Ik hoor niet bij de juni-mama's, maar als extra herinnering: bij de Prenatal kan je entreekaarten krijgen voor de Negen Maanden beurs voor 11,50 euro ipv 15 euro. Heb ik tenminste gedaan, scheelt toch weer, zeker als je met 2 of meer heengaat Liefs, Lise
Hallo allemaal, Kom net terug uit het ziekenhuis en alles gaat goed em het is zoals ik al dacht een jongetje. Ben helemaal gelukkig!!!!
Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is Bij mij was ook alles goed weet alleen het geslacht nog niet! Wij willen het graag een verrassing houden, maar je begint wel te twijfelen hoor als ze het vragen. Groetjes, tamara
Hai...wat goed allemaal zeg! en wat leuk dat je al weet dat hij is wat je dacht dat het zou worden ppa-tje..... leuk leuk leuk...Ik hoop dat wij het a.s donderdag ook krijgen te weten--> we vinden het wel leuk verdeeld dan..een verassing in het midden van de zwangerschap om te weten wat t is en de grote verrassing van hoe ziet hij of zij eruit en gewoon het feit eindelijk je babietje te ontmoeten aan het einde van je zwangerschap...zo hebben we voor ons gevoel 2x iets om naar uit te kijken.... Plus we kunnen onze nieuwsgierigheid gewoon niet bedwingen haha....zo langzamerhand zitten we denk ik allemaal wel over de 20 weken he? 20 weekendjes nog...20 keer de biobak buiten zetten, etc etc hihi groetjusss
Ja je hebt helemaal gelijk met de biobak, wat lijkt het dan snel en ook nog ver weg. Het kindje komt bij ons wel eerder dus ben ik eigenlijk al over de helft. Sinds twee weken ben ik enorm aan het groeien, mensen zien nu dat ik zwanger ben, voorheen niet. Is ook wel leuk om te horen, als het in dit tempo door gaat dan groei ik wel echt uit mijn voegen.......
hai bij mijn buik kun je er al een poos niet omheen haha...leuk is dat dan he? maar vertel eens? hoe weet je nu al dat t eerder komt dan? of krijg je een keizersnee ofzo groetjes suus
Ik ga uit van een gewone bevalling. Maar afgelopen mei hebben wij onze dochter verloren met 22 weken, uit allemaal onderzoeken is naar voren gekomen dat ik een afwijking in mijn bloed heb, waardoor ik nu elke dag medicijnen slik en spuit. Nu hebben ze in het ziekenhuis al gezegd dat ze het met 38 weken gaan halen en indien nodig eerder, dus wel een spannende zwangerschap. Maar genoeg over mij, hoe gaat het met jouw zwangerschap?
Suusje Goed om te horen dat je klacht vrij bent! En PPA ik hoop dat je wel kunt genieten met al deze spanningen! veel plezier allemaal in de laatste helft van onze zwangerschappen!
Hallo, Fijn he dat getrappel in je buik haha. Mijn vriend voelt hem/haar nu ook steeds trappelen. Tis wel n druktemakertje soms. Gisteren hebben wij ook de pretecho gehad. Echt ontzettend mooi!!! We weten nu ook het geslacht, maar willen dat, zolang t lukt, voor ons zelf houden. er zit hier nl ook een collega van me op t forum hihi. Geweldige foto's meegekregen. Het mondje lijkt sprekend op die van mijn vriend. En hij/zij schopte tegen de doptone aan!! Ben helemaal verliefd! Dus vandaag lekker wat kleertjes gekocht. Nu nog kiezen uit de naam en strax de kaartjes. Jullie ook allemaal veel plezier en genietze!!
Leuk leuk leuk...ik mag morgenavond...eindelijk hihi is het trouwens geworden wat je dacht dat het zou zijn? jongetje of meisje bedoel ik? of tegen je verwachting in? groetjes suus
Wat leuk dat je nu weet wat het wordt! Wij hebben 23 februari de echo (zat al helemaal vol volgende week... ), maar ik denk niet dat we het willen weten. Zal wel moeilijk zijn als ze zegt dat ze het kan zien! En ons kleintje is ook al volop in beweging, geweldig gevoel!!!
Hmm Heel toevalig Daan je hebt 1 dag voor ons een pretecho EN vandaag Miranda en Suus. Dacht prongeluk dat Suus vanmiddag moest dus ik als een gek een berichtje tikken naar der Maarrr neeej hoor... Keek ik nog eens goed.. Is het vanavond Hehe Sorrryyyy Suus Ken de spanningen niet meer aan
Hai....vanavond ja hihi....maar vind het al megalief dat je het bijhoudt allemaal haha....heb er wel zin in hoor, maar zoals ik al zei in mijn berichtje terug duurt de dag nu zo langgggg
en jij mag over 2 weken dus...cool!!...op een gegeven moment moest ik ook nog 2 weken en dat vind ik eigenlijk wel snel gegaan, maar deze laatste dag dus niet. Zometeen ffjes boodschappen doen en vanmiddag rond 1700 uur naar oma toe...onze dochter blijft dan even bij oma en opa en mijn mannetje en mijn moeder gaan dan die pretecho doen... We hebben de kleine meid wel meegenomen naar de echo in het ziekenhuis Was toevallig dezelfde echoscopiste die haar echo destijds had gedaan