Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Mooie kinderwagen Keejbie, ziet er goed uit!!
    En je buikie is ook mooi!

Wat leuk Miranda dat je nog een echo hebt gemaakt. Erg mooi hoor!!!

Mijn mannetje is nu pizza halen!!
    Heb ik weer mooi geregeld of niet.
    Jammie pizza hawai!!!

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    dat heb je zeker goed geregeld! wij eten indiase curry rijst(gister op de beurs geproefd en gekocht) met gekruide gehaktballetjes en boontjes en jus-tje over de balletjes.....is nu bijna klaar gelukkig, want ik heb honger !!

3. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wij zijn uit eten geweest met mn ouders, ik heb gewoon gezegd dat we volgende week naar ze toe komen en de commode zelf wel uit elkaar halen en meenemen.
    Vandaag de lakentjes enzo uitgewassen die konden mooi buiten drogen.

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    KeeJBie, wat heb je een mooie buik zeg .. super ..

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hallo...
    ff ietsje eerder dan maandag...heb alles weer gelezen en ben weer beetje bij..

Miekie: was helaas geen 2 kilo aangekomen hoor, maar in totaal 12 kilo, alleen van de 1 na laatste keer vk en de laatste was er weer 2 kilo bij!! En wauw wat een leuke beebkamer!!

Suusje: die mokken van prenatal met oma en opa zijn bij prenatal 3,99..

Keejbie: mooi buikkie!!

Ben zelf afgelopen vrijdag met (bijna) man, moeders en schoonmoeders naar de 9-maanden beurs geweest, wij hebben ook van alles gekocht, tassen vol, maar was aan het eind ook erug moe!!!
    Maar was een hele leuke geslaagde dag geworden.

Zijn de zieken al beter???? Was vandaag wel een erge mooie lentedag, lekker buiten bezig zijn heerlijk, krijg echt al helemaal zin in de zomer..

Afgelopen vrijdag zijn we in ondertrouw gegaan en zaterdag zijn we geslaagd voor ringen! heb er echt helemaal zin in...

Hebben jullie allemaal ook wel eens zo´n dag dat je helemaal niet lekker in je vel zit!? vanmorgen weer zo erg, moest me weer uit bed rollen, allemaal zo zwaar pff, paar broeken gepast die ik niet meer over mijn reet heen kreeg, voelde me weer zo dik en ellendig.. moet nog 12 weken ong...

zo weer ff bijgekletst, nu maar ff lekker tukkie gaan doen...

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Bedankt voor de complimentjes dames ;)

Hehe ben dan ook zeker trots op me buikie!

Maar ook ik heb van die dagen zoals jij Eliesja..En dat begint idd met uit je bed rollen..Niets past meer en dan kijk je in de spiegel en dan lijk je wel gigantisch :p

Gisteren heeft me manneke nog geprobeerd onze babykamer te redden, maar helaas.. Tis niet gelukt.
    Baalde er enorm van en je kon het natuurlijk ook van me gezicht aflezen wat weer zo lullig was voor me mannetje aangezien die er echt het hele weekend druk mee bezig is geweest.

Dus dat word vandaag denk ik geen vloerbedekking nog. Want me muurtje is nog niet klaar. Hij heeft geprobeerd het een beetje bij te verven maar toen liet het behang los dus heeft ie al het behang eraf gehaald bleek de muur heel lelijk te zijn. Heeftie alle gaatjes gevuld en daarna gewit dus toen dachten we het komt goed. Maar toen we met onze blauwe verf erover heen gingen bladerde het gewoon los GRRR.

Dus vandaag maar ff kijken naar behang!

