Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    hallo allemaal,

ga zo eerst eens even lezen waar je zo boos om bent.

kom net uit het ziekenhuis, alles gaat goed maar ze wilde niet op de uitslag van de huisarts wachten, dus daar ook een urineonderziek gedaan, weet ik vanmiddag al en meteen een bloedonderzoek.

Hij weegt al 1,5 kilo gaat lekker en met de groei gaat het ook goed, alleen mijn vruchtwater wordt wat minder, maar daar kunnen ze na 1 keer nog niets van zeggen, dus over 2 weken gaan we weer.

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik vind het zo raar dat de meeste al weten hoe groot hun kleintje is..

Ik heb het de vorige keer wel gevraagd maar ze kon het nu nog niet voelen zei ze tegen mij.

Maar ben toch ook heel benieuwd of ons kleintje al groot is enz.

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Miekie wat fijn dat ze het deze keer wel hebben kunnen voelen! Ik hoop dat de echo bij mij ook wat meer duidelijk zal geven.

Keejbie wees gerust ik weet ook niets want ze kunnen het niet voelen wachten de volgende keer af.

PPA spannend allemaal hoop dat er niets uit het onderzoek komt en dat het allemaal in orde is.

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe gelukkig maar dan Taatje!! Dacht dat ik ff de enige was :(

Hopen dat ze het de volgende keer wel kunnen voelen!

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo, kraamzorg is net weg. Is bijna anderhalf uur geweest! Ik kan binnenkort bellen voor een bed; krijg dan een hoogbed incl rugsteun, vinyl matras en po.
    Dus dan is dat ook weer geregeld!

Nou Patricia, das idd spannend. Ik hoop voor je dat alles goed lijkt voor jou en je kindje!

Nu nog maar lekker genieten van ons " buikie" !!
    Gaan het strax echt nog wel missen!

6. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    We blijven positief nog even wachten tot volgende week donderdag.

Van het weekend eerst eens lekker het kamertje inruimen etc. en uitrusten want ik ben zo moe de afgelopen dagen.

7. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja Taatje, spannend voor jou strax!
    Ik hoop dat bij jullie ook alles goed lijkt!!

Ik ga strax ook ff lekker op bed, weer veel ondernomen vandaag.

Heb ook weer nieuwe buikfoto in mijn album.
    Hoop alleen dat ie niet nog veel groter wordt! :confused:

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Woew Miekie dat is een goeie buik. :)

Net even de katten gevoerd bij die meneer die in het ziekenhuis ligt. En vanavond gaan we even bij hem op bezoek.

Ik moet de 19de weer naar de VK.

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja Chris, ik las je topic.
    Erg vervelend en onrechtvaardig zeg!!
    Ik hoop dat het een beetje goed met hem gaat!!

10. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo ladies,

Ben vandaag weer bij de vk geweest.
    Ben 1 kilo aangekomen (nu dus 8 kilo totaal), mijn bloeddruk was goed en mijn ijzer was iets beter als de vorige keer.
    Met de kleine meid gaat alles goed, ze ligt zoals ik dacht al een beetje ingedaald.
    Dinsdag 25 april moet ik weer terug.
    Ik heb trouwens nog een foto van mijn man & ik in mijn album geplaatst.

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, want de laatste loodjes wegen het zwaarst.

Veel liefs Veertje

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeeeetje Miekie!! Nu loop je toch echt aan kop met je buikie! Ik hou um net zo groot als Veertje hihi :p:p

Veertje wat een schattige foto van je man en jij. Het is wel grappig om eens een keertje gezichten bij de namen te zien ;)

Ik ben vandaag lekker vroeg me bedje uit. Werd wakker van een super VOL gevoel. Heel vreemd maar toch waar! Niets aan te doen he!

Taatje je bent vandaag 31 weekies!! hihi en ik ben ook zeer vermoeid de afgelopen dagen. Heb ook totaal geen zin er in om het kamertje nog verder in te richten enzo (gelukkig hoef er niet veel meer te gebeuren!)

12. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    JA ik ben nu 31 weken!!!

Het gaat zo verschrikkelijk snel.

Miekie wat een buik! ik ben jaloers! ik heb bijna geen buik vind ik zelf.

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha iddd!!

