Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat lastig Chrisje en wat raar ?!

Maar goed jammer van je commode meis.. Ik zou er niet goed van worden!!

Bij ons is er vandaag ook wat gebeurd.. 1 wand van de babykamer was niet goed gegaan en toen wilde we het opnieuw doen maarja het behang en alles liet los.. Dus nu heb me manneke al het behang eraf gehaald van die muur en nu moetie alles nog witten en dan de kleur er nog overheen. Heel lastig aangezien het verf op is en we die kleur zelf hadden gemengt.

Maar als goed is hebben we weer dezelfde kleur en komt het morgen allemaal goed ;) Hopen dan maar hehe want maandag komt de vloerbedekking en dan moet het wel droog zijn!

2. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    He wat vervelend KeejBie, maar gelukkig hebben jullie nu dezelfde kleur dus morgen maar "lekker" verven.

Poeh ja ik weet nu zeker dat die commode niet komt morgen dus ik ga geld van mn spaarrekening halen en er maandag 1 in de winkel kopen want de maat is vol! Grom grom.

3. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Heb mn vriend net de deur uit gestuurd om een grote friet speciaal met veeeeeeel uien te halen. Heb ineens zo'n zin in ui!!
    Oh wij zwangeren..... hahahaha.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mieke, leuk kamertje hoor!
    Ik heb naast groen ook aqua blauw gebruikt.
    Dus jij hebt het bedje ook al opgemaakt?
    Ik wacht daar nog wel even mee tot aan m'n verlof.
    Ik hoop dat m'n kastje voor aan de
    muur ook snel klaar is, kan ik er leuke dingetjes in zetten.

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    zijn ook weer uitgebeursd! veel gekocht ook trouwens
    trekspeeltje, flesjes,speentje,slaapzak met Ik ben een Kanjer, 2 shirtjes met leuke teksten uit het foldertje, neusjesreiniger, flesje met papa's kanjer, badeendje met glitters, drinkbekers, en spullen op de huishoudbeurs zelf nog....flink gesleept, maar af en toe even wat bij collega's gedropt, dus dat scheelt wel... was wel druk! en ook pijn in mijn lies idd, maar ff rustig aan doen morgen....nou fijne avond nog allemaal....oh ja mooie kamer mieke en chrisje--> opa en oma mokken waren op :(

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ahhh wat zonde van de mokken suusje!!

Vaag he dat je zo'n last van je lies kunt krijgen echt vaag!!

7. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Jammer van die mokken Suusje, toen ik dr was waren ze dr nog. Maar die verkopen ze ook gewoon in de winkels als het goed is. heb alleen geen idee hoeveel ze dan kostten.

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh dan ga ik even kijken in de winkel...want vond ze wel leuk, maar ben tevreden zo hoor....maar wel echt stijf nu....mijn vriend ligt in een deuk als ik voorbijwaggel en bijvoorbeeld even anders wil zitten....gaat echt moeilijk haha

9. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    hai allemaal,

leuk dat julli e zo goed geshopt hebben, ik wil oooooook.
    maar lig voorlopig nog in bed, al gaat het wel iets beter met die antibiotica.
    beleef niet zo veel en ben het ook echt zat allemaal.

volgende keer ben ik wel weer in een beter humeur

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Bedankt voor jullie reacties!!

Wat balen Chris van die commode zeg!!
    Nu maar lekker een nieuwe kopen!!

En Keejbie succes met de muur. Ik hoop dat t allemaal gaat lukken.

Ja Mensi, had alvast t bedje opgemaakt, even kijken hoe het lijkt!

Dus Suus ook veel gescoord, leuk man!!

Nou fijne dag allemaal nog.
    Morgen weer 'hard'aan het werk...

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wat een weer. :)

Net even naar een rommelmarkt geweest, ik heb een leuk armbandje gekocht, dat was gewoon nieuw en een ring ook. En een spijkerjas die ik nu tenminste nog aankan. Die kostte maar 3 euro. Dus die doet nu een dansje in de wasmachine.
    En een kastje met laatjes, dat ga ik verven en boven de commode hangen (als die er is :p)
    En een soort sjaal glinsterend paars, die gebruik ik als buikband.
    Ik koop echt te veel de laatste tijd. :p

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm ik laat het mooi aan me mannetje over Miekie! Die zoekt het maar uit hehe zie wel wat het eindresultaat is.

Ik ga mooi zo ff na me vader toe en ff foto's erop zetten.

13. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo ladies,

Allemaal flink geshopt zo te lezen.
    Wij hebben gisteren de Kinderwagen opgehaald en de maxi cosi.
    Ik zal kijken of ik vanavond effe foto's kan maken en erop zetten.

Mieke je kamertje ziet er geweldig uit, geloof dat we bijna allemaal wel aqua blauw en lime groen hebben he?
    We zijn allemaal lekker eensgezind!

Zijn bij jullie de baby's ook zo beweegelijk?
    Bij mij beweegt ze de hele dag en zorgt voor aardig wat harde buik momenten.

Veel liefs Vera

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    He Veertje

Hier ook hoor. Heb heel veel last van de harde buiken. Maarja hoort erbij he!

En voor de anderen .. ik heb me foto's erop gezet van de kinderwagen, echo en me dikke buuk. Dus als jullie nieuwschierig zijn moet je maar ff in me album kijken :D

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Gister nog een 3d echo laten maken op de beurs :oops: :), kon het toch niet laten hihi. Was echt super. En ik mocht nog 2x ook, omdat de DVD de echo niet had opgenomen, dus een geluk bij een ongeluk hihi.

De negenmaandenbeurs was leuk, maar die huishoudbeurs :confused:, wow was echt veel en veel te druk. We hebben er 1 minuut rondgelopen, maar je werd zowat omver gelopen door iedereen. Dus daar waren we heeeel snel weg hihi.

Ik heb nog een mobiel gekocht en een tas voor als we weggaan met de beeb. Ook nog die Nijntje tas gekocht, maar daar zat niet veel in.

En wat een geweldig kamertje Mieke, wauw echt prachtig!
    En Keejbie, wat een mooie echo en superleuke kleur kinderwagen en een mooi buikie natuurlijk :D

16. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Leuke kinderwagen KeejBie :)

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehe Mooi he dat gezichtje ik ben helemaal verliefd!! hihihi

jouwne zijn anders ook wel erg duidelijk zeg! Prachtig dat dat kan he!

Dankje Chrisje alleen heb um savonds gemaakt dus je kan niet zien dattie echt fel blauw is haha Superrr

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    zeker een leuke wagen. hey wat zat er in de nijntjetas eigenlijk? vriendinnetje van me heeft die luiertas van de prenatal voor me gekocht voor mijn verjaardag.....een knalroze!! En nee haha betekent niet perse dat we een meisje krijgen, maar vond dat de luiertas gewoon leuk moet passen bij de moeder aangezien die hem draagt en hij is zo leuk dat ik er na de luierfase ook nog gewoon gebruik van kan maken... maar goed, ben nog niet jarig, dus heb m nog niet!

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

In die Nijntjetas zat meer reclame, dan echt gratis dingetjes.

Geloof een monster van wasmiddel en voor de rest alleen maar foldertjes. Heb hem nog niet helemaal uitgepakt :oops:

20. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja een monster van wasmiddel en een monster van een of ander goedje voor in het badje.
    En een kortingsbon van 15% van Miss Etam maar daar krijg je nu zowiezo al 15% korting.

Deel Deze Pagina