Juni 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by suusje, Nov 9, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    zuurbranden heb ik idd ook steeds meer, maar
    RENNIE helpt perfect of regla Ph....en mag gewoon dus ik heb het altijd in huis...en als er weer zo'n zuuraanval komt effe erop kauwen,slikken en de aanval is direct weer weg

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb idd nog gebeld maar hij was weer eens niet aanwezig..Sure...

Heb maar weer een email gestuurd grr!

Ik ben vandaag ff met me paps na de stad geweest om kleren te kopen voor de begravenis. Ze hebben mooie kleertjes dus dat geeft weer voldoening he (daarom moest ik ook mee hihi)

Heb ook nog ff bij de wibra gekeken aangezien ze daar Babyvoordeel hebben!

Heb meteen een paar dingen gekregen van me paps

-badcapejes
    -kruikzakken
    -hoeslakentje
    -boxkleed

en we waren minder dan 10 euries kwijt :D Heeel lieff dat ik van me paps kreeg hihi en ook de juiste kleur ;)

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Heb geen last van snel buiten adem zijn.
    Ben alleen niet zo snel als anders meer, maar das logisch. Ik loop normaal gesproken altijd 3 x per week 5km met mijn hondjes. En dat doe ik nu nog steeds, alleen wat minder snel. Maar is nog goed te doen. Tenzij het weer erg slecht is hoor, dan sla ik t over. Ga zo ook ff lekker lopen!!

Leuke aanbiedingen hoor bij de Wibra! Helaas hebben wij die hier niet. Aan de andere kant is het ook wel goed, anders had ik wrs weer vanalles gekocht. Terwijl ik alles al heb!! Dus is maar beter zo!! Ken mezelf..haha!

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd!! Het blijft allemaal leuk maar ik heb nog niet alles dus ken nog wel ff hihi

Loopse zodadelijk! Hier is het niet echt lekker weer zeer grauw ken ik je vertellen maar wel benauwd!

Ik ga zo ff lekker liggen heb bijna de hele nacht niet geslapen en dat voel ik ook zeker aan me oogjes enz ;)

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hier in t noorden is het ook grijs en grauw, maar wel een aangename temp. Zolang het droog blijft vind ik t wel best!

Slaapze zo!! Lekker ff bijtanken!

6. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Zo ben ik weer, heb net ff een nappie gedaan, lekker hoor...
    Vanmorgen was het hiero ook grauw, maar nu schijnt de zon volop en dit willen we natuurlijk ook as vrijdag...

Wij laten een fotoreportage maken en wat ik wel jammer vind is dat de foto´s pas klaar zijn na drie weken, dus moeten nog ff wachten, anders gaan we zelf ook nog wat kiekjes maken met de cam! als we eraan denken..

hebben net nog ff de ringen gepast en wat denk je, ik pas em niet meer, mijn vingers zijn te dik geworden...whaaaa.. dus dan wordt het op de bruiloft om een halve vinger en daarna gelijk in het doosje terug tot na de bevalling.

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ohhhww wat een nachtmerrie Eliesja!!!

Maar ach het zal er ook wel bij horen he :D

Lekker zo'n dutje idd maar helaas het mannetje was er alweer hihi Dus dan zijn we veel te druk met babbelen en zodadelijk nog eten en naar de vk.

*druk druk druk*

8. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    ja ken het, als mijn mannetje er is wordt er ook niet veel geslapen, maar hij is tot morgen weg, dus ff het rijk alleen...

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehe lekker rustig!

Die van mij was gisteren naar cursus hehe

EINDELIJK ben ik zojuist gebeld door de kraamhulp. Mog gelukkig een voorkeur geven voor een persoon dus heb ik degene gevraagd die me zus ook had was een aardige vrouw hihi

Word alleen morgen nog terug gebeld over de uren die ik krijg van me verzekering. Dus ben benieuwd. Was namelijk vergeten dat me mannetje maar 2 dagen vrij heeft en dat ik dan alleen thuis zit :p

10. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    ik heb nog steeds niks gehoord, denk dat ik volgende week maar es ga bellen...

idd de mannen krijgen maar twee dagen, zouden ze eingelijk moeten veranderen naar een week ofzo! we hebben ze hard genoeg nodig! en het is leuk om het samen te doen natuurlijk!

