Veeeeeel plezier Suusje, ik had hoge verwachtingen van de Prenatal stand maar die viel me toch wat tegen, ze hadden er best weinig. Ik heb er wel een knuffelgiraffe en een rammelaar en een setje speelsleutels gekocht.
hadden ze die leuke shirtjes niet meer? met die gave teksten? en wat ik ook zag was van die leuke mokken voor opa en oma
Joehoeee ik is er ook weer hehehe 1 woord voor de beurs: SUPER! Zoveel dingen gezien!! Ik heb van alles gekocht. Rompertjes, flesjes, leuke dingetjes van mama's kanjer en papa's kanjer Nieuwe buikband heb ik ook nog gekocht. Maar heb ook veel inkopen gedaan op de huishoudbeurs Ik kan het me allemaal niet eens meer herinneren wat ik ook alweer heb gekocht. Maarja het was erg leuk wel zeer vermoeiend!! Het was erg druk dus dat was ook lastig! Mensjes keken helemaal niet uit met lopen.. Kreeg haast woorden met een ouwe vrouw omdat ze haar trekkartje in me buik dieuwde! Grrr. Ik kreeg pijn in me lies!! Maarja het was zo druk dat ik nergens kon zitten dus liepen we langzaam door. En heb wel ff op de grond gezeten maarja als je zwanger bent is dat niet echt een fijne manier om te zitten. Toen ik thuis kwam kon ik ook niet meer lopen van de pijn dus ben lekker me bedje ingegaan! Maar vanochtend kwam ik uit me bed en heb nog steeds beetje last van me lies ff wachten dan maar en hopen dat het wegtrekt OJA!!! Het allerleukste vergeet ik gewoon bijna!! Ik heb een gratis echo laten maken op de beurs! Heel tof! Eerst probeerde ze het gezichtje op 3d te krijgen. Maar onze ondeugende kleine zat er de hele tijd voor met de voetjes, beentjes en de armpjes.. Haha het krabbelde weer op het hoofdje net als bij onze vorige echo haha Toen heeft ze het maar met 2d geprobeerd en toen wilde de kleine er wel op met het gezichtje!! ECHT leuk hoor ik kan gewoon het gezichtje zien alles zie je.. Oogjes, neusje en mondje. 4 vingertjes zaten een klein stukje voor het oog echt grappig. Zal proberen deze in me album te zetten maar tis echt een echo die je van veraf moet kijken aangezien het niet topkwaliteit beeld was. Kortom ik wil volgend jaar graag weer maar dan sleep ik toch echt wel me mannetje mee!!! Kon nu niet teveel spullen meenemen omdat we met de trein waren en ik het niet zag zitten om alles te tillen
En nu nog ff nieuws over me babykamertje hihi. Maandag komen ze vloerbedekking leggen dussss vanaf dan kan ik het kamertje gaan inrichten en is ons kamertje ook al snel af!! Ken niet wachten! Me mannetje is dan ook druk bezig nog om de laatste dingetjes te verven en dan trekt hij het oude vloerbedekking eruit en dan kan onze nieuwe vloerbedekking erin Vandaag 29 weekjes We leven alweer een weekje verder in de zwangerschap en de datum komt dichterbij krijg de kriebels ervan wat vind jij Miekie?!
Hallo daar!! Ik ga niet naar de 9maandenbeurs. Het lijkt me enorm leuk, maar denk nu ik zwanger ben dat t voor mij alleen maar lastig is. Tis een eind rijden voor ons, ik kan er slecht over als mensen niet doorlopen en ik moet vaak naar de wc. Ga liever een x na mijn zwangerschap. Waar ik vorig jaar ben geweest is de jongegezinnenbeurs in Utrecht. Dat is ook erg leuk hoor en zal dit najaar wel weer gehouden worden. Heb toen ook veel ingeslagen. Had toen al last van vaak plassen, haha is dan erg vervelend met dat lange wachten. Maar leuk dat jullie allemaal zijn geweest of gaan. Jammer Patricia dat je nu niet kunt!! Jij hebt ook veel gekocht Keejbie of niet!? Gaaf man van die echo!! Die heb je maar weer!! En alweer 29 weken, ik maandag 30 al!! Fijn dat jullie kamertje bijna klaar is!! Foto's maken he!? Zal ik vd week ook ff doen. Ons kamertje is nu af, maar er staat nog een kastje en een roeitrainer in. Als die eruit zijn ga ik foto's maken!
Ja zeker! maak echt wel foto's Miekie! En idd tis ook niet echt prettig als je al zover in je zwangerschap zit om zolang te wandelen en alles. Ben benieuwd naar de foto's van je kamertje. Heb je je kinderwagen ook al of niet?!
Die mokken waren er nog Suusje, maar de shirtjes heb ik niet gezien. Je bent nu toch al onderweg denk ik. Zooo KeejBie heb jij ook goed gescoord? Ze hadden best goeie aanbiedingen he? En ik las dat je op de foto was gegaan met mike Starink. Maar wie is dat ook alweer? *bloos*
Haha, toen ik 9 weken zwanger was al, hadden ze een mooie kinderwagen bij de Praxis te koop voor n prikkie. Die hebben we toen maar gekocht! Een zwarte kinderwagen/buggie met 3wielen. Dus die staat al ff boven hier.
Um van die belspellen op rtl 4 en voor de rest weet ik ut niet meer waar die van is haha.. Maar idd ze hadden goede aanbiedingen! Heb je ook die gratis echo laten maken bij de kruidvat standje chrisje of niet? Miekie dat is dan al handig ja als die ervoor een prikie stond moet je um ook zeker niet laten staan! Hihi
Hallo!!! Daar ben ik weer! Heb ff foto's gemaakt van ons kamertje en spulletjes! Ze staan in mijn album. Dus kijken maar!! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Doeidoei!!
Hahaha MIEKIE je gelooft het nooit!!! Die blauw die jij hebt die heb ik ook hahaha Ik zei meteen tegen me mannetje moet je eens komen kijken dit is dezelfde kleur Maar je hebt er ook nog wit bij erg schattig hoor! Leuk kamertje! Ik ben ff aan het nadenken of ik nu gewoon een dekentje neem die heb ik al maar dat is een gele en pluizig dattie is. Of dat ik toch maar iets anders moet kopen.
Haha grappig ja, dezelfde kleur! Ik had eerst ook een ander dekentje, wit. Heb deze aan mijn moeder gegeven aangezien die ook 1 dag in de week gaat oppassen. Heb toen zelf nog 2 aquablauwe bij de wehkamp gekocht. Zo past het allemaal weer bijelkaar. Ben erg pietjeprecies wat dat betreft. Ben ook erg benieuwd naar jullie kamertjes!
Wat een leuk kamertje!!! Lekker fris kleurtje. Hmm het ziet er naar uit dat we de commode toch niet morgen krijgen Ik ga maar eens kijken voor een andere. Grrrr we werden laatst gebeld door een videotheek, die zei dat we een film hadden liggen die we nog niet hadden terug gebracht. Nou mn vriend heeft daar al sinds 2003 niks meer gehuurd, dus dat zei hij ook. Nou dat vonden ze idd raar en we zouden er verder niks meer over horen. Nu kregen we vandaag een brief waar dat dus weer instond en dat we 20 euro moeten betalen. Dus nou is mn vriend er maar naartoe gegaan om nog even duidelijk te maken dat we die film niet hebben. Zeeeeeer irritant.