tja, alles is nu wel echt zwanger geworden, voel me ook een soort walvis, hoop wel dat het straks ook weer snel weggaat, maar eet nu niet echt gezond (soort kop in het zand) en paaseitjes zijn wel erg lekker mac flurry, ook, gelukkig regent het, dus is dat wel veilig voor me
owh ja idd, laatste dagen patat en geb.aardappelen, allemaal lekker makkelijk, ben erug lui aan het worden!! hoop wel dat de jurk nog net zo mooi valt als vorige maand... anders heb ik pech en moet ik er toch maar in trouwen...
Hallo daaro! Ff denken hoor, waar hebben jullie het allemaal ook alweer over gehad... Oja, Keejbie balen zeg van die muur! Dus nog geen vloerbedekking erin. Wordt t nu behang dan?? Succes ermee! Eliesja, ik werd al lichtelijk jaloers op die 2 kg. Er kwam dus nog een 1 voor. Ik zit nu denk ik ook ronde de 10 kg. Mag morgen weer naar de vk toe. Heb ook het idee dat de kleine nu lager zit. Merk het erg met autorijden enzo, dan draag ik t haast op mijn been. Zal s vragen morgen. Ook veel last van mijn rug na het stofzuigen en dweilen. Moet maar wat vaker rust nemen dan. Hmmm mcflurry...tis maar goed dat ik in een dorpje woon en hier geen mc is. Alhoewel ik er best wel een half uurtje rijden voorover zou hebben, haha! Heb de laatste dagen ook zo'n walvisgevoel. Heb t idee dat mijn navel elk moment kan gaan scheuren. Dat zei ik vh weekend tegen een vriend en die zei; 'ach, er scheurt strax wel wat anders' EN BEDANKT!!! Grapjas!
Bij ons zit er bijna op de hoek een mac., maar dan zou het idd alleen voor het ijsje zijn, want de rest vind ik op het moment net zo lekker... maar we hebben weer een nieuwe bak ijs ondekt, gekocht bij bas (ah, super heeft het ook) en dat is meloenijs met chocolade crunchies van hertog, tis alleen een klein rot bakkie, maar die is echt super lekkerrrrr.... zit er nu weer aan te snoepen..hmm
Als we zeggen dat je het niet moet doen, doe je het dan ook niet Miekie? Gelukkig lust ik geen meloen hahaha. Er zit hier een wasmachine vol knuffels. Hier was het net aan het onweren. We hebben echt maf weer hier in nederland. Lekkere opmerking trouwens van die vriend Miekie van dat scheuren. Goed nieuws morgen om half 4 halen we de commode!!! Joepie!! (en nu gebeurt het hopenlijk ook echt)
Miekie ....Doen..!!!.is erug lekker hihi, heb mijn iniminie bakkie al helemaal leeg gepeuzeld.. hopenlijk wel, is dan de beebkamer klaar chrisje?
Zo, ben ik weer. Heb eerst even een reden gezocht om lekker te kunnen snoepen. Vind 30 weken zwanger zijn wel een goeie reden voor een portie ijs. Ze hadden die meloenijs niet hier!! Heb nu magnum almons meegenomen en een bak hertog ijs bananentrots!! Wat zijn we ook een stel lekkerbekken hiero!! Hmm lekker hoor!!! Fijn Chris van die commode! Zou het dan toch eindelijk?!
Dan nog alles inladen en de planken boven de commode hangen dan is het af. Oh ja en een leuke nieuwe lamp, maar die heb ik nog niet gevonden helaas. Moet maar even naar de supermarkt, we hebben niks in huis. Of ja niks waar ik op dit moment trek in heb. KeejBie heeft je moeder de pc weer de hele dag ingepikt?
Wij hebben een lamp bij Ikea gekocht. Je kunt m aan de wand of aan het plafond hangen. Hij is wit in de vorm van een wolk. Vond m wel apart. Leuker als zo'n standaard plafoniere.
leuk hoor, het inruimen, wij hadden bij kwantum hele leuke lampen gezien, bijtjes, vogeltjes, helikoptertjes, echt heel geinig.. Oh wat jammer miekie dat ze die ijs niet hadden!! maar dat andere klinkt ook lekker.. ben net met de oudste wezen zwemmen en ben nu eten aan het maken, lekker prakkie..pff ben wel moe en moet nog 1 en ander doen, zo merk je pas hoe zwaar het is alleen!!! Ach dit is gelukkig (tot augustus) de laatste x dat mijn bijna-man een week op bivak moet!
Haha jaahh dat niet alleen chrisje.. Ik moest deze week gaan beginnen met een workshop van het cwi zodat ik niet meer hoef te solliciteren. En die workshop gaat over wat te doen in je toekomst. Zeeeer vreemde cursus voel me er ook niet echt thuis maarja tis verplicht he En moest vandaag van 12.00 tot 16.30 en de rest van de week van 13.00 tot 16.30 Vind het echt vermoeiend om de hele tijd maar te zitten op een niet al te fijne stoel en alleen maar luisteren enz. En ja miekie we gaan het behangen zodadelijk gaan we ff kijken voor behang
Nou die bananenijs valt zwaar tegen...errug zoet! Ja die lampjes bij de Kwantum heb ik ook gezien, zijn ook erg vrolijk! Lekker vermoeiend dus Keejbie, hoef je "alleen"deze dagen naar die workshop? Is het dan klaar of moet je dan nog vaker. Succes met jullie bahangetje. Heb mijn dikke pens maar weer s op de foto gezet. Ik moet steeds verder van de spiegel af staan, anders past t niet hi,hi.
Mooie buik Miekie. Pfff Keejbie mag jij ook al zo'n duffe cursus doen? Mijn vriend (of moet ik zeggen verloofde) moet zo'n reintegratie project volgen. Hij zit daar met allemaal mensen die niet verder zijn gekomen dan de basisschool en hij heeft een stapel certificaten en diploma's in technische dingen dat wil je niet weten. Dus hij zit zich daar ook te vervelen. Maar ja hij is ziek dus dan moet je dat... In ieder geval veel sterkte dr mee. Dan ga ik eens even bij de Kwantum neuzen.
Wowww Miekie hehe dat buikie groeit ook aardig!! Ja Chrisje. Dat heb ik dus ook zit daar met allemaal jongeren die niet werken of niet naar school gaan en die ook geen diploma's hebben. Zoals eentje zei: De hele dag alleen maar chillen. En de ander die komt van een afkickkliniek. Echt heel wazig allemaal maar goed ik zal wel moeten.. Gelukkig hoef ik vrijdag niet aangezien ik dan naar de vk moet voor me prikie. Ook ik heb lekker ijs gegeten haha onze beroemde ijscoman is weer open. Mijn liefje was toen ik net zwanger was erheen gefiets speciaal voor mij maar toen was die gesloten en nu issie weer open JEUJ!! Van de week al lekker ijsje genomen en vandaag weer die Hazelnoot en Meloen zijn zoooo lekker hehehe
mooi buikkie hoor miekie!!! leuke cursus zeg, maar niet heus! Ik neem aan dat je niet zo lang meer hoeft keejbie?? ga maar weer es beginnen met de dingen die ik nog moet doen!!