Hallo, Voel me verder wel goed. Heb de ene dag meer energie dan de andere dag. Maar heb geen last van krampen gelukkig. Laat je maar lekker masseren door je mannetje dan!! Wat n kl#te weer zeg! T lijkt wel weer herfst hier. Hopen dat de lente gauw terugkomt!!
Jaaa dat weer is niet normaal! En ik heb sinds gisteravond er een probleem bij! Me jas past nu echt niet meer dicht Vind het jammer om voor een maandje nog een nieuwe jas te kopen. En die heb ik daarna dan niet meer nodig
Lang leve het zwanger zijn meid .. Mijn jas kan ook niet meer dicht , dus draag er nu maar een lekkere dikke trui onder ..
haha idd!! Maar had gisteren ook een dikke trui aan en gewoon me jas erover maar vind het dan toch wel frisjes hoor!!
Laat het mooie weer maar komen jah .. Kan je tenminste ook leukere kleren aan .. die winterkleding maakt je nog dikker dan we al zijn .. Het gaan bij jullie ook al opschieten he meiden .. lekker hoor ..
Hey dames, Hoe lijkt het met jullie kamertjes?? Ben erg benieuwd hoe het allemaal is geworden. Wel foto's maken he?!!
Ik krijg mn jas ook niet meer dicht. Dus ik laat m maar openhangen. Ons kamertje is bijna af, er staan nog wat dingen die er niet thuis horen, als die eruit zijn maak ik foto's.
Ben ook benieuwd naar jullie kamertjes! Gister nog wat positiekleding gekocht, alles wordt steeds kleiner
leuk he zwanger zijn... we zijn dit weekend naar Parijs gegaan en in de metro zijn wel heel veel trappen, dat is toch wel zwaar, maar ja, we doen het graag....
hallo, we zijn dit weekend eindelijk begonnen met het verven van de beebkamer, nu de muren nog sauzen en dan de vloer erin, straks maar ff bellen waar de beebmeubeltjes blijven!!! verder gaat alles gelukkig goed, nog maar 3 weekjes werken en dan lekker vrij!!
Haha gisteren kreeg ik opeens me jas weer dicht! Echt de kleine zet ons telkens voor verassingen!! Ons kamertje is nog steeds niet af! Erg he! Maarja vandaag komen ze vloerbeddeking leggen als goed is! Dus dan kennen we gaan inrichten. Vanacht ben ik ziekjes wakker geworden. Echt niet normaal. Voelde me zo beroerd! Ik dus weer over me manneke klimmen naar de wc. Kmoest spugen en alles. Vanochtend was nog niet alles weg. Ik wacht het ff af. Want vraag me eigenlijk een beetje af of het door die prik kan komen van vrijdag. Kga zo gewoon ff wat eten en kijken hoe me maag erop reageert en anders ga ik toch echt eens ff bellen met de VK. Oja en als goed is gaat mams donderdag weer naar Limburg word dan weer lekker rustig maar ze laat zich dan inschrijven voor een huisje. Dus moet zelf nog meer vaart gaan maken bij onze huurvereniging.
Heb je in elk geval even rust ! Vervelend dat je ziek bent wakker geworden. Als ik al die verhalen hier hoor ben ik echt gezegend met een probleemloze zwangerschap! Mijn jas kan trouwens al 3 weken niet meer dicht heel fijn. Maar goed ik neem het graag op de koop toe. De kamer is eindelijk compleet nu de gordijnen en accesoires (matrasje ook nog) en dan is hij helemaal gereed.