Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja idd en dan....haha!
    Het komt wel aardig dichtbij zo.
    Ben wel erg nieuwsgierig naar ons kleintje.
    Maar de manier waarop ons kleintje ter wereld komt moet ik nog ff niet aan denken hoor!!
    Kunnen we dat niet overslaan??!!

2. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Om een beetje met de Slankie reclame te spreken: Wat er niet in komt hoeft er ook niet uit. :p

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe Help Miekie ik denk er ook zo over!!! En taatje fijn dat je ook me beklag meeleest hahaha!!

FF weer een update van mij. Ben zojuist naar de vk geweest! Schrok me een hoedje toen ik op de weegschaal stond :oops:

Me ijzer was goed en me urine ook dus helemaal mooi! Moet de 23ste alweer komen voor de beroemde prik Was al zo zenuwachtig voor die prik in me vinger :(

Maar ze vertelde me er ook nog is bij dat na die prik ze ook nog bloed afneemt.. Jeuj dubbele pret dus!!Het is dat ut moet he!

Ik heb gevraagd over me stuitje dat ik er last van krijg ze zegt dat ik op me houding moest letten en voor de rest heeft ze gevoeld hoe de kleine lag.

Het lag met het hoofdje naar beneden hihi DUS dames! Mijn kleine ligt al in de goede richting als het zich niet nog eens bedenkt om te draaien ;)

4. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi hoi

Daar ben ik ook weer! Het schiet inderdaad op allemaal he...Volgens de pendels beval ik op 19 juni dus dat is nog maar 3 maandjes! Jippie!!!!

KeejBie, ik zou ook mijn buikomvang nog even meten; gisteren gedaan en ik zit op 96. :D

Groetjes,
    Daan

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha je zit nog laag Daan.. Ik heb het nog niet gemeten. Maar weet wel dattie zeer rond is en ik niet meer ervan kan slapen :(

6. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    O, slapen is geen probleem bij mij! Haha :)

Is 96 nog niet veel nee? Ik heb geen enkel idee hoe het gemiddelde ligt hoor. Maar dan ben ik ook wel heel benieuwd naar die van jou! ;)

Hoe gaat het thuis??

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja niet zo best eigenlijk..

Probeer me er lekker allemaal niets van aan te trekken maarja maak me toch wel ernstig zorgen over me slaapplekkie..

Aangezien mevrouw nog liever vandaag dan morgen wilt vertrekken. Tis allemaal een beetje lastig maarja khoop dat het allemaal keej komt.

Het lulligste eraan is dat ik nu gewoon "Hoogzwanger" ben en zo voel ik me ook ken bijna niet meer tussen me fiets en zadel komen, slapen gaat niet best, die buik zit fulltime in de weg en de kleine word erg zwaar.

Ik had een beetje gehoopt op begrip en respect vanuit haar kant maar dat zit er niet in helaas.

Me buikie zal ik vanavond is echt ff meten hehe.. Vergeet het steeds solly!!

Maar de meeste zitten hier wel boven de 100 met omvang ;)

8. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wat vervelend allemaal voor je....
    Maar wel goed aan jezelf en de kleine blijven denken he!!

9. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    heb je wel iemand om erover te praten? bijvoorbeeld een sociaal werker?
    vind het echt heel naar voor je allemaal.

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai
    nog steeds een ziekenboeg hiero....enige tips om een megavol hoofd waarvan je voor je gevoel elke cm van voor naar achteren kunt voelen weer beter kunt maken? ...kom maar op met de tips, ben ingesmeerd met vicks, neem vitamientjes, ingepakt in een sjaal, paracetamoletje tegen de hoofdpijn, warme kruik en hoestendrank en een pak zakdoeken heb ik al....gaat wel al iets beter geloof ik dan 2 dagen terug, maar DAMN het duurt zo lang ....en ik wil morgenavond naar de beurs, dus stuur me maar positieve energie toe ...Moet gewoon goed komen... ik hoef in ieder geval nooit te zeggen als mijn dochtertje ziek is: kon ik het maar van dr over nemen, want dat doe ik altijd ;) We zijn ALTIJD samen ziek!! ergens wel beter om samen ziek te zijn, want dan vindt ze het zelf ook best om op de bank te hangen en dutjes te doen, dan wanneer we om de beurt ziek zouden zijn... Maar op de 1 of andere manier weet ze me altijd aan te steken: het boefje :)

hey keejbie kun je niet bij je vader blijven ??

en daan...misschien zit je met omtrek nog onder de 100 omdat je van jezelf gewoon erg slank bent? wat dan wel logisch zou zijn toch..of je nou een flinke toeter om een slanke meid zet of een flinke toeter op een stevigere meid...de toeters zijn dan wel allebei flink, maar de omtrekken zijn dan natuurlijk een groot verschil..

verder uhmmm...heb niet echt teruggelezen, dus weet niks meer....ik ga weer op de bank liggen... veel beurs-plezier allemaal
    doei doei

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja idd denk ook vooral om de kleine..

Ik denk maar zo.. Niemand kan me nu wat maken.. Straks ben ik saampjes met me eigen gezinnetje en dan heb ik me eigen "familie" en hoef ik me nergens druk om te maken behalve om me eigen gezinnetje.

En Ppa ik heb idd iemand om ermee over te praten. En dat is me hulpverlener. Zij probeert ook zo snel mogelijk iets te regelen wat betreft een huisje. Maarja helaas ligt het niet alleen aan haar en mij en moeten we dus wachten op de woonstichtingen ;)

Vind het wel heel lief van jullie dat jullie erna vragen enzo Doet me wel goed om hier telkens me verhaaltje te kunnen doen. FF stoom afblazen hihi

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hoezo wil je moeder trouwens ineens van apeldoorn hup naar limburg? en waarom nu? Echt voor zichzelf? of om het jou moeilijk te maken, aangezien je mannetje uiteraard in de buurt van apeldoorn dan werkt en misschien niet eens mee kan verhuizen? zit er iets achter of wil ze dit al heel lang...lekkere timing dan he??

