Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Oh leuk he miranda? voor jou ook nog eventjes wachten dus. Hoe laat mag je morgen?

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

We mogen om 17:30, dus ook nog iets langer dan een dagje wachten hihi.

Vanmiddag nog werken en morgen nog en dan is het zover ;)

Geniet ervan he!

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja absoluut.... jij ook he!

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja idd die 2 weken gaan ook wel snel voorbij!

Straks krijgen wij een forumpie met hoelang nog?!!?!

Hehe Ligt suusje voor op Keejbie?!

Of zien we daarachter Suusje toch Miranda in beeld die al volop weeen heeft?!?! :p

Leuk dat mams meegaat! Ik neem lekker me zus mee en me mannetje zijn moeder.. Moet er liever niet me eigen moeder bij hebben :S

Wat vind je dochtertje van het hele babygebeuren suusje?! Doet ze ook Kusjes geven op de buik?

5. MirandaT

Hihi ja leuk is dat, dat we allemaal ongeveer even ver zijn :)

Wij gaan met z'n tweetjes (eigenlijk drietjes dan :p) de echo doen.
    We willen denk ik toch wel weten wat het geslacht is, maar dat willen we wel voor ons zelf houden ;)

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    als ik haar naar de peuterspeelzaal breng en ik een kus en een knuffel krijg, dan krijgt mijn buik dat ook ...voor het slapen gaan hetzelfde....ze is sowieso heel voorzichtig met mijn buik en als ik bijvoorbeeld ergens tegenaan leun dan zegt ze: pas op mama, de baby!! hihi en toen de VK mijn buik voelde, zei ze: Niet op mama's buik duwen, er zit een baby in hooooor !! verder zingt ze liedjes en overlegt ze dingen. Ze heeft bijvoorbeeld geholpen met het afkrabben van het behang in de babykamer en dan zei ze: Baby? Vind je het mooi? Ja? Ok dan! Mama de baby zegt hij vindt het mooi! En ze heeft al een heel plan gemaakt voor als de baby wordt geboren, waaronder: aankleden,flesje geven, knuffelen, spelen maaaaaarrrr de poepluier die was voor mij haha Lijkt dr papa wel hihi.....Ik denk dat het ook veel scheelt dat ze al ietsje ouder is, ze is nu bijna 4 dus ze maakt het heel bewust mee, Maar het kusjes geven op de buik schijnen kinderen al heel gauw te doen. Maar het is gewoon lief om te zien hoe zorgzaam ze al is voor een hummeltje dat ze eigenlijk nog niet eens echt heeft ontmoet...liefff
    Ik zei een hele poos geleden tegen haar...Ja ja nu wordt je straks een grote zus: Zegt ze: " Ja, dan word ik Pega-sus " Was rond de tijd van sinterklaas met het minipaardje pegasus hihi....

7. MirandaT

Aah echt lieff hoe je dochtertje doet!

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha dat is echt leuk om te zien!!

Mijn kleine neefje van 3 ook elke keer een kusje geven. Komt met speelgoed aan en daar moet de baby dan meespelen haha

Als hij een babyfoto ziet wijst ie naar me buik. Ben benieuwd hoe het gaat zijn als de baby er eenmaal is. Aangezien me neefje me allesje is hihi

Maar denk dat het wel belangrijk is om je dochtertje er bij te betrekken dan gaat het allemaal lekker soepel als de baby er is!

Apart eigenlijk dat kleine kinderen al zo zorgzaam kunnen zijn.

Dus papa denkt ook de luiers zijn voor mama?!

Hehe die van mij denkt er ook zo over :p Maar denk toch echt wel dat hij ze ook gaat doen hehe!!

