haha neeeej joh!! Helemaal niet ouderwets kheb ook geen digicam. Alleen heb ik het geluk dat ik bluetooth heb op me telefoon en hiermee me foto's op internet ken zetten Nou ik ga ff wat anders doen vriendinnetje van me is hier dus ff lekker babbelen he!
as zaterdag weer een afspraak om mijn trouwjurk te gaan passen...ben zo benieuwd of ik m nog pas!! mijn zoontje is ook geslaagd voor een pakkie, staat echt schattig! ben blij dat nu verder alles is geregeld. kost alleen een boel centen, maar ja,tis wel een mooie dag natuurlijk!!
Echt niet!?? zo rond 26-28 weken krijg je zo´n mooie bruine streep van je schaambeen tot je navel en die trekt na de bevalling weer weg.. iets met piment te maken.. maar mischien krijg niet iedereen die, geen idee..
Wel spannend hoor dat je, je jurk weer mag passen. Wanneer is de grote dag precies? Het is echt geweldig om te trouwen ik ben nu zelf 2,5 jaar getrouwd. Maar een dag na de bruiloft zei ik dat ik nog een keer wilde ik vond het zo leuk om de hele dag in het middelpunt te staan. Terwijl ik daar normaal niet van hou. Veel plezier en geluk alvast van mij
Ik heb ook geen streep, wel striae. Maar een heleboel mensen krijgen die streep niet. Spannend dat je je jurk weer aanmag. Ik ga weer op bed liggen want ik heb zo'n hoofdpijn dat ik niet weet waar ik moet kijken.
Hmm ik heb ook geen streep Maar het kan altijd nog komen he of anders niet Chrisje passie wel een beetje goed op jezelf!?
Hier ook geen bruine streep. Heb net wel weer ff gemeten 112cm alweer! Tja, wat komt daar deze laatste weken allemaal nog niet meer bij?! Lekker Keejbie even weer wat rust! Voel je je alweer wat beter? Lekker Patricia even naar Parijs!! Gewoon een weekendje weg? Kun je nu nog lekker van genieten met zn 2en. Kalm aan he Chrisje!! Hoop dat t gauw weer over is! Zo morgen nog even werken en woensdag alleen nog een vergadering en dan ben ik lekker de rest vd week vrij!!! Heeeeeeeerlijk!!! Donderdag ff shoppen voor wat dingetjes voor de kleine. Hoop dat ik niet weer te veel meeneem!! Nog 13 dagen werken!!
nee ik heb ook geen streep op mijn buik ...had ik de vorige keer ook niet hoor...verschilt per vrouw, maar een heleboel vrouwen krijgen het ook gewoon niet hoor... wauw miekie...gewoon al 31 weken ver....schiet echt al vreselijk op man!!
Ik heb ook nog geen streep M'n buik groeit nu echt met de dag. Heb weer een fotootje in m'n album geplaatst
Miranda mooie buik hoor, Miekie, wat ontzettend lekker nog 13 dagen werken, ben wel beetje jaloers.... Vind je het ook nu zwaarder worden? Ik merk dat ik doe wat ik moet doen en niet meer echt iets extra's.
Lekker Miekie!! Nog een paar daagjes voor je te gaan!! Voel me al veel beter dan gisteren Ben vanacht ook niet wakker geworden om te spugen. Het word alleen steeds moeilijker om "lekker" te liggen maarja daar moeten we maar ff aan wennen De vloerbedekking is nog steeds niet gelegd Grr Hij heeft me beloofd vanavond te komen dus ben benieuwd! Weer ff afwachten dus!
Nou KeejBie dan hoop ik dat ie vanavond komt, dan kun je beginnen. Want het begint voor jou ook al aardig op te schieten he.
hehe ja idd begint zeker op te schieten Chrisje! Zaterdag zit ik op de 31 weken!! Word ook helemaal knettergek omdat ik nog steeds geen juist kaartje heb gevonden voor een redelijke bedrag. Op welke site had jij ook alweer gekeken Chrisje?!
Ja dat wel. Je kunt ze ook zelf maken natuurlijk. Heb ik ook geprobeerd (met de trouwkaarten dan) maar dat was geen succes.