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja kijk dat vraag ik me dan ook af suusje..

Ik wist wel dat ze het in Limburg leuker vind dan hier. Ze gaat vaak erna toe en blijft dan dagenlang weg.

Ik wist ook wel dat ze erna toe wilde verhuizen maar pas als ze uit de schuldsaniering is en dat duurd nog 2 jaar. Dus was al wel druk opzoek naar een huisje omdat ik dacht binnen 2 jaar ben ik wel weg hier en kan ze doen wat ze wilt..

Ook is hier eerder politie geweest toen ik net hoorde dat ik zwanger was, wilde de agenten mij wel ff naar buiten zetten. Maar me moeder zei dat dit niet nodig was aangezien ze haar zwangere dochter niet op straat wilde zetten. (dan geloof je toch dat het er wel iets doet)

Nu kwam ze gisteren thuis en moest ik van me zus horen dat ze zich daar in heb laten schrijven. Mijn neef heeft zich daar ook in laten schrijven en die had echter al binnen 1 a 2 maanden een huisje aangezien ze alleenwonend zijn kunnen ze ook op kamers Net als me moeder dus.

Dus toen ze thuis kwam heb ik erna gevraagd en zei ze doodleuk: Ik moet moeite doen voor mijn huis dus jullie doen dat maar voor jullie huis! (Terwijl ze weet hoe druk ik ermee bezig ben).

Daarachteraan kwam ook nog: Ik vertrek liever vandaag dan morgen. Waarop ik natuurlijk reageerde en ik dan?! Waar moet ik dan heen?

Daarop zei ze: Het interesseerd me niet waar je terechtkomt, ik ben toch niet de oma van de kleine en mag de kleine toch ook nooit zien!

Dit heb ik dus nooit gezegd!!Heb er wel gezegd dat ze niet moet denken dat als ze me op straat zet dat er nog wel een staartje achteraan zit want dat pik ik natuurlijk niet en ik vind het niet normaal als je je eigen dochter op straat zet die hoogzwanger is..

Dus ja aan de ene kant is ze duidelijk geweest dat het der niet boeit waar ik terechtkomt .. Dus ik wil er nog meer vaart achter zetten voor een huisje want moet er ECHT niet aandenken dat ik voor me bevalling op straat sta..

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Als mijn moeder eenmaal iets in der hoofd krijgt om te doen moet het ala minute gebeuren. Net als met het schilderen dat heeft ze in 1 avond gedaan ook al vroeg ik erom of ze er toch ff mee wilde wachten.

Nu wilt ze vertrekken en ik weet dat ze dat gaat doen en het der niet boeit wat er met mij gebeurd. Maar dit zegt ze alleen als ik alleen met haar ben. Dit durft ze niet tegen me te zeggen als me manneke erbij is of iemand anders.

EN tegen de buitenwereld doet ze poeslief en aardig over mij en mensen kunnen dan dus ook niet geloven dat ze ZO tegen mij doet.

15. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    hai Suus,

een tip van een mede-zieke tegen een vol hoofd, is wel vies hoor...

water koken en in een gas doen (halfvol) en met heel veel zout.
    dan als het afgekoeld is nog een beetje zout erbij.
    dan een beetje in je hand doen
    een neusgat dicht houden en met het andere gat opsnuiven
    dan het andere gat
    dit twee keer herhalen
    wel uitspugen via je mond
    en goed leegsnuiten
    het laatste water in je keel gorchelen en uitspugen

dan kan je weer even ademhalen.

ik ga morgen naar de dokter, want ben echt kortademig en heb last van mijn longen, mijn oma ligt nu met longontsteking in het ziekenhuis, mijn moeder is al twee weken ziek en is met haar tweede antibiotica bezig, dus dit gaat lekker.....

16. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    kan je in geval van nood wel bij je vader of bij de ouders of familie van je vriend terecht?

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Um kan zeker wel bij me pa terecht en anders wel bij me zus of vrienden.

Maarja beval toch liever thuis en als dit niet kan ga ik er toch voor om in het ziekenhuis te bevallen ;)

Allemaal maar ff afwachten he

18. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wat een vervelende situatie zeg!! Hoop echt voor je dat daar in ieder geval snel een goede oplossing voor komt...

En Suusje, klinkt logisch, dat je buikomtrek te maken heeft met hoe slank je verder bent/was. Ik ben op mijn heupen, billen, benen enz. niks anders dan anders in ieder geval, alleen mijn buik. Aan de achterkant zie je ook niet dat ik zwanger ben. Tot ik me omdraai! :)
    Veel beterschap, doe maar rustig aan! ;)

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Nogmaals sterkte Keejbie, wat een onzekerheid en dat nu :(

En voor de zieken: Beterschap!!

En ik zit onder de 100 dagen :)

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje Keejbie het is wel een heftig verhaal zo hoor!

En dat nu je hoogzwanger bent denk echt aan jezelf op dit moment want stres is echt heel slecht.

Kun je niet alvast een noodadres regelen bij je vader zodat je je daar straks niet druk om hoeft te maken. Je hebt al zoveel aan je hoofd zonder al dat gedoe. Tenminste ik heb echt al last van nesteldrang volgens mij want ik wil alles geregeld hebben en klaar enzv.

Ik wens je echt heel veel sterkte toe!

Suusje heel veel beterschap!

Groetjes,
    Tamara

Deel Deze Pagina