Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehehe

Ik zal me best doen om te blijven :D

Ben toch wel een beetje gehecht geraakt aan het idee dat je gewoon alles kunt overleggen hier en allemaal elkaar op de hoogte houd enz.

Straks word het denk ik wel druk met een kleintje en dan heb ik alsnog jullie meningen nodig haha.

Ik maak het tenslotte voor de eerste keer mee ;)

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Jaa we moeten echt wel contact houden hierna.
    Kunnen we over de beebs beppen hihi.

Hebben jullie ook msn?

Ik slaap de laatste tijd erg slecht :(
    Rond 4 uur word ik wakker en dan kan ik niet meer slapen.. Ja rond 6 uur pas weer en dan kan ik er rond 7 uur niet uitkomen, dus begin tegenwoordig maar wat later op m'n werk hihi. (gelukkig maakt dat ook niet uit)

Volgend weekend gaan we er heerlijk tussenuit, lekker 4 dagen niets doen. Ik kijk er echt naar uit en ben er ook echt aan toe...

Nou fijne dag allemaal!!

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    En waar ga je dan naartoe Miranda?!

Als ik dit weet hiero zie dan zie ik het al helemaal zitten om vakantie te gaan!! Tot nu toe zijn me mannetje en ik nog niet zo heel ver geweest. Alleen de Ardennen.

Dus ja heb er helemaal zin aan om op vakantie te gaan :p Maar helaas dat zit er denk ik niet in!

Vandaag is het mannetje een dagje vrij. Hij moest nog een aantal dingetjes regelen dus heb ik mooi ff de tijd om het huis schoon te maken en nog ff hier te koekeloeren :p:p

Wel fijn als die thuis is hihi ;)

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha ik bedoelde bij de laatste loodjes.....aangezien de meeste dan waarschijnlijk al hun beebje in handen hebben, dat jullie nog wel af en toe bij ons komen checken of we al aan t puffen zijn en ons natuurlijk bezig houden met jullie laatste nieuwtjes...anders wordt het strakkies saai hiero haha....

ik vind deze zwangerschap ongelooflijk veel sneller gaan dan de vorige. maar misschien omdat ik nu meer afleiding heb. Heb altijd een kwebbelkontje bij me hihi, dus bijna nooit alleen dus dan wil het wel sneller gaan ja.

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Wat lekker zeg een paar dagen vrij.
    Voel me ook weer wat energieker nu.
    Ben alweer druk aan de schoonmaak hiero.

Hey Miranda waar ga je strax heen??
    Lekker man een paar dagen ertussenuit!!
    Geniet er nog maar lekker van!

Ja Suusje ik zal ook mijn best doen om hier te blijven kleppen!! Ben tenslotte toch alle dagen thuis strax. En zal ook veel te nieuwsgierig zijn hoe het met jullie allemaal gaat, mocht ik eerder bevallen.
    Dus ik ben van de partij!!

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat zal wel heel gek zijn!

Nu zitten we allemaal met onze dikke buiken achter de pc! Straks zijn er nog maar een paar met dikke buikjes en de anderen zitten dan al met hun kleintje in handen :p

Maar het lijkt me allemaal wel erg leuk en spannend!!

En Miekie! Heb ook opeens meer energie. Eerst dacht ik nog hoe ga ik het redden om te gaan lopen/fietsen?!

Maar heb zojuist ook lekker het huissie schoongemaakt ben al weer druk bezig met wassen. Voor ons en voor de kleine. Heb ontdekt dat ik heel wat dekentjes heb haha. Dus die ben ik ook meteen ff aan het wassen ;)

*Druk druk druk*

7. MirandaT

We gaan een weekendje naar Drenthe, naar zo'n park van Landal.
    Ik heb een luxe huisje genomen met sauna en zonnebank, alleen zal ik daar niet in mogen haha :) Lekker handig van me :p

We nemen de fietsen ook mee, dus hopelijk zit het weer een beetje mee.

Succes met wassen Keejbie hihi.

Vanmiddag nog ff naar de kapper en vanavond de box halen, want die was binnen. Dan hebben we bijna alles nu. Alleen nog wat kleine dingetjes en die ga ik morgen halen.

