Hmm straks alweer naar de vk hihi Ik pas volgende week vind de tijd die er nu telkens tussenzit wel lang duren! Hoop ook dat het wegtrekt maar het isser nog steeds heel lastig! Me buik word de laatste weken ook gigantisch gewoon zal snel een foto maken van me 32 weekjes. Slapen is bij mij er niet meer bij word elke keer wakker en als ik op me zij lig gaat de kleine ook naar die kant liggen en als je je dan omdraait is dat een heel irri gevoel als de kleine "terugschiet" naar de andere kant
ik vind die tussentijd eigenlijk juist wel heel snel gaan elke keer weer... voel ons kindje goed schoppen, dus heb ook niet het idee dat er dan wat is weet je wel..en voel me verder ook wel goed, dus tjah het is binnenkomen...bloeddruk,wegen,luisteren,voelen en weer buiten staan...ach jah vorige keer kreeg ik op het eind nog een echo om te kijken hoe de ligging was... dat was wel weer ff leuk natuurlijk
Hmm het gaat opzich ook wel snel en je staat niet langer binnen dan 10 minuutjes. En daarbij voel ik de kleine ook supergoed niets dus om me zorgen over te maken hihi Maar ben heeel benieuwd naar de uitslag van me bloedtest. (Me het bloedprikken van vorige week en die prik in me kont). Vandaar!
Verlopig ff niets meer. Maar dat is dus afwachten wat me uitslag zegt. Als het blijkt dat er antistoffen in me lichaam zit dan krijg ik als nog weer een prik in me kont Zitten we ook echt op te wachten hihi Maarja ik heb die prik voor me kleintje wel over Heb trouwens gisteren wel een goed gesprek met me mannetje gehad. Heb voor het eerst echt duidelijk gehoord dat hij ook heeeel benieuwd is hoe onze kleine gup eruit ziet Hihi Ook wordie steeds liever. Ken moeilijk overal bij en hij wil me gelukkig erbij helpen om spulletjes voor me te pakken en te tillen. EN ook helptie me uit me bedje hihi Wat een schatje he
Zo ben weer thuis. Alles was goed. Het ligt eigenlijk al helemaal goed alleen het hoofdje ligt nog niet vast in bekken. Maar ligt al wel heo het moet. Maar het buikje vond de vk nu ook wel erg groot worden. 3 mei moet ik nog even een echo laten makenen bloed prikken voor hb en suiker gehalte. Ze verwacht zelf dat het erg groot is. Dus ben benieuwd
Hallo, Jeetje schrikken Chris! Ik hoop voor je dat het niet weer gebeurt. Tja, wat komt er allemaal nog bij kijken he de laatste weken. Miranda is lekker fris en uitgerust weer terug! Lekker genoten dus! Tinus, fijn dat alles goed was. Niet te hopen dat je kindje erg groot is!! Zal mij benieuwen. Vind de tijd ook erg snel gaan hoor. Mag volgende week ook weer naar de vk. Time flies!! Ik zal morgen ff bellen naar de thuiszorg voor mn bed. En vanavond weer naar de pufclub!!
Joepie ik heb me nog aan kunnen melden voor zwangerschapsyoga. Dinsdag mag ik beginnen. Ik moet deze week ook bloed laten prikken voor suiker en ijzer. Ik zie er niet naar uit, maar liever 10 prikken dan nog een keer hyperventileren.
Hoi allemaal! Sorry dat ik zolang niet ben geweest maar heb nog vakantie gehad en heb toen niet achter de pc gezeten. Hoe gaat het met jullie? Ik zie dat jullie behoorlijk gekletst hebben de afgelopen tijd weer Hier gaat alles goed. We hebben zaterdag de kinderwagen, autostoeltje en het hemeltje gekregen dus nu is alles echt klaar. Kan ik straks in mijn verlof de kleertjes gaan wassen Ik zit ook op zw. yoga, echt superfijn! Ik betaal 70,- per 10 lessen, en jullie? Oja, ik heb ook nog EINDELIJK foto's van ons kamertje in mijn album gezet, dus als je zin hebt.... Groetjes, Danielle
Zwangerschapsyoga? Ik betaal 100 euro voor 10 lessen van 75 minuten. En dat is de goedkoopste die hier zit. Maar mijn ouders zijn zo lief dat aan mij te geven als cadeau. Ik ga mijn bed weer in, ik heb koorts en erge pijn bij hoesten enzo.
