Ik heb wel zo'n trappelzak (slaapzakje), maar weet ook niet of je die gelijk mag gebruiken. Spannend Eliejsa! Nog een weekje en dan trouwen! Wij zijn 10 juni alweer een jaar getrouwd , gaat echt hard. (mooie datum ook voor de beeb ) Waar woon jij eigenlijk als ik vragen mag? Ik woon nl. ook in Zuid-Holland en kon ook kiezen voor de waarden, maar ik heb een andere. Fijn dat alles goed was Daan! Ik moet donderdag weer. Ga ook vragen of ze kan voelen hoe het ligt. Heb zelf namelijk geen idee. Ik voel overal nog schopjes Ik moet nog 6 weken werken....
Dag dames, Taatje, wat fijn om te horen dat alles goed is met de kleine!! Hoef je je daar geen zorgen meer om te maken! En Daan ook fijn dat alles oke is!! Eliesja heeft al vakantie/verlof, lekker hoor! Het schiet nu mooi op voor ons hier met het verlof. Ik moet nog 7 dagen werken!!! En dan maar afwachten wanneer de kleine zich meldt....gek idee eigenlijk!! En gelukkig het mooie weer is er eindelijk! Dus kunnen we lekker genieten!! Ik wens iedereen alvast een heel fijn en zonnig weekend!!
Hmm bij ons schijntie ook niet hoor En het geluk zit ook al niet mee Hoopte stiekempjes dak vandaag me laatste babyspulletjes kon kopen maarja het cwi is weer lekker snel met het geld overmaken
Ja de zon is hier helaas ook ver te zoeken. Gelukkig is het wel droog want vannacht regende het. Vervelend van dat CWI KeejBie, al die instanties worden steeds langzamer met betalen. Was laatst ook in het nieuws. Ik heb nu pilletjes om het vastzittende slijm in mijn longen los te krijgen en het helpt goed. Maar als iemand nog een goede tip weet tegen kriebelhoest dan vertel het me please. Fijn dat het goed gaat met alle beebjes weer.
Hoi juni mama's, Hier Mensi, ik heb ook de kleinste slaapzak, als ik het niet mag gebruiken, bewaar ik hem wel. Verder heb ik alles in huis. Maandag komen ze van de kraamzorg, en m'n kraampakket heb ik ook al.Die onderbroekjes heb ik neit gezien, maar heb alleen de cadeautjes bekeken.Dat andere leek me neit zo interressant. Ik moet 1 mei weer naar de vk, vanaf welke week ga je om de 2 weken? Ik vind het altijd weeer leuk z'n controle, ze zeggen altijd hoe het ligt. Onze baby bevind zich onderin m'n buik, ook daar voel ik trapjes, of bij m'n navel, onder m'n ribben nooit. Ik kan ook de prenatal doos ophalen, is die leuk? En ik moet nu nog 4 weken werken, maar dat hou ik wel vol. Ik ga boodschappen doen, ik spreek jullie wel.Groetjes Mensi. 8)
Bij ons ga je vanaf 32 weken om de 2 weken voor controle. Ik mag donderdag alweer heen! Net lekker ff degelijk naar tuincentrum geweest en plantjes gekocht. Staat alweer een stuk vrolijker zo buiten! Hier alleen ook een grijze lucht, wel een aangename temp! Gelukkig zijn de vooruitzichten goed!
Lekker gesjellie Miekie! Wij hebben zojuist chili con carne gegeten hehe Heb het voor de eerste keer gemaakt en twas erg lekker zit nu alleen ZOOO vol!! Blegh! Ik word helemaal GRRR van de geboren baby's in de buurt! Ze krijgen allemaal dezelfde naam als die wij ook in gedachten hebben voor onze kleine! Maarja niets aan te doen he
Ik heb vandaag nog een Blije doos gehaald. Via een vriendin van me. Iemand had haar opgegeven, terwijl ze helemaal niet zwanger is. Dus nu heb ik er 2 hihi. Hier was ook helemaal geen zon vandaag Saai weertje hoor. Hopelijk is het morgen beter
Heel stil. Maar het weekend is hier meestal niet de drukste tijd. 2 Mei trouwen.... ik vind het wel spannend hoor. Ik ga zelf een mooi bruidsboeket maken, maar ik weet niet of ik rozen en gipskruid zal gebruiken of andere bloemen. Rozen zijn wel altijd mooi natuurlijk...
Hallo ladies, Ben effe een tijdje offline geweest want ik ben Woensdag 19 april BEVALLEN van een dochter. Haar naam is Charissa , ze is 46 cm lang en weegt 2030 gram. Ze is 6 1/2 week te vroeg geboren en ligt dus in de couveuse. Ze is gezond en alles gaat super goed met haar. Ik zal proberen een foto in mijn album te zetten. Veel liefs Vera
Wow Veertje!!! Gefeliciteerd! Ik las je bericht en mn mond viel helemaal open. Wat een mooie naam en geweldig dat alles goed is. Nogmaals gefeliciteerd!
JEEETJE!!!!! Dat is pas echt nieuws Veertje!! Dat had ik echt niet verwacht en jijzelf zeker ook niet! Haha je bent wel de eerste van de JuniMama's Wat een mooi meisje!!! Een mooie meid met een mooie naam hihi Van harte gefeliciteerd!!! Hou je ons wel op de hoogte?!?!?!