Ik was door al het slechte nieuws vergeten te vertellen wat het goede nieuws is!! Mams is weer hele dagen aan het werk!! Wat een rust!!!!! hehehehe
Dat is dan weer lekker Keejbie Ik ga zo weer naar zwangerschapsgym... Voor de rest niet veel te melden.. Ik wil de meiden die gaan trouwen ook heel veel plezier wensen en geniet ervan! De dag gaat echt zoo snel voorbij
Hihi gelukkig krijg ik de dag 2 keer. Als we voor de wet trouwen (simpel) en als we later nog eens voor de kerk trouwen (met groot feest). Vandaag voor het eerst zwangerschapsyoga gehad. Super ontspannend.
Hallo ladies, Een kleine update. Charissa is helaas nog in het ziekenhuis maar gaat met sprongen vooruit. Ze ligt al niet meer in de couveuse en ligt na een halve dag in een warmtebedje al lekker in een gewoon wiegje. Ze heeft nog wel een sonde in haar neusje omdat ze nog niet alle voedingen gewoon kan drinken omdat dat nog teveel energie kost voor haar. Zodra zij al haar voedingen zelfstandig kan verwerken mag ze naar huis en geloof me dit kan mij niet snel genoeg gaan, want niets is zo erg als je kindje te moete achterlaten in het ziekenhuis. Ik hou jullie op de hoogte en succes met de laatste loodjes (die heb ik dus niet gehad ) Veel liefs Vera
Gefeliciteerd met je dochter veertje en je man natuurlijk ook. Hopelijk mag ze snel naar huis. Ze ziet er wel mooi uit. Ja het zjin inderdaad de laatste loodjes. Gelukkig ben ik zaterdag ook weer vrij. En dan is het nog maar 4 dagen werken. Dan kan het uitrusten beginnen. Daar ben ik echt aan toe. Alleen het mag dan wel wat beter weer zijn. Dat wij als juni moeders nog even rustig buiten kunnen zitten. En dan maar kijken wanneer ze zich gaat aankondigen.
Ohhh tis dus ook nog eens een sterk meisje!! Na 1 dag in een warmte bedje Gaat met jou ook alles keej Veertje?! Wat raar om het over de laatste loodjes te hebben he? Ik heb vanacht niet kunnen slapen door zuurbranden. krampen en alles erop en der aan! Zat vanochtends dus al vroeg beneden met me mannetje Achja niets aan te doen he! Vanavond mag ik weer naar de vk ben benieuwd of ze nu wel kan voelen hoe onze kleine ligt enz.
gelukkig heb ik daar geen last meer van. Ben wel af en toe wakker s'nachts maar slapen doe ik toch wel redelijk. Maar de zuurbranden zijn nu wel erger geworden. Die had ik met 20 weken ook al. Toen zijn ze weg geweest. En nu begint het weer. Kramp heb ik niet meer gehad een nacht of 3 a 4 en toen was dat over. Veel succes bij de vk vandaag ben benieuwd of ze je al iets meer kunnen zeggen hoe ze ligt.
Oh Lucky you!! Zuurbranden had ik al heel veel last van maar vanacht was het echt extreem! En die krampen die heb ik echt elke nacht om het half uur moet ik me dan omdraaien en dan trekt de kramp dus ff weg en dan zit het in me andere been. Heel irri. Zal is ff vragen of ik er wat aan kan doen of iets! Want als ik me dan omdraai hoor je "knak" bij me lies
Oh ja dat is volgens mij niet helemaal goed.. Ik heb vaak last van steken in mijn rechter zij en of als ik loop of met de fiets ga maakt niet uit. Maar dat is zelfs zo heftig dat ik af en toe gewoon ff moet stoppen. En dat zit bij mij altijd aan dezelfde zijde. Heeft er nog meer iemand last van. Ach ja het zullen wel gewoon de kwaaltjes zijn die erbij horen.
Vooral nu met de foto's van Veertje word ik toch wel erg nieuwsgierig naar hoe ons kindje eruit zal zien. Inderdaad Tinus, ik heb precies hetzelfde, eerst ook veel zuur gehad, toen weggeweest en nu weer terug, het lijkt net of je af en toe geen lucht krijgt. Vanmiddag gaan we de kinderwagen bestellen.......
spannend wat voor kinderwagen ga je bestellen.... Zelf hebben wij een quinny speedy sx... als ik me niet vergis.
De easywalker, een driewieler, waarvan ze zeggen dat ze er lang in kunnen zitten. Eerst wilden we de Koelstra, maar vrienden van ons hebben ook een Koelstra en zeggen nu dat ze hem nooit meer zouden kopen, omdat hij heel zwaar en groot is. Hij past niet in haar auto dan moet de bank aan een kant plat, dus dat leek ons niet zo handig. Welke kleur hebben jullie?
Echt super voor jullie Veertje! Voor je het weet is ze thuis, al kan dat voor jullie natuurlijk niet snel genoeg gaan.
Wij hebben een model van 2005 de kleur fire fly. Hij is echt fijn. Zal wel eens even kijken of ik een foto kan plaatsen in mijn album. We hebben de maxi cosi er ook bij gedaan. We kunnen de maxi cosi erop zetten en de bak en dan kunnen we er straks ook nog een wandelwagen van maken. En heel fijn. Heel licht en makkelijk. Maar je moet het toch zelf bekijken wat jij prettig vind. De maxi cosi staat er alleen op maar zo is de kleur van de kinderwagen ook
Mogge dames, Keejbie, wat fijn dat moeders weer hele dagen werkt!! Heb je weer wat rust en dat kun je nu wel gebruiken dacht ik zo! Veel succes bij de vk vandaag! Wat vervelend van die krampen dames! Ik heb soms als ik me omdraai van de ene zij naar de andere zij in bed, last van een steek in mijn zij. Ik denk dat het dan net wat te snel gaat ofzo?! Verder geen last van kramp in been o.i.d. Wat fijn voor je Vera dat alles zo goed gaat met de kleine!! Ik hoop voor je dat ze snel in haar eigen bedje mag slapen!! Vanavond weer naar zwangerschapscursus en morgenvroeg naar vk!
Je hebt een superbaby Vera. Nu al uit de couveuse, geweldig! KeejBie fijn dat je moeder weer hele dagen werkt, ben je daar ook vanaf. Van zuurbranden heb ik tot nu toe weinig last, ik voel het wel maar het gaat niet in mn slokdarm ofzo. Zijn jullie nu ook zo heel snel buiten adem??
Ja dat ben ik ook. Maar dat hoort er ook bij.... zeggen ze tenminste... Vind het alleen zo erg als ik veel loop of fiets of trap lopen dat als ik klaar ben helemaal buiten adem ben. Zo net even bij de wibra geweest. 2 kruikenzakken gehaald voor maar 2 euro. En ook nog een boxkleed in felle kleurtjes. LEuk man... van mij mag ze optijd komen
Wauw Tinus, mooie kleur. Ik heb het gevoel dat het zuur mijn keel dicht knijpt. Ga maar weer aan de vanillevla (dat hielp een beetje en alle beetjes helpen) Lekker Keejbie, heb je het huis en de computer weer voor jezelf. Heb je gister nog gebeld?
Dank je wel PPA. Zo straks nog ff stofzuigen en dan lekker rusten. Het zonnetje begint hier nu net te schijnen. Lekker man 8)