Ik zit op zwnagerschaps gym van de thuiszorg. En dat kost me helemaal niks. Dat zjin ook 10 lessen. Maar dat komt mij leek yoga namelijk helemaal niks. En jullie vinden dat misschien wel erg fijn. Beterschap chrisje... Ja ben ook wle erg benieuwd naar de groote van ons kind. Bij ons zit het wel in familie. Mijn moeder was namelijk 10 pond en het kind voor mijn moeder was 12 pond( is wel overleden ruim 50 jaar geleden). Zelf was ik ook ruim 8 pond. Dus ik ben benieuwd. Want ik hoorde vanmiddag ook verhalen van mijn moeder. Dat ze mij 2 weken eerder hebben gehaald dan dat ze eigenlijk uitgeteld was. Bij mijn moeder hebben ze de weeen opgewekt toen. Maar ik ga me er niet druk om maken. Ik zie het over 2 weken allemaal wel. Ik hou jullie op de hoogte
Ik zit op zwnagerschaps gym van de thuiszorg. En dat kost me helemaal niks. Dat zjin ook 10 lessen. Maar dat komt mij leek yoga namelijk helemaal niks. En jullie vinden dat misschien wel erg fijn. Beterschap chrisje... Ja ben ook wle erg benieuwd naar de groote van ons kind. Bij ons zit het wel in familie. Mijn moeder was namelijk 10 pond en het kind voor mijn moeder was 12 pond( is wel overleden ruim 50 jaar geleden). Zelf was ik ook ruim 8 pond. Dus ik ben benieuwd. Want ik hoorde vanmiddag ook verhalen van mijn moeder. Dat ze mij 2 weken eerder hebben gehaald dan dat ze eigenlijk uitgeteld was. Bij mijn moeder hebben ze de weeen opgewekt toen. Maar ik ga me er niet druk om maken. Ik zie het over 2 weken allemaal wel. Ik hou jullie op de hoogte
Wat een lief kamertje Daan!! En wat fijn dat alles keej was Tinus! Wat vet dat je nu nog een echo mag! Ik hoop stiekempjes ook nog op een echo hihi ben zo nieuwschierig! Voel me trouwens al wat beterder de druk is van me buik af maar heb nu het idee dat me ribben zijn gekneust ofzo! Dus toch maar ff vragen aan de vk!
Hai allemaal, Beterschap chrisje, dat je maar weer snel beter mag zijn. Want zonder deze klachten is het al zwaar genoeg. Daan, echt een heel lief kamertje Vinden jullie het werken ook zo zwaar worden? Ga echt met tegenzin er naar toe, terwijl ik echt leuk werk heb en leuke collega's. Maar ook het autorijden (elke dag minimaal 2,5 uur) wordt zwaar. Gelukkig is het einde in zicht. Volgende week nog, dan hebben we meivakantie en dan nog 1 weekje..... Gister zijn het bedje en de commode gekomen, echt heel schattig. Nu straks beginnen met inrichten, daar heb ik echt heel veel zin in. Verder ga ik vrijdag naar Cesartherapie, deze is speciaal voor mensen met bekkeninstabiliteitsklachten. Dus ben erg nieuwsgierig en het wordt door de verzekering vergoed als je een verwijsbrief van de huisarts hebt.
Ik weet niet hoe het is om nu nog te werken aangezien ik geen werk heb maar kan me best voorstellen dat het zeer zwaar is!!! Leuk he als je bedje er is enz dan kun je beginnen met inrichten en dan gaat alles heeeel snel!! Chrisje je bent wel vaak ziekjes hoor!! Eet je wel genoeg vitamientjes?!
Heel mooi kamertje Daan! Patries, ik vind het ook steeds zwaarder worden hoor. Ik moet nog 6 weken werken na deze week... Vooral 's morgens kan ik echt niet uit bed komen Bij mij is zwangerschapsgym 60 euro, maar dan moet je wel lid zijn van de thuiszorg (geloof dat dat zo heet). Ik heb 14 lessen volgens mij. En het kan zijn dat het ook wordt vergoed door je ziektekostenverzekering. Maar dat heb ik nog niet nagevraagd Ik heb ook nog een aantal lessen nadat ik bevallen ben, in augustus/september. Afgelopen dinsdag iig m'n eerste les gehad En beterschap Chris!