Ja hartstikke goed Ze is al helemaal weer de oude. Ze is helemaal gek van muisjes en komt die ook telkens bij je terugbrengen zodat ik hem weer weg moet gooien. En dat doet ze weer met plezier nu hihi. Donderdag gaan de hechtingen eruit, dus ze moet nog wel tot dan een kapje op ('s nachts dan en als wij werken zijn)
Oohh dat is niet meer zo lang, fijn. Ik wou dat onze katten ook konden apporteren, maar die breken alleen maar in in de kelder. Daar staat het voer.
Katten zijn net kleine kinderen Oh we hebben trouwens ook de geboortekaartjes besteld. Van www.geboortekaartjes.nl We hebben het "strandkaartje" met het vuurtorentje gekozen. Omdat we vlak voor onze jongen "gemaakt" is op vakantie waren in Zeeland aan het strand.
Ik werd vannacht wakker met een gigantisch verkrampte kuit. Dat deed pijn. Toen masseerde mn vriend het een beetje en trok het weg, maar het deed veel pijn.
miranda, mooie kamer zeg en al helemaal af (ben jaloers) chrisje, echt een leuk kaartje en dan helemaal toepasselijk met zo'n verhaal erbij. ben weer op school, maar zal blij zijn als ik weer weg kan, ben echt nu al kapot en heel kortademig
Miranda wat een leuk kamertje En dezelfde kleur kinderwagen als ikkes Ik heb vanacht wel redelijk goed geslapen. Werd alleen vanochtend wakker van gezoem.. Zat er echt een hele dikke mug in me kamer Grr!! En telkens als ik me oogies dicht deed ging die op me gezicht zitten die rotzak. Dus had hem naar een ander stukkie van het huis geleid met licht. Maar kwam er zojuist achter dattie me toch in me kont heb geprikt Hahahaha Zodadelijk is het weer tijd voor de Workshop.. Moet er zo alweer heen. Beetje minder want vind dat ik me daggie eigenlijk aardig verspil. Wil liever iets leukers gaan doen
Hoi meiden! Ik ben ff niet op het forum geweest, maar daar ben ik ook weer Leuk om al jullie foto's te zien ook! Ik heb ook een paar foto's gemaakt van het kamertje en in mijn album gezet, dus als jullie zin hebben om een kijkje te nemen... Het is nog niet helemaal klaar, er moet o.a. nog een hemeltje boven het bedje komen maar dat is nog in bestelling. Groetjes, Daan
Ikke ook niet... Bedankt voor jullie reacties, ben ook heel tevreden met het kamertje Leuk kaartje Chrisje! En idd Patries, rustig aan doen hoor.. Ziek is ziek hoor. En Keejbie haha, da's ook weer het handige van katten, die vinden muggen leuk en lekker
Hmm wij hebben ook 4 katten Ze komen alleen niet in me slaapkamer.. Kan niet goed tegen die haartjes.. Maarja onze katten zijn echt buitenkatten.. Die van mij komt alleen na binnen om te eten. En die van me mannetje die heb ik al een hele week niet gezien. Maak me best een beetje zorgen maarja kan er niet veel aan doen En me moeder heb er 2. Een is al zeer bejaard dus echt actief is ze niet. En die andere is nog erg jong en wilt niet luisteren. Vorige keer nam een vriendin van me taart voor ons mee want had er toen net verteld dat ik zwanger was en dat wilde ze vieren. We liepen fftjes weg en de taart stond in doos op de taart op tafel. Toen we trug kwamen had die kat het gepresteerd om de deksel eraf te halen en de taart op te eten. Van die kat word ik dan ook zeker niet vrolijk
Haha, moet wel lachen om je taart verhaal Hier mogen ze juist niet los buiten lopen . We hebben wel een buitenren voor ze . Normaal mogen ze ook nooit bij ons op de slaapkamer, want dan liggen er minstens 3 katten languit op bed en hebben wij zelf geen ruimte meer haha. (en straks als de kleine er is, kan wil ik het helemaal niet meer) Maar als er een mug ofzo vliegt, mag er wel ff 1 naar boven toe hihi.
Haha Je hebt ze gewoon beter afgericht dan ik Miranda!! Hehehe Ik zal me mannetje straks is ff vragen of hij ff in de buurt wil zoeken naar Gompie. Weet anders ook niet wat we moeten doen. Misschien issie wel achter de vrouwtjes aan hehe Maar goed Ik moet me klaar maken. Want moet er zo echt vandoor. En zit er dan weer tot half 5. Ben nu al moe Als me moeder straks niet achter de pc zit, dan kom ik hier wel weer ff tjekken. En als ik niet kom dan weten jullie genoeg hihi
Mja als ie niet gecastreerd is, heb je idd kans dat ie achter de vrouwtjes aan zit. Hopelijk is er iig niets ernstigs met hem gebeurd Nou veel plezier of moet ik zeggen sterkte vanmiddag
Grrrrrrrr, 't lukt niet om de foto te verkleinen en zoals ze nu zijn past het niet Jullie houden het tegoed!
even reageren op iets van 500 pagina's terug ofzo haha,...nee valt mee, maar die meloen ijs hebben ze ook bij c1000 en appie......en zoooo lekker, had hem een paar weken geleden al ontdenkt en moet zeggen dat de bakjes zich opstapelen. mijn mannetje kweekt er dan weer plantjes in haha... wel klein portie idd, maar erg lekker...crunchies mogen ze er van mij overigens ook best uit laten hoor....is gewoon als meloen ijs al erg lekker
Suusje probeer je ons allemaal aan een meloen ijs verslaving te helpen ofzo? hahaha. We gaan zometeen de commode halen. eindelijk.
Hmm dat is lekker (nee niks met de commode hoor) ik had 3 dagen geleden een broek gekocht bij Miss Etam en er zit al een groot gat in, waar de achterzak erop is genaaid, en bij de andere zak begint er nog een te komen. Dus daar ga ik mee terug.