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm en daarbij komt dattie zijn dagen niet betaald krijg Grr :p

Ik hoef gelukkig nu alleen nog maar te wachten op me kraampakket.

Nu word het allemaal wel heel echie en snel!

12. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    idd spannend allemaal...
    kraampakket heb ik gelukkig al..
    ga ff lekker hapje eten.

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Ja t schiet idd snel op voor ons!!

Vind 2 dagen kraamverlof voor de mannen ook veel en veel te weinig. Die van mij neemt dan nog 2 weken vrij, gelukkig! Is toch iets wat je samen wilt beleven!

Jammer eliesja dat je ring niet meer past!
    Zal wel door vocht komen, denk ik.
    Wens je veel geluk en plezier zondag!

Keejbie succes strax bij de vk! Ik ga morgen om 8.00 uur, kan ik net voor mijn werk aan.
    En na het werk gaan we uiteten met collega's.
    Dus wel weer een leuke, maar lange dag!

Maar ach nog 5 daagies werken!! Dan kan ik t nog wel even volhouden! Ga zo naar pufclub!

Doeidoei!

14. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Huh, heb ik zondag getypt zie ik net!!??? :confused:
    Ik bedoel vrijdag!! Hoe kom ik daar nou bij??!! :oops:
    O,o,o niet best... :(

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik moet morgen ook naar de vk.

Ik heb elke keer steken in m'n buik als ik de trap oploop enzo :( irritant..

Gister ook naar zwangerschapsgym gedaan. Ontspanningsoefeningen waren lekker :)

Vanavond nog ff weg en wil half 9 weer thuis zijn voor Temptation Island hihi.

16. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    geef nie hoor miekie, kan ook nie alles bijhouden hier..

ik moet pas volgende week weer naar vk..

pff kan echt niet veel meer op, zit echt strak in het vel weer, ble

en die kramp in mijn benen heb ik alleen een beetje als ik me uitrek, dan wil het nog wel es in mijn kuit schieten, hup tenen naar je gezicht trekken en weg is het!

en dat branderige heb ik super erg al weken!! en ik heb gaviscon en rennie is ook prima, werkt echt super, vooral dat drankje..

17. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Oh ik krijg de ring ook bijna niet meer om. Als het die dag warm is zal het wel helemaal niet lukken.

Ik heb bruidssuikers in tule zitten verpakken. Wat een werk. Al die mini kaartjes schrijven en lintjes eromheen. Het is nog lang niet af, maar ik ga morgen wel verder.

18. Niet meer actief

Veel succes ermee. Wat een werk zeg al die dingetjes inpakken.

Ik moet woensdag weer naar de vk. En dan moet ik ook even een plasje inleveren. En dan s'middags nog een echo( groei en ligging).

Zo nog twee daagjes werken en dan weer weekend.
    Ben ik wel aan toe. Vandaag heeft mijn vriend te horen gekregen dat hij na de zomervakantie op een andere school les mag geven. VAnmiddag sollicitatie gesprek gehad en twee uur later belde ze al op dat alles goed was. DUs eindelijk eens een beetje goed nieuws.
    Zo ik ga nu ff lekker gtst kijken en was opvouwen en dan voetbal volgen.

19. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    wat een werk chrisje...

heb net ook de was opgevouwen, was nog van afgelopen weekend, was zoooo onwijs veel!!

ga zo ff naar de buuf, spelletje rummicuppe!

fijne avond allemaal

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik heb gelukkig nog geen last van maagzuur.

Strakjes naar de vk. Ben benieuwd naar mn bloeddruk, vorige keer was ie best laag..

Fijne dag allemaal ;)

Share This Page