Merk nu pas ook hoe dicht we eigenlijk allemaal op elkaar zitten!Word toch wel steeds nieuwschieriger erna wie er als eerste aan de beurt is hihi

14. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Leuke foto Vera, toen nog druk aan de sigaretten en de borrel zie ik! Ben je nu helemaal gestopt met roken? Ik wel en hoop ook echt niet meer te beginnen. Mis het absoluut niet, gelukkig!
    Fijn dat alles inorde was!

Ja idd wie zal de eerste zijn he?! Wordt er misschien toch nog iemand meimoeder, kan ook nog?!

Vond de doos vd Prenatal toch een beetje tegenvallen eigenlijk. Had er wat meer van verwacht. Maar goed, mogen eigenlijk niet klagen als we wat krijgen he.

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ben ff tijdje niet op de computer geweest, druk geweest met de beebkamer en trouwerij regelen...

dus weer ff updaten>>>>

Oh ja Suusje alsnog gefeliciteerd!

Heb inmiddels mijn trouwjurk weer gepast en ik pas hem nog, nog 2 weken en dan gaan we trouwen..yessss, moet de 22ste nog voor de laatste x mijn trouwjurk passen.. :) de trouwkaarten zijn inmiddels ook verstuurd, kapper geregeld...alles loopt op rolletjes..

had afgelopen maandag afspraak bij verloskundige, ben 1,5 kilo aangekomen, gelukkig niet zo veel, mijn ijzer en urine was allemaal goed en heb een extra echo gehad ivm de ligging van de placenta, ze kon het niet heel goed zien, maar dat was niet erg, want ik had de dag erna toch die afspraak bij star voor de echte echo.., maar ze zag iig dat het kindje al beetje was ingedaald en als de placenta ervoor zou liggen kon dat niet zei ze, dus wij die maandag enigzins gerustgesteld...
    wij de dag erna die echo gehad, placenta lag idd al helemaal linksboven, pff een geruststelling, maar nu lag de kleine weer in een stuit..pfff, dus nu moet de verloskundge weer gaan voelen of hij/zij goed ligt, anders krijg ik daar weer een echo voor....! :( maar het kindje kan deze weken nog alle kanten opdraaien zei de echo-man, dus we wachten wel af..

en jawel de beeb-kamer is zo goed als af...nu nog bezig met inrichten, moeten de muur achter het ledikantje nog een blauwe of roze kleur geven en nog wat schilderijtjes ophangen en dan is tie af!!

heb de bon van prenatal ook al gehad , moet m alleen nog ophalen.

mijn bed staat ook al op klossen, dus dan hoef ik er niet zo als een rollade uit te rollen, lekker hoog nu!!! ;)

mijn buik is nu 103 cm. :confused:

en heb weer een buikfoto in album staan en natuurlijk een paar van de beebkamer, maar die moeten we nog wat aankleden... :D

zo jullie zijn weer op de hoogte...

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    zoooo...ik heb ook weer even een nieuwe foto in mijn album geplaatst!

kreeg trouwens afhaalkaart voor doos van de etos, maar uhm die heb ik toch al gehaald? hihi weer een doos ...nou jah...altijd leuk!

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeeeetje suus!! Wat een buikie hehe

Ik had ook de ophaalkaart van de etos nog is gekregen maar was um vergeten op te halen :( Maar de vorige keer kreeg ik hem thuis gestuurd dus het zal me benieuwe!

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    WATTTTTT een toeval!! Met dat ik dit post staat me doos aan de deur!! haha

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Mooie foto's Eliesja! Leuk kamertje hoor!!
    Dus nog 2 weekjes en dan trouwen, spannend voor je!

Suusje, ook een mooie buik hoor!
    En is dat DE box die je aan het verven was?!
    Dus nog een doos vd Etos, heb er ook al 2 gekregen!!

Toevallig keejbie dat ie er net is!!

Ik wens iedereen alvast een fijn paasweekend!

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja dat is de box haha en nog niet klaar
    maar vertel eens...zat er hetzelfde in de 2e etosdoos? want ik zag op het afhaalbewijsje dat er nu 2+ op stond en de vorige keer stond er 1 op

en keejbie? waarom krijg jij je dozen aan de deur en moet ik ze halen :)

Deel Deze Pagina