Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
  2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, ik heb ze ook van www.geboortekaartjes.nl besteld. Succes ermee, ze hebben erg leuke en originele kaartjes!!

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zowwww het kamertje is ingericht ben helemaal trots ermee hihi nu nog een paar kleine dingetjes en dan ken ik foto's gaan maken :D

We zijn vandaag met me vader pannenkoeken wezen eten! Was erg lekker!! Hihi ff wat leuks gedaan dus!

Miekie wanneer moet je weer naar de vk? Vroeg me af of je kleintje al was ingedaald?

Heb het idee dat me buik naar onder zakt en de kleine trapt nu ook boven me navel dus na mijn idee ligt de mijne al op de kop :p

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    En ja het is weer gedaan met onze rust. Ze is weer thuis..

En ja hoor nu is ze der rijbewijs weer kwijt. Ze is ook zo zuinig op der spullen he!!

En wie krijgt meteen weer de schuld :rolleyes: Echt ze vertrouwt me voor geen ene meter terwijl ik NOOIT de aanleiding heb gegeven dat ik niet te vertrouwen ben. Word er niet goed van telkens beschuldigd te worden van haar spullen die verdwijnen EN ook nog is als ik het weer is niet gedaan heb dan wil ze beweren dat mijn vrienden dingen laten verdwijnen.

Opeens issie nu weer te voorschijn :evil: Grr :p

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Volgende keer zeg je gewoon dat je dr rijbewijs hebt opgegeten KeejBie. :p

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    alhoewel...misschien vreet ze jou dan wel op!! ;)

7. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Chrisje en Miekie bedankt voor de adressen, ik had namelijk een kaartje gezien op een van de door jullie aangeven sites en gelukkig hij stond er nog op!

Een kennis van ons is drukker en het ging om het randje van het kaartje, want de rest vonden we weer wat minder, (wat zijn we eigenlijk lastig bedenk ik opeens) alles wat we zien moet net weer anders.

Keejbie wat een ellende, geef haar een kluis voor haar verjaardag.....

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Maar wel een kluis die je in de muur vast laat zetten anders raakt ze die ook kwijt. :)

Ik heb vanochtend even de VK gebeld en ik moet een beetje urine af gaan geven bij de HA. Om te checken of ik blaasontsteking heb.

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm dat zou wel een idee zijn. Maarja stel dat ik der een kluis geef dan en ze legt er spullen in die ze kwijt raakt. Krijg ik als nog de schuld hehe

Ojeej Chrisje! Denk je dan dat je een blaasontsteking hebt of laat je het gewoon ff voor de zekerheid checken?

Miekie is vandaag 32 weekjes hihi ;)

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Voor de nieuwschierige :)

Ik heb een foto van mezelf in me album gezet :p

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Waar zou Eliesja zijn???

Ik belde de vk en zei dat ik dus vaak harde buiken en buikpijn had gehad in het weekend. en toen zeiden ze dat ik even een pipi :p bij de dokter moest brengen.
    Ik zou niet weten of ik blaasontsteking heb, maar het schijnt weeen op te kunnen wekken dus ik laat het voor alle zekerheid maar checken.

Ik had al zo'n voorgevoel dat je een bril had KeejBie en het klopt! Je bent erg knap. :)

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ja laat idd dan maar ff checken. Hopelijk is het niets.

Leuke foto Keejbie!!

Miekie alweer 32 weken, wat gaat dat hard he!
    Ik moet nog 8 weekjes werken en dan gaat m'n verlof in :D
    Dan is Miekie misschien al wel bevallen hihi.

Wij hebben nog steeds geen geboortekaartjes.. Ik heb 3 van die boeken thuis, maar zie niets leuks :(
    Vond er eerst 1 leuk, maar nu niet meer :p.

13. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo ladies,

Leuke foto Keejbie.
    Chrisje hoop dat je geen blaasontsteking hebt want dat kan behoorlijk pijnlijk zijn.

As. donderdag alweer 33 weken, kan momenteel erg goed merken dat de kleine meid steeds minder ruimte krijgt want het trappen word heftiger en daardoor ook wat pijnlijker.
    Volgens mij gaat ze ook al langzaam beginnen met indalen, want ik voel mijn banden weer.
    Donderdagmiddag naar de VK zal dan wel horen hoe het gaat en of ze al gaat indalen.

