Hai allemaal, Keejbie, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hoe zo telergesteld in je vrienden? zijn ze niet gekomen? heb je toch nog leuke cadeautjes gekregen. Ik heb nog steeds geen Prenataldoos gekregen en de Kruitvat ook niet. In het zh hebben ze nog een keer urineonderzoek gedaan en weer wat bloed en eiwit, maar gelukkig niet zoveel en nu moet ik heel veel drinken en ik moet al zoveel plassen zonder al dat extra vocht. Over twee weken mag ik weer komen.
nu heb ik wel de kruitvatbon, maar geen prenatalbon..... wat zat erin? is het de moeite waard om achteraan te gaan?
Ja idd van degene die ik had verwacht dat die wel zouden komen die zijn niet geweest dus was wel ff een teleurstelling ook werd er niet gewoon gebeld maar kreeg een lullig smsje met niet eens een felicitatie erin. FF afwachten dus of ze deze week nog komen.. Prenetal is zeker de moeite waard PPA!! Er zat een speentje in met i love mama en daar vond ik het de moeite wel waard Ik heb die van de kruidvat ff uitgeprint bij me buurtjes dussss die gaat ik zo maar ff ophalen!!
In de prenatal doos zit ook een pak newborn luiers en luiers komen altijd van pas. Wel vervelend KeejBie dat ze niet zijn gekomen.
jeetje Keejbie wat lullig voor je. Misschien waren ze het vergeten? woensdag komt het bedje en de commode, heb er erg veel zin in
Hallo daar, Zo, weer een werkdag voorbij, nog 9 te gaan!! Heb vannacht ook erg slecht geslapen en ook elk uur vd wekker gezien. Erg vervelend. Ben dus ook erg moe en niet vooruit te branden. Ook nog s niet fit; verkouden enzo. Zo klaag, klaag dat is eruit! Hey keejbie, ik heb al heel lang last van mijn stuitje! Heb vorige week hier er wat over gevraagd aan de vk op het forum. Moet je maar even teruglezen wat ze erover zei. Lullig van je vrienden trouwens! Pff morgen lekker vrij, kunnen we weer even relaxen! Hebben jullie ook een kortingskaart van 20% gekregen van de Prenatal?! Wel erg leuk, kunnen altijd wel wat gebruiken!
Hallo daar, Zo, weer een werkdag voorbij, nog 9 te gaan!! Heb vannacht ook erg slecht geslapen en ook elk uur vd wekker gezien. Erg vervelend. Ben dus ook erg moe en niet vooruit te branden. Ook nog s niet fit; verkouden enzo. Zo klaag, klaag dat is eruit! Hey keejbie, ik heb al heel lang last van mijn stuitje! Heb vorige week hier er wat over gevraagd aan de vk op het forum. Moet je maar even teruglezen wat ze erover zei. Lullig van je vrienden trouwens! Pff morgen lekker vrij, kunnen we weer even relaxen! Hebben jullie ook een kortingskaart van 20% gekregen van de Prenatal?! Wel erg leuk, kunnen altijd wel wat gebruiken!
Vandaag is echt me lucky day!! EINDELIJK krijg ik me geld voor de babykamer. Ik moet het wel terug betalen maar dat gaat automatisch van me uitkering af en das maar een klein beetje wat er af gaat. Kortom als me geld erop staat ken ik me laatste spulletjes kopen!!! En heb ik uiteindelijk alles goed voor elkaar! Ook krijg ik donderdag een fiets Jeuj!!! Ik ben weer helemaal gelukkig hihi En Miekie ik zal idd is ff terug lezen dan!
Ik ben er ook weer! Terug van een weekendje weg. Heerlijk genoten en lekker uitgerust Keejbie nog van harte met je verjaardag!! Kheb niet zoveel tijd, want moet zo naar m'n eerste les zwangerschapsgym, wish me luck
hai die kaart kreeg ik ook dus van de week maar even gaan...scheelt best weer een beetje. en waarom het mislopen... de kruidvatdoos was op helaas...dus die heb ik nu nog niet...de etosdoos, was doos nr 2, maar zat bijna hetzelfde in als de eerste doos, behalve dan andere info en ipv een luierdoekjesopbergdoos in het groot nu een platte voor onderweg...altijd handig... we schieten nu idd op he? cool paar weekjes nog nou dat was m weer doei doei
Ik ben benieuwd wanner ik de oproep krijg om mijn doos optehalen bij het kruidvat. Ja gelukkig ben ik morgen ook lekker vrij. Maar druk genoeg. 12 uur naar de vk en dan komt de woningbouw een deur bij ons vervangen. Ook moeten er nog boodschappen gedaan worden. Maar goed s'middags kan ik lekker ff met de voetjes omhoog. Erg lullig voor je Keejbie dat je vrienden niet zijn geweest. Zo zie je maar weer wie je vrienden zijn. Fijne avond allemaal.
Ik vond de kruidvatdoos niet zo. Zat wel een Advent flesje in. En natuurlijk proefluiers en een bewaardoos voor melkpoeder en een fruithapje. Meer kan ik me niet meer herinneren. Morgen weer naar de vk. Ben benieuwd wanneer de kraamzorg belt.
Oohh vanochtend was het zo eng. Ik begon te hyperventileren en ik raakte helemaal in paniek want ik dacht echt dat ik geen lucht kreeg. Toen moest ik van mijn vriend in een zakje ademen, toen raakte ik nog veel meer in paniek. Gelukkig is het nu over, ik ben wel nog wat licht in mijn hoofd. Ik vind het super eng om het benauwd te hebben maar helaas zal dat nog wel meer gaan voorkomen de komende tijd.
Dankjewel Miranda!! Ja idd chrisje ik vond um ook wat tegenvallen had wel een iets gevulder doosje verwacht maarja die melkbox is wel makkelijk! Maar wat flesjes betreft heb ik ze allemaal van difrax voor de krampjes. Ik heb het ook enorm benauwd. Vanochtend ben ik wakker geworden met een enorme druk op me buik. Voel me er ziek van niet normaal!!
Dat is vervelend als je daar last van krijgt. Hopelijk trekt het gevoel snel weer weg. Vanacht eindelijk eens weer lekker geslapen. Heerlijk is dat weer. Straks naar de vk en dan horen we wel weer..