijd.

groetjes,
    tamara

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    idd balen!

ben maar naar me pa zijn huis gevlucht :p:p

Want de bom was gebarsten toen ze thuis kwam.

en nu is het lekker rustig bij paps :p:p

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Doe je wel rustig aan! denk aan jezelf en de kleine!

Jullie zijn op dit moment het aller belangrijkste!

veel sterkte en klaag maar lekker bij ons uit!

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Goeiedag!!!

Wat fijn dat de zon weer eens schijnt hier in het noorden!! Lekker 5 km gewandeld met mijn hondjes, heeerlijk!

Zijn net bij de drukker geweest om een proefdruk voor ons kaartje te laten maken. Als het goed is is ie volgende week klaar.

Mijn pa heeft vanmiddag het ledikantje gebracht en inelkaar gezet. Nu hebben we alles en is het af!!
    Geeft een fijn gevoel zeg!! Ik maak binnenkort ff foto's.

Balen Keejbie met die moeder van je!!
    Doe het wel rustig aan he!

Suus en Patricia heel veel beterschap!!!

Eliesja, maar 2kg in totaal?? Das niet veel nee.
    Maar wel fijn dat alles inorde is. Nu de echo nog even afwachten dus.

Miranda, fijn dat Indi weer aardig opknapt!
    En wat heerlijk dat je meubeltjes er zijn.
    Lekker poetsen en inrichten maar!
    We wachten met smart op de foto's!

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Chrisje veel plezier morgen op de beurs!!
    Niet te veel geld meenemen he!! ;)

Taatje, balen dat de kamer nog niet compleet is.
    Kun je nog niet alles gaan inrichten.

Hey, ik zit nu op de 75 grens. En het gaat al zo snel.....

20. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    mieke,
    nog heel even.....en dan.......

Deel Deze Pagina