Ik moet nog 3 1/2 week werken, ben al druk aan het aftellen naar mijn laatste werkdag toe (03 mei).

We hebben zaterdag een box gekocht en een hemeltje, alles is nu echt klaar (jippie).

Zo jullie zijn weer helemaal ge-update.

Veel liefs Vera

14. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hey dames,

Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en ik moet volgende week een echo laten maken omdat ze de ligging van de kleine niet kunnen voelen.

Ze vonden ook dat mijn buik te veel ruimte gaf voor de 30 weken dat ik inmiddels zwanger ben ( ze hebben met 2 man lopen duwen op mijn buik :x )

Nu maar afwachten maar volgens hun is de kleine te klein! ik baal verschrikkelijk nu!

sorry maar ik moest het effe kwijt :cry:

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou en ik ben weer verder gegaan met het verven van de box aaaaaaaaaaaah....halleluja wat een werk. ik heb er even een paar weekjes afstand van genomen...zo van ik zie die halfgeschilderde box niet..neee ik zie hem niet en duimend en hopend dat er misschien lieve kaboutertjes zouden zijn die het af zouden maken, maar uhm neeeee dus
    dus vandaag weer even verder...dan morgen nog een laagje en dan ben ik het zat en moet ie af zijn.. maxi cosi cabrio hebben we gekocht...moet nog even een dekentje en lakentje voor in de speedi kopen en ben nu druk bezig met adressen voor de kaartjes en heen en weer mailen om het kaartje helemaal naar wens te kijgen (we hebben een proefdruk thuis gehad) echt toppie en de rest (als ik weer iets bedenk wat ik anders wil) gaat digitaal per email...dus heb dezelfde dag de correctie binnen en als het helemaal naar wens is krijgen we weer een voorbeeld thuis...
    nou en verder uhmmm...zou het niet weten eigenlijk...

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Owww dus ff voor de zekerheid tjekken. Hoop dat alles keej is. Heb je je uitslag al gehoord?!

Hehe je maakt me wel aan het blozen hoor Chrisje! :oops:

En idd heb een bril maar heb dan ook werkelijk een brillenhoofd :p Heb zeker zo'n 5 brillen in verschillende kleurtjes alleen de bril die op de foto staat die heb ik niet meer aangezien me ma der hond die heb opgegeten :(

Snel daarna ging de hond ook weg :evil:

Op dit moment word ik een beetje gek van spiegels om me heen. Ik weet niet wat het is maar zie mezelf echt dik worden nu. Zelfs me gezicht word weer dikker.. Heb zoiets van WHAAAAAA!! als het er maar weer afgaat :cry:

Taatje je zal wel flink last hebben van je buik nu dan!

En Suus! Je bent er BIJNA!!! hihi ff volhouden met de box ;) Wij moeten nog ff uitzoeken wanneer onze box komt. Staat nog steeds in de schuur van de vader van een vriendin van mij (lekker ingewikkeld) Maarja zal er is ff achteraan gaan!:p

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    De pijn aan mijn buik valt wel mee, ik zit meer in mijn hoofd. Ik haal gelijk van alles in mijn hoofd.

Wat als het te klein is mag ik dan niet meer werken en moet ik dan rusten etc etc

tja misschien is het wel nergens voor nodig maar ik kan het niet stoppen :oops:

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Gelukkig hebben ze je dus niet al te veel pijn gedaan!

En natuurlijk is het heel logisch dat je dan aan alle dingetjes gaat denken. Heel normaal natuurlijk als de kleine werkelijk te klein is.

Tis natuurlijk makkelijk te zeggen maarja ik zou toch echt ff wachten op je echo Meis. En ZOWIEZO het wat rustiger aan te gaan doen. Je hebt je rust hard nodig nu want al je energie gaat straks in de bevalling zitten!

Wanneer heb je precies de echo?! Het is wel lastig dat je daar ook weer op moet wachten waardoor je nog onzekerder word!

19. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik mag volgende week donderdag al terecht in het ziekenhuis dus dat is vrij snel gelukkig!

En ik weet ook dat ik rustig moet blijven, en dat zal na vandaag ook wel gaan lukken. Het duurt even voor je de rust vindt.

20. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Taatje wat vervelend voor je. Zet wel al je vragen even op papier anders vergeet je het misschien volgende week te vragen.

Deel Deze Pagina