Hahaha net tegelijk gepost! In een jampotje?! Ojeej!!!! Haha en dan moet je dus nagaan hoe ik er telkens bij loop als ik me potje urine mee moet nemen naar de vk :S En dan zie je dus andere vrouwen in de wachtkamer en dan probeer ik altijd me potje met urine bedekt te houden hahaha
ja schijnt ook heel makkelijk te zijn met borstvoeding geven. en als de kleine gaat zitten dan kan je het kussen in zijn rug doen, dan valt hij minder snel om
ik heb zo'n rol tussen mijn benen 's nachts... helpt ook wel....tis zo'n kussenrol en heb hem eens bij ikea gekocht voor 2,95...maar werkt prima....maar een dikke kussen helpt ook wel hoor...als je maar je benen van elkaar kunt houden ermee als je op je zij ligt....
Zo, ik mag over een half uurtje bellen voor de uitslag. Ik voel me vandaag eens goed, dus ik zit nu lekker te genieten. Baby is ook vrij druk dus ik kan mn buik steeds zien bewegen. Wat is het toch een ongelofelijk wonder he...
En weet je de uitslag? Heerlijk he als je je beeb zo voelt bewegen. Hier is het ook al zo druk in m'n buik hihi. En dat terwijl ik van het weekend nog wel een beetje ongerust was, omdat ik het niet zo voelde. Maar lag waarschijnlijk toen ff verkeerd ofzo. Vanavond komt de kraamzorg langs, ben benieuwd
Nou er zit eiwit in mn urine. Ik heb dus blaasontsteking. Morgen kan ik een kuur ophalen bij de apotheek.
ik heb nog helemaal niks gehoord!!! vervelend om overal achteraan te moeten.... buikomvang nu 123 cm... en begin het langzamerhand ook wel te merken begint zeer te doen op bepaalde plekken grrrr
Ik ga in het ziekenhuis bevallen, dus volgens mij hoef ik die klossen niet. Zal het vanavond vragen als ik het niet vergeet Dus toch blaasontsteking . Hopelijk ben je er gauw vanaf!
Daar was ik ook weer. Ik zal jullie even klieren; IK HEB WEEKEND!! Hoef dinsdag pas weer te beginnen, heeeerlijk! Ben dr ook wel even aan toe, kon er vandaag en gister niet goed inkomen en was de hele dag door wat moe. Dus nu nog 3 weken werken= 10 dagen en dan VERLOF! Succes vanavond Miranda, laat je ons even weten wat ze allemaal vragen enzo. Kan ik me even voorbereiden. Donderdag komt bij mij de kraamzorg nl. Vervelend Chrisje, ik hoop dat je er niet al te vee; last van hebt en dat het gauw weer over is! Ja Suus, t wordt nu wel wat zwaarder he. Ik merk t ook nu. T zeurt wat meer op mijn bekken, vooral met zitten in auto of op wc ofzo. Ik heb ook een voedingskussen. Gebruikte m eerst ook voor in bed, maar vind m wat te groot en heb nu een gewoon kussen tussen mijn benen. Helpt wel moet ik zeggen! Heb tegen mijn vriend gezegd dat ie al t chocola hier in huis (gekregen van pa en ma!) maar mee moet nemen. Is nl niet veilig voor mij op het moment, daarom koop ik t ook nooit. Kom ik net thuis, ligt er nog 1 paaseitje in de schaal haha! Heeft ie alles meegenomen naar zijn werk! Wel beter ik had er anders veel meer opgegeten. En das natuurlijk niet goed voor ons!
Die ijzersmaak heb ik niet meer gelukkig. Wel gehad. Geen idee waardoor het komt maar het is ontzettend irritant. Word je binnenkort ook geprikt op zwangerschapssuiker ppa? Dit vraag ik in verband met je dorst de hele tijd. Jaaaa Miekie bijna verlof. Dan kun je lekker rustig aan doen.
