Poeh Taatje wat een onzekere tijd heb je dan nu. Heel naar. Ik heb ook een brillie KeejBie Moest toch wel lachen, dat de hond je bril had opgegegeten. Ik heb geen uitslag, ik moet morgen opnieuw urine opvangen, want ik had het blijkbaar in de koelkast moeten zetten. Dat wist ik dus niet. Dus morgen weer even terug.
Haha lekker Chrisje.. Wilt er iemand ook een verse "appelsapje" uit de koelkast?! Ik was echt pissed toen die hond me bril opat en dat was niet het enigste me moeder ging toen nog ELK weekend naar Limburg en ik moet toegeven ik ben bang voor honden dus zag dat allemaal niet zitten heb er toen gewaarschuwd als ze die hond niet meeneemt dan doe ik um weg. Toen die me bril opvrat was dus ook snel de maat vol en heb ik de hond naar een goed huisje gedaan waar die lekker de ruimte had om te rennen enz. (Wij wonen maar in een rijtjeshuis) En Taatje das idd vrij snel! We horen het wel hoe en wat!
sterkte taatje...misschien is er niks aan het handje dus probeer je idd maar niet al te druk te maken
Heb ook ff een fototje van me mannetje neergezet in me albumpie dus voor de nieuwschierige nogmaals Tis wel een donkere foto maar precies zoals ik er onder heb gezet: Het heb wel een lekker bekkie
Hallo daaro, Zo weer lekker vrij, nog 11 daagjes te gaan!! De kleine was de vorige x nog niet ingedaald. Ik moet donderdag weer heen. Ik merk nu wel meer druk op mijn bekken, vooral met zitten! Ik hoop dat ze de kleine dan wel kunnen voelen en meten anders moet ik ook voor een echo naar het ziekenhuis. Opzich niet zo erg, maar dan ben je haast weer een week verder. 2 weken geleden lukte het nl ookal niet ivm met het vele vruchtwater. Heb daardoor een erg strakke buik, waardoor ze het niet/nauwlijks kunnen voelen. En je wilt natuurlijk wel eens weten hoe de kleine ligt en hoe groot de kleine is!! Ook erg vervelend voor je Taatje!! Ik hoop voor je dat alles goed is! Hey Suusje, nog lekker aan het verven!! Ha ha, succes ermee! O ja, even een vraagje; je had het over een dekentje en lakentje voor in de kinderwagen toch? Heb je daar ook speciale maten voor? Of gebruik je gewoon de standaard maat voor ledikant of wieg? Vroeg t me ff af. He Chrisje vervelend voor je, ik hoop niet dat je blaasontsteking hebt! We horen het wel. Fijn Vera dat alles nu klaar is! Dus last van je banden, kan idd wijzen op het indalen vd kleine. Ja al 32 weken weer, gaat snel hoor!! Worden jullie ookal gek van al die paaseitjes!! Vreet me helemaal scheel in die dingen op mijn werk, niet best!!
Leuke foto's Keejbie!! Ik heb ook een 'gewone' foto van mezelf in mijn album staan, heb je misschien wel gezien. Toen nog druk aan het drinken en roken.
Ja idd vorige keer konden ze het niet voel. Maar het lijkt mij dat als je een druk krijgt op je bekken dat de kleine dan is ingedaald. Heb je wel het idee dat het nu hoger in de buik schopt?! Ik had namelijk telkens dat ik het ongeveer in me onderbuik voelde en ik voel het de laatste dagen telkens ver BOVEN me navel dus heb wel het idee dat onze kleine als met het kontje naar boven ligt
T shoppen is al wat minder aan het worden, voelde het zowiezo al meer boven mijn navel. Het is nu meer schuiven en duwen enzo. Heb je ineens weer een uitstulpsel of harde bult aan 1 kant. Ik denk zelf niet dat het al ingedaald is. Mijn buik is nog niet echt gezakt. Ik hoor het donderdag wel.
Nee helaas, zal denk ik bij mij ook niet gebeuren. Heb echt een hele strakke buik door al dat vruchtwater. Zit weinig rek in om het zo maar te noemen. Maar ja, wat niet is kan nog komen.
nou voor het wagentje neem ik een wiegendekentje..die is wat kleiner dan van een ledikant....is anders ook veel te dik en warm aangezien we in de zomer zitten dan en je een ledikantdekentje wel dubbel moet vouwen. en als hoeslakentje neem ik ook gewoon van wiegenformaat...
Ik heb ook een wiegendekentje die is idd kleiner en past ook wat makkelijker in de kinderwagen. Hebben jullie ook zo last van beenkrampen snachts?! Ik word er niet goed van! Elk half uur word ik wakker door krampen in me been terwijl ik ze gewoon helemaal recht heb liggen
Heb je een zwangerschapskussen? Bij mij helpt het tegen de kramp, die kan je dan tussen je benen leggen. Is nu bij de Hema in de aanbieding. Leuk al die foto's heb er nog geen één (snap het niet helemaal en heb ook niet echt zin om me erin te verdiepen) paaseitjes zijn lekker.... ga morgen ook even urine inleveren (moet wel ochtendurine zijn) om te kijken of ik blaasontsteking heb en donderdag mogen we weer even naar ons kleintje gaan kijken. Mijn buik zit echt veel hoger, grappig dat hij straks weer gaat zakken.
Heb je een zwangerschapskussen? Bij mij helpt het tegen de kramp, die kan je dan tussen je benen leggen. Is nu bij de Hema in de aanbieding. Leuk al die foto's heb er nog geen één (snap het niet helemaal en heb ook niet echt zin om me erin te verdiepen) paaseitjes zijn lekker.... ga morgen ook even urine inleveren (moet wel ochtendurine zijn) om te kijken of ik blaasontsteking heb en donderdag mogen we weer even naar ons kleintje gaan kijken. Mijn buik zit echt veel hoger, grappig dat hij straks weer gaat zakken.
Owjaa dat heb ik gelezen in zo'n boek. Dus die zijn in de aanbieding bij de hema?! Weet je ook toevallig hoe duur ze nu zijn?! Paaseitjes zijn zeker lekker maar eet me er toch echt misselijk in blegh!! FF geen paaseitjes voor mij Heb je donderdag een echo ppa?! Heel vreemd ja dat je buik opeens hoog zit en dan straks weer moet gaan zakken Mijn buik zakt al behoorlijk naar beneden begin het zelf te zien heel vreemd is dat!
Hmm ik ga der maar eens ff kijken dan! Ken je die kussen daarna ook voor de kleine gebruiken of niet?
Ja hier straks ook even mn potje plas inleveren. Het staat nu wel in de koelkast. Voordeel van dat het gisteren niet goed was was wel dat ik meteen een dokterspotje met een dekseltje kreeg. Ik had het eerst in zo'n mini jampotje gedaan.