Ik vind het trouwens ook supersnel gaan allemaal. Nog maar 12 weken (als het goed is) of zelfs (hopelijk) een paar weekjes minder. (of meer.. haha, maar daar denk ik maar ff niet aan)

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat leuk Miranda!!

Jammer van de Sauna en de zonnebank dan :(:(

Ik moet nog ff bellen voor me box wanneer ze die komen brengen weet namelijk niet of we er nog iets mee gaan doen of wat.

Het gaat idd allemaal erg snel! Voor je het weet zijn wij aan de beurt met de spanningen enz :p En voorweeen :p

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ah lekker naar Drenthe! Zit je een beetje in de buurt hier! Ik hoop voor je dat het weer wat beter wordt dan ze voorspellen. Veel plezier!!

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    idd want ze voorspellen het hele weekend al regen :(

11. MirandaT

Ja idd en ik hoorde voor maandag zelfs hagel en sneeuw :(
    Nou ja we hebben nog een weekje ;)

12. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hopen dat het dan superweer wordt!
    Ben ik ook wel weer aan toe!!

Heb net nog een foto van mijn dikke pens in mijn album geplaatst. Past nog net in de spiegel, haha!

13. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    HEHE ik heb eindelijk een foto erop kunnen zetten van mijn buik.

Het is wel een foto van 28 weken maar goed het is mijn eerste foto!

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha wowww Miekie!! Je gaat vooruit met de buik hoor! Maarja zie dat ook wel aan mezelf :( Het begint steeds meer vormen te krijgen!

Taatje Net buikie hoor voor 28 weekjes :)

Mijn buikje komt er ook alweer snel op van 30 weekies. Heb um al wel gemaakt alleen nog niet op de pc gezet :p Dus kan hem er zo opzetten met 31 weekjes foto erbij aangezien ik morgen alweer op de 31 weekjes zit ;)

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Thankx, ik krijg van veel mensen te horen dat ik nog maar een klein buikje heb :cry: .

niet leuk want je wil graag pronken toch :)

Ben benieuwd naar jouw buik keejbie!

en miekie mooi buikje hoor :D

16. MirandaT

Mooie buikkies hoor!!

Hihi Taatje, ik hoor dat zinnetje ook vaak ;)
    Maar de laatste weken gaat het toch wel erg hard.

Zal vanavond ook nog ff fotootje maken van nu.

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heb net gebakken banaan gehaald...hmmm en mijn 2 stukken al op met veel poedersuiker...en mijn dochtertje is haar 2 stukken op aan het eten... zucht IK had meer moeten halen haha...
    jullie hebben overigens ook allemaal prachtige buiken. ik was net naar de Vk en moest een vingerprik voor suiker (was goed) en voor HB (ijzer). normaal was 6,3 en ik had 6,0 en voor dat kleine verschil moet ik weer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Vind ik niet eng hoor, maar zo'n gedoe weer (is hier niet om de hoek) Maar ja....dan mag ik tenminste weer een sticker grabbelen haha

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hmmmm ziet er naar uit dat ze allebei haar stukken gebakken banaan ook echt op krijgt... jammur ;)

19. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hihi je had ook eerder een "hapje" van dr banaan moeten nemen suusje :)

Mooie buiken weer allemaal.

Net naar Ikea geweest, en een mooie eettafel gezien, dus die krijgen we van mn schoonouders voor ons trouwen. De trouwringen hebben we ook in ons bezit inmiddels.
    Ik heb bij de Ikea wel in een rolstoel gezeten, want we waren al in het winkelcentrum geweest en mn bekken wou niet meer.
    Maar nu komt zometeen mn moeder en die wil waarschijnlijk ook naar het winkelcentrum. Hobbel hobbel :D

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    dat van die rolstoel is geeneens zo'n gek idee geweest vind ik... ik liep laatst met mijn moeder op het winkelcentrum en toen zei ik ook al: hadden we oma's rolstoel nog maar..... lijkt me heerlijk hihi...en helemaal als je al achter de rug hebt wat jij al hebt afgelegd, dan is zo'n ikea echt te mega !!

Deel Deze Pagina