Ik weet ook niet waar ze is Gister is dus de kraamzorg geweest en alles was in orde, gelukkig Ik heb nog gevraagd voor die klossen. Ik moet ze toch ook wel hebben en ze zei dat als ik die begin mei er onder zou zetten dat goed was. @Patries, ik heb geen last van een ijzersmaak of erge dorst. Anderhalve week geleden hebben ze nog bloedgeprikt en ik heb niets meer gehoord, dus dan zou het goed zijn. (ik ben soms best duizelig, dus ze dachten aan een lage hb. Maar m'n bloeddruk was ook laag, dus waarschijnlijk kwam het dan toch daardoor dat ik me zo voelde)
Hmm ik vind het zo raar!! Ik ben al 31 weken en heb nog niets gehoord van me kraamzorg en me kraampakket en dan nog is de dozen die ik hoor op te halen. Maarja verwacht het dan toch maar met 32 weken! Gisteren kwam me mannetje thuis (vroeger dan normaal) dus schrok me rot!! Hij had ze tenen openliggen door een ongevalletje op zijn werk. Dus we konden meteen door na het ziekenhuis Gelukkig is er niets ergs aan de hand hij heb het alleen opgezwollen dus hij is vandaag lekker bij me thuis Kan ik wel ff van genieten hihi Chrisje dus toch!! Hmm hopen dat het snel weggaat met je kuurtje!
Hoi miranda. Je bent niet de enige die een paar dagen duizelig is geweest. Ik heb er ook last van gehad. Bij m ij dachten ze ook aan te laag hb gehalte en misschien wel zwangerschaps suiker. Heb toen een paar dagen mijn nuchter bloedsuiker moeten prikken. En die was uitstekend zelfs. Maar ben er inmiddels wel achter. Heb namelijk iemand gesproken die in het ziekenhuis werkt en die zei tegen mij. De druk van je baarmoeder komt nu ook op je bloedvaten naar je benen. en daar door stroomt er minder snel bloed naar je hersenen toe dan dat we normaal gesproken gewent zijn. Gelukkig is bij mij de duizelig heid sinds een paar dagen weer helemaal weg. Maar het kan helaas nog wel weer terug komen.
Mogge, Suusje, gefeliciteerd met je verjaardag!! Veel plezier vandaag en dat je maar lekker veel kadootjes mag krijgen!! Mooi Miranda dat alles goed was. Heeft ze de babykamer ook gezien? Hebben ze verder nog specifieke vragen? Hoeveel uurs kraamzorg neem jij? Morgenmiddag heb ik kraamzorg op bezoek. O jee, Keejbie lekker van die tenen...zitten ze er nog aan?? Wens m veel beterschap!! Ja klopt Tinus, vooral rond de 30 weken. Dan ben je maximaal zwanger en pompt je lichaam ook maximaal bloed rond zei mijn vk. Dat vergt natuurlijk heel wat van je lijf op het laatst. Vanavond weer naar de pufclub en morgenvroeg naar de vk. Ik hoop zo dat ze het nu wel kunnen voelen/meten. Heb geen zin om weer naar het ziekenhuis te moeten. Nou ja, we horen het morgen wel!
Suusje gefeliciteerd met je verjaardag! Keejbie wens je mannetje maar beterschap. Miekie succes morgen bij de vk ik weet hoe je je voelt ik wacht in spanning de echo van volgende week donderdag af. Vanavond moet ik ook weer naar de pufclub ben benieuwd wat we gaan doen vanavond. Bij mij komt de kraamzorg volgende week donderdag langs.
Suusje gefeliciteerd! Beterschap voor je mannetje KeejBie. Waggelt hij nou ook? Bedankt dat je het hebt gevraagd van die klossen Miranda. Begin mei zal ik ze halen. Miekie succes bij de vk morgen. Ik denk dat ik vandaag maar een beetje in bed blijf hangen. Heb toch wel wat buikpijn door die blaasontsteking.