En Miranda ben benieuwd of je het geheimpje kan bewaren hehehe ;)

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik moet zeggen dat ik braaf de poepluiers deed inderdaad, omdat hij zowat over zijn nek ging en als ik dan werkte, dan bondt hij een theedoek over zijn mond en neus hahahahaha.....(ik heb hem ooit getrokken met surprises en toen heb ik een verschoningsnoodpakket gemaakt incl regenponcho en theedoek en een vieze poepluier-->ontbijtkoekdiarree , die hij moest ontleden haha) maaar toen ik de afgelopen maanden zo ziek was, heeft hij braaf billen lopen vegen, dus toen zei ik al: Mooi, je kunt het dus toch haha... dus nu doet hij dat steeds vaker ;) en plasluiers kan hij sowieso wel doen dan... ;)

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ja idd, daarom hebben we haar al vanaf het begin af aan overal bij betrokken en gelukkig is ze zelf ook niet jaloers aangelegd en kan ze goed delen etc... ze is eigenlijk over het algemeen heel erg makkelijk met van alles, dus we hebben het getroffen en doen blijkbaar zelf toch ook iets goed in de opvoeding denk ik dan maar :) ff een schouderklopje aan onszelf hihi

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hahahahaha

Helemaal geweldig!!

Ik moet zelf wel vertellen ik ben ook niet een van de beste erin heur :S

Toen me neefje nog wat kleiner was en ik op um paste moest ik het ook verschonen samen met me vader.. Nou wij hebben ook echt allerlei dingen om ons heen gebonden en ook zo de luier verschoond :S

Zal me benieuwen hoe dat gaat als onze eigen kleine er is haha

Maar volgens mij rol je er wel in.

Geweldige suprise btw! Ik zou helemaal blauw hebben gelegen hahaha

12. MirandaT

:oops: Ik ook haha :)

13. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hoi Meiden,

Echt geweldig de hele dag door dat getrappel.
    Ik mag niet te lang tegen mijn bureau aan zitten want dan krijg ik er weer een.
    Wij weten sinds 12 januari dat we als het goed is een meisje krijgen.
    Donderdag 16 februari hebben we nog een pretecho (voor de zekerheid) stel je voor dat het toch een mannetje is haha.

Zijn jullie kamertjes al klaar?

Veel liefs Vera

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Miranda ga je het dan ook niet aan ons meedelen?!:p

En Veertje! Wat leuk een meissie!!!!

Ik ben nog niet zo heel druk met de babykamer..

Heb um wel eindelijk leeggehaald en de maten opgenomen (Of ik niet maar me mannetje) haha.

We wachten nog heel ff met verven enz tot we na de pretecho zijn geweest. Verder ben ik nu ff bezig met de gemeente om geld te krijgen voor me babykamer dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen!

En dan zal het ook niet lang meer duren voor onze babykamertje gereed is ;)

15. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hier staat de toekomstige babykamer nog vol et rotzooi, we gaan er volgende week eens flink tegenaan.

16. MirandaT

Wij zijn toevallig gisteravond aan het verven geslagen in de babykamer.
    1 muur doen we lime-groen en dat is ie inmiddels, maar vanavond moeten we die nog een keer doen.

Meubeltjes hebben we eind december besteld en dat zou 12 weken duren, dus nu nog ruim 4/5 weekjes als het op tijd is ;)

Leuk dat je een meisje krijgt Vera! (als het goed is hihi)

Haha Keejbie, tegen jullie ook niet :D
    Je weet maar nooit wie er hier allemaal meelezen ;)

17. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Leuk ja, dat we allemaal ongeveer even ver zijn! :D
    Zal straks in juni helemaal wel spannend worden, als de een na de ander gaat bevallen :)

Wij hebben het kamertje al, maar zijn nog wel bezig met verven enzo en de gordijnen moeten nog komen, echt leuk allemaal!! :D

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wij zijn klaar....ben nu iedere keer kleertjes aan het vouwen en dat soort getut....;)

19. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    wij hebben nog niets gedaan, zijn wel aan het kijken wat we leuk vinden en dat is helaas niet zo heel veel, dus blijven we nog maar even verder kijken

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Bij ons is de kamer nog niet klaar. Moet nog leeggemaakt worden en dan geschilderd maar het duurt nog 5 weken voordat de kamer binnenkomt dus we hebben nog even.

Deel Deze Pagina