April 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carmen, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Dag Allemaal!

    Vanochtend deze site ontdekt en erg blij wat "mede-zawangeren" te treffen!

    Eerst even voorstellen: Ik ben Carmen, 22 jaar en dolgelukkig zwanger van ons eerste kindje. Ik ben op 20 april uitgerekend en nu dus 15 weken en 6 dagen zwanger. Het lijkt me erg leuk om met andere (om en nabij) "april-moeders" ervaringen uit te wisselen! Zo kunnen we elkaar op de hoogte houden, geluk en twijfels delen, maar bovenal genieten van de zwangerschap!

    Bij mij verloopt prima en ik voel me hartstikke goed (op vreselijke moeheid na). Op de eerste echo hebben we ons kindje mogen zien. Geweldig zeg.. Kippenvel! Daar was ook te zien dat mijn placenta aan de voorkant ligt, dus moet ik even afwachten wanneer ik ons humpie zal voelen.

    Groeten Carmen
     
  2. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben ook een april mama ..
    17 april om precies te zijn ..
     
  3. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja en ik ook!!!
    misschien hebben jullie msn en is het leuk om te chatten! Als jullie dat leuk vinden stuur me dan een PM en ik laat je weten wat het email adres is!

    Wel leuk dat het goed met je gaat. Ik ben helaas nog altijd misselijk... ik hoop maar dat het een beetje minder word. Het is per dag wel erg verschillend hoe ik me voel. En ook ben ik erg moe. Ben nu ook lekker thuis dus dat is wel lekker.... ;)

    Groetjes.
     
  4. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Hi!

    Leuk dat jullie rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Kunnen we mooi wat ervaringen etc delen!

    Een eerste vraagje bijvoorbeeld: Voelen jullie je kleintje al bewegen? Ik helaas nog niet, alhoewel het lijkt of ik het "voel" wanneer hij/zij wakker is. Het lijkt op wat geborrel (wel in mijn baarmoeder) Maar dat kan ik me net zo goed verbeelden omdat het me zo geweldig lijkt!

    Volgens de VK zal ik mijn kindje ongeveer 2 tot 4 weken later voelen als normaal omdat mijn placenta voor ligt. Ach we zullen zien. Alles gaat goed, dus ik mag zeker niet klagen!

    Groetjes Carmen
     
  5. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    april 2006
    8 april - hextha - 1e kindje
    11 april - Syrah - 1e kindje
    13 april - poester - 1e kindje
    13 april - didi - 1e kindje
    13 april - loesjes - 1e kindje
    17 april - silvie - 1e kindje
    22 april - mouschy - 1e kindje
    23 april - fatna - 1e kindje
    26 april - susan - 2e kindje
    27 april - bosengel - 2de kindje
    29 april - Ellen Abudu - 1e kindje


    Deze vrouwen zijn ook uitgerekend in April, wie weet vinden ze het ook leuk om te chatten op de msn!

    Ik heb af en toe wel het gevoel dat ik wat voel in mijn buik, en dat zijn zeker niet mijn darmen want dat voelt heel anders. Maar ja wat het wel is weet ik natuurlijk niet zeker.... Ik hoop natuurlijk dat het de baby is ;)
     
  6. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Is misschien wel leuk om met zn allen te chatten via MSN ..
    Wie heeft er zin in?
     
  7. Susan

    Susan Lid

    18 aug 2005
    94
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ridderkerk
    Ik ben rond 22 april uitgerekend. Ik ben ook hel misselijk geweest en heel erg moe maar ja dat hoort erbij zullen we maar zeggen. Ik voel het kindje ook nog niet, ik kijk er ook wel naar uit want bij mijn eerste zwangerschap heb ik de kleine bijna niet gevoeld en dat vond ik toch wel heel jammer. Aanstaande maandag krijg ik een vruchtwaterpunctie. ben wel heel erg zenuwachtig. Helaas heb ik geen msn maar ik zou het wel leuk vinden om op de hoogte te blijven van jullie zwangerschappen.

    Groetjes van Susan
     
  8. angelique 4

    angelique 4 Nieuw lid

    28 sep 2005
    4
    0
    0
    verkoopster
    middenmeer
    hoi allemaal ik ben 30 april uitgerekend
    voor ons is het de 2e we hebben een dochter van bijna 2 1/2
    ik ben ook nog steets erg misselijk de helle dag :oops:
    maar ja het is voor een goed doel hou ik me maar voor
     
  9. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat leuk! dan lopen wij echt gelijk op! alleen klopt je banner dan niet helemaal volgens mij... loopt een paar daagjes achter. Jammer dat je geen MSN hebt, waarom niet eigenlijk? kost niets en is heel erg leuk!
    Groetjes.
     