Erg jammer want had vanaf vandaag me kamertje dus kunnen inrichten maar Helaas :(

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Miekie je bent vandaag precies 30 weekies zwanger! Hihi super hoor!! Ik moet nog een paar daagjes wachten om deze grens te halen :p

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Shit KeejBie wat ontzettend balen zeg. En nou moeten jullie ook nog wachten met de vloerbedekking, het kan niet op. :(

Gisteren nog een super schattige baby tweeling gezien. Ze lagen samen in de kinderwagen en ze waren zo braaf, ze gaven geen kik.
    Als ik dat zie kan ik echt niet meer wachten. :)

Vandaag weer naar de VK trouwens. Ik krijg een formuliertje voor prikkie prikkie te laten doen. :(

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    idd het kan niet op nee.. Maarja dat is gewoon een beetje een grote teleurstelling maar er valt niets aan te doen. Zal zo me manneke is bellen of het is geregeld dat ze vandaag niet komen.

Jeujj Chrisje! Die prikkies zijn ook zo fijn :p:p Maarja daarnaast krijg je ook weer het hartje te horen en dat is wel iets fijns!

Mijn grote dag is vrijdag. Dan moet ik voor de prik in me bil :(:(

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Balen van die muur zeg, hoop dat het snel goed komt!!

Heb voor 11 april een afspraak staan voor die placenta echo, dus ben benieuwd...

Mijn bijna-man is deze week weer weg, dus hopenlijk het weekend weer verder aan de beebkamer, we moeten in principe alleen nog alles verven en dan de vloer erin...
    dacht dat de beebmeubels in maart zouden komen, maar heb helaas nog niks gehoord...

zometeen weer aan de schoonmaak, gelukkig komt schoonmoeders helpen!

11. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    hai keejbie,
    wat ontzettend balen zeg, maar behangen kan ook heel mooi worden (hebben wij ook gedaan, hahaha)

volgens mij zijn wij de enigen die geen aqua of limoen hebben, maar lichtblauw met gebroken wit

morgen ga ik weer werken (kan er niet onderuit)

tot gauw
    patricia

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Balen van de muur Keejbie :(

Lichtblauw is ook erg mooi Patries!

Ik moet donderdag weer naar de vk. Ben volgens mij ook kilo's aangekomen.. Maar goed het hoort erbij ;)

Ik ga weer aan het werk.

Fijne dag allemaal!!

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    pffffffffff...klaar, wat een ramp zeg, heb het gelijk in mijn rug!

ga zo maar liggen, moet morgen ook weer werken en om dan al zo´n pijn in mijn rug te hebben is niet zo lekker..

onze beebkamer wordt helemaal wit, met 1 muur roze/paars of blauw en limegroene accesoires en veel kleurtjes..dus de basis is alleen wit en de rest ligt aan wat het gaat worden!!

als het allemaal klaar is zal ik wel een foto plaatsen in mijn album..

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    de meubeltjes zijn ook wit..

15. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Onze beeb kamer is blauw en geel. Met grenen meubeltjes.

Net bij de vk geweest. Ik moet 's middags anderhalf uur rusten omdat ik steeds harde buiken heb.
    Verder groeit ie goed en hij ligt met zn koppie omlaag. En pas bij de volgende controle gaan ze me prikken. Weer uitstel van executie. ;)

16. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Oh ja en ik heb een Mc Flurry. :p

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    die harde buiken ken ik ook maar al te goed!! probeer ook alijd ff uurtje te gaan liggen..

maar mooi dat alles goed gaat...

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Nou morgen gaan we om half 4 de commode halen. Eindelijk.
    Heb je al een outfit om in te trouwen Eliesja?
    Ik nog niet, ik had wel iets gezien maar toen ik het aanhad viel het erg tegen.

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jazeker, ik ben al geslaagd! wil ook gewoon in een trouwjurk trouwen, moet begin april weer ff terug komen om te kijken of tie nog past!!

tis idd best moeilijk om iets te vinden waar je natuurlijk nog in past! hihi

gaat mijn zoontje ff halen van school..

20. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja precies, ik had een jurk gezien en ik ga voor de spiegel staan en ik roep: jeetje volgens mij is mn kont ook zwanger ofzo!

Deel Deze Pagina