Hee Chrisje die houders die ik bedoelde zijn voor je schapjes op te hangen. Bedacht me opeens weer dat je erna vroeg wat het ook alweer betekende.. Maar waar heb jij je schaphouders gekocht dan? Ja idd vandaag was me laatste cursus gelukkig zit het erop!!! Heb een certificaatje gekregen JEUJ! haha Morgen is het spannend moet morgen me prik in me bil halen Ben wel beetje zenuwachtig maarja het zal wel moeten he. Voor de rest gaat het hier zijn gangetje krijg steeds meer moeite met lopen ken echt niet meer rennen om de bus te halen. Me rugje werkt ook niet echt meer mee! Zeer teleurstellend voor me manneke. Der net ook hadden we ff lekker gedouched maar het klussen zat er niet in want ken gewoon helemaal niets meer en had er ook ff geen zin aan. Voel me dan meteen weer lekker lullig tegenover hem Sorry voor de fijne onderwerpies maar moest het ff kwijt Tante Ties welkom bij de Juni mama's!! Leuk dat je toch nog op het laatste moment nog ff bij ons komt babbelen
Ook welkom Tante Ties! Tis nu zeker aftellen!! He Keejbie, gefeliciteerd met je certificaat : ) Succes morgen met je prik in je bil!! Nou ik kan wel zeggen dat t klussen hier haast wel is gebeurt, nu we t er toch over hebben... Ik kan het gewoon niet meer volhouden. Mijn vriend vind t ook niet erg, zolang ik maar geen last en pijn heb. Er zijn gelukkig nog andere manieren om mijn vriendje "lief" te hebben, ha ha!
Bij de Multimate gekocht maar ik denk niet dat dat is wat jij bedoeld want die zijn niet zo duur namelijk. Je moet je ook niet schuldig voelen, wij moeten ons ook heel wat ontzeggen nu we zwanger zijn, dan kunnen de kerels ook wel een paar weekjes zonder sex. En ga niks doen waar je geen zin in hebt want dan gaat het je al helemaal tegen staan. Ik ga morgen verder aan het kamertje want mijn rug wil nou ook niet echt meer. Welkom erbij Tante Ties.
Idd en weet ook wel dat hij het niet wilt dat ik het tegen me zin in doet.. Maar hijs natuurlijk wel is teleurgesteld zegtie dan van niet maar zie het wel aan zijn gezicht Maarja idd.. Er zijn ook nog andere dingen om um lief te hebben heheheh
Haha Yes!!! Ik zit op de 100!!! Maar goed dames fijn dat ik me hartje weer ff kon luchten. Ga nu ff lekker eten en tis avond dus ja jullie weten wel hoe laat het weer is dan Slaap lekker voor vanavond dames!!
Ja ik stop er ook weer mee voor vandaag. Ben nog boxkleden aan het uitwassen. (Gister een leuke bij de HEMA gekocht 14,95!!) Ik ga lekker boven in mijn bedje tv kijken en nix meer doen!! Trusten alvast! Groeten Annemieke.
Das niet prijzig Miekie!! Ik sta alweer vroeg naast me bedje hihi Heb niet echt lekker kunnen slapen lig de hele tijd maar te draaien. Word er niet goed van. En daarbij als ik op me zij lig denk ik steeds ojeej als ik maar niet op de kleine ligt. Hehe ken natuurlijk niet maarja. En dan nog is ff de spanning derbij voor me Prikkie hahaha Echt erg lijk wel een klein kind
Nou ik heb dus nieuws weer over het werk van mams.. EINDELIJK zijn de 2 weken afgelopen. En dacht dus dat ze vanaf maandag weer aan het werk ging. Maar nee hoor!! Ze is vandaag naar de bedrijfarts weer geweest en ze gaat pas vanaf 10 april weer aan het werk voor halve dagen FIJN!!!! Zit dus nog een anderhalve week met der opgescheept. Ben er totaal niet blij mee maarja valt niet veel aan te doen he. Maarja word niet goed van dat aanstelerij! Eerst had ze zogenaamd last van de rug nu blijkt het zomaar OPEENS haar heupen te zijn.. Jaaaa Jaa..
Probeer het langs je heen te laten gaan Keejbie! Tante ties welkom. 100 pagina's al en volgens mij zitten we allemaal rond de 80 tot 70 dagen te gaan. het begint nu echt op te schieten dames. Voor je het weet kunnen we ons voorbereiden op de bevalling.
Ik heb geregeld dat me zus met me meegaat me prikkie halen!! Dussssssss ben nu onderweg voor me prikkie zie jullie straks!
Hoi Mieke, Alles goed gegaan bij de VK. Mijn bloeddruk was weer op peil 120/60 , alleen heb ik een drankje gehad voor mijn ijzer want van de tabltjes werd ik telkens misselijk en mijn HB was nog aan de lage kant. Ik ben 7 kilo aangekomen (volgens de VK erg netjes) en de kleine meid is inmiddels 32 cm groot, dus weer 4 cm gegeroeid. Veel liefs Vera
Mooi dat alles weer in orde was Veertje! Toch altijd weer fijn om de bevestiging te krijgen Zou er eigenlijk verschil zitten in aankomen in gewicht als je zwanger bent van een jongen of een meisje? Omdat een meisje meestal ook wat kleiner en lichter is bij de geboorte toch?
Nou ik ben weer trug!! Wat een gedoe zeg! Was doodnerveus dus had me zus snel gebeld om toch met me mee te gaan. Kreeg eerst een gewone controle. Ben een kilo weer aangekomen. Dus zit nu als ik kijk van me eerste keer wegen op de 6 kilo erbij. Dus is nog netjes he Dacht eerst dat ik intotaal 8 kilo aangekomen was maar dat klopt dus niet. Me bloeddruk en me ijzer waren oke. En de kleine groeit goed! Ze kon alleen ff niet voelen hoe het lag maarja opzich nog geen problemen. Toen moest ik bloedprikken. Kon ze geen bloedvat vinden had ze mis geprikt hehe Heel gedoe ze was echt 20 minuten met me bezig om bloed af te nemen Eindelijk had ze um te pakken kreeg een pleistertje erop en opeens stroooomde het bloed eruit niet normaal zat er helemaal onder!!! Het is wel gestopt met bloeden maar heb echt last van me arm nu En tsja toen moest ik nog de prik in me bil! Die was wel gevoelig maar heb er nu geen last meer van. Dus het bloedprikken deed pijner Moest me bloed zelf ff bij het postkantoor afleveren en als ik de volgende keer weer kom krijg ik de uitslag. Als alles okeej is dan hoef ik niets meer. Maar is me kindje ook rhesus positief dan krijg ik nog een keer een prik en de kleine ook geloof ik. Dus tot zover heb ik jullie weer op hoogte gehouden hihi
Ojee wat n gedoe Keejbie met dat bloedprikken! Gelukkig is de rest allemaal inorde!! Dus nog gezellie met je ma thuis zitten.... Nog ff volhouden dus! Fijn Vera dat alles goed is!! Ik hoop dat ze over 2 weken bij mij ook eindelijk kunnen voelen/meten. maarja, das nog weer ff afwachten. En dat duurt nog zo lang vind ik!! Maar goed, dat zien we dan wel. He, he ein-de-lijk weekend!! Heb volgende week lekker 2 vrije dagen ingepland. Dus hoef ik maar 2 ipv 4 dagen te werken. Geeft me lekker wat rust en ruimte. Nu in totaal nog 5 weekies werken= 14 dagen!!! Schiet mooi op. En als ik t al niet volhoud hebben we altijd nog de ziektewet! Jullie allemaal alvast een fijn weekend toegewenst!!
Oh nou kijk ik al helemaaaal uit naar het bloedprikken. De trouwringen zijn bij de juwelier binnen dus binnenkort even opgeven wat ze erin moeten graveren. Hmm we moeten zondag naar de verjaardag van een nichtje van mn vriend, maar die heeft nou de ziekte van Pfeiffer (het nichtje dus, niet mn vriend ) en nou vind ik dat toch een beetje eng. Ik zal dr maar alleen een hand geven en niet zoenen enzo.
Hmm veel plezier met bloedprikken chrisje ik ben er gelukkig vanaf haha Vandaag zit ik op de 30 weken en ben gigantisch rond.. Opeens beginnen mensen door te krijgen dak zwanger ben en ook ikzelf.. Me buik valt niet meer te verbergen Zelfs de overbuurvrouw die zag me net in de winkel en sprak me aan met: Hey buurvrouw ik wist niet dat je zwanger was?! Weet je ook al wat het word ? UMMM ja Die buik is overduidelijk dus Hoe voel je je verder Miekie?! Heb je ook zo'n last van krampen in je been of armen?