  10. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik ben ook in april uitgerekend, 13 april om precies te zijn.
    Denk de baby al een paar keer gevoeld te hebben ,kan het wel niet met zekerheid zeggen. Het is nu ook alweer een paar dagen geleden.
    Heb de laatste dagen wel behoorlijk veel rugpijn. Af en toe ook nog es wat last van misselijkheid, vooral wanneer ik bezig ben met het eten klaarmaken.
    Volgende donderdag kan ik weer gaan voor echo. En met een beetje geluk weten we dan het geslacht van ons wondertje.
     
  11. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb volgens mij die kleine nog niet gevoeld, volgens mij waren het mn darmen ..maar daar schijnt het op te lijken ..
    Zou je willen weten wat het geslacht is ..?
    Ik eigenlijk wel, maar mijn vriend dus niet ..
    Heb 29 nov pas weer een echo, dus kan nog even denken ...
     
  12. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Tja.. Ik weet ook niet zeker of ik mijn kindje voel. Als ik in bed lig, voel ik wel wat gestommel in mijn buik. Een beetje gekietel! Misschien....?

    Ik wil graag weten wat het wordt, 9 december kan ik jullie meer vertellen!
     
  13. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik weet nog niet of ik het wil weten..... een vriendin van mij heeft dat probleem heel mooi opgelost; ze heeft het op laten schrijven door de verloskundige en in een envalop laten doen. Een maal thuis met vriend hebben ze het opengemaakt. Maar (als je het zou kunnen) kan je het ook dicht laten of veel later open maken. Is wel een mega test natuurlijk.... Maar goed ik weet het echt nog niet. Het lijkt me ook heel mooi om het pas bij de bevalling te horen wat het is. En ik ben ook erg bang dat als ik het weet het ga door vertellen in mijn onschuld en dat wil ik gewoon niet. Als ik het zou weten wil ik het voor mijzelf en mijn man houden.
    DILEMMA ;)
     
  14. Susan

    Susan Lid

    18 aug 2005
    94
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ridderkerk
    Hoi Mouschy.

    Ik weet dat de banner niet klopt die moet ik nog even aanpassen. Die datum was vastgesteld voordat ik een echo had gehad, vandaar. Ik heb geen msn omdat ik thuis niet zo vaak achter de computer zit. Op mijn werk zit ik er al heel de dag achter dus thuis komt het er niet zo van en als ik op internet ga moet dat via mijn gewone telefoonlijn. Ik vind het wel heel leuk dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend. Spannend he. Ik zou het wel leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden.

    Groetjes van Susan
     
  15. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Zo kan het toch ook! snap het wel hoor, mijn man heeft precies het zelfde, hij zit de hele dag voor de pc voor zijn werk, dus thuis zit hij er nooit achter.
    Ben heel blij dat ik deze site heb ontdekt zodat ik leuk kan chatten en zo met mede zwangeren, en zeker als het rond dezelfde datum is!!!
    Groetjes.
     
  16. Fatna

    Fatna Actief lid

    23 aug 2005
    168
    0
    0
    ik wordt ook een april mama ben namelijk 23 april uitgerekend!
    ik vraag me af of jullie al een beetje een buikje hebben, en ik weet niet zeker of ik de baby voel ik merk soms ook wat gerommel daar beneden maar weet nooit goed of het nou mijn baby is of die darmen
     
  17. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat leuk! we zijn op een dag na samen uitgerekend!
    Ik heb wel het idee dat ik de baby af en toe voel, zeker als ik druk beweeg of zo. En dat zijn zeker niet mijn darmen, dat voelt heel anders. Ik heb ook al een flinke buik! als ik tegen mensen zeg dat ik ruim 16 weken ben dan zeggen ze dat het lijkt of het al veel verder is. Ik pas helemaal niets meer, zelfs mijn jas word nu te klein...... ;)
     
  18. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Jeetje wat leuk Mouschy, mijn buikje is nog redelijk bescheiden, al voel ik mijn baarmoeder ongeveer twee of drie vingers onder mijn navel zitten. (als ik goed zit, maar dat lijkt me wel omdat ik de groei van mijn baarmoeder redelijk volg).

    Volgende week woe weer naar de VK. Leuk hoor! Dinsdag start ik met zwangerschapszwemmen. Ik heb er echt zin in. Mijn benieuwen hoe het is.
     
  19. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Tot nu toe ben ik bijna 2 kg aangekomen. Maar ik had al heel snel een buikje, mijn man viel het eerder op dan ik zelf dat ik zwanger was/ben. ;)
    Ik wil ook op zwangerschapszwemmen! Vanaf wanneer kan dat eigenlijk? ik ben dol op zwemmen en ga dat zeker doen! ook met de kleine Uk zometeen.
    Dinsdag moet ik op controle bij de verloskundige. Ik ben zo benieuwd!
    Mijn baarmoeder ligt nu rond mijn navel.
     
  20. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb die kleine afgelopen vrijdag voor het eerst gevoeld. Dacht eerst dat het mn darmen waren, maar dat voelt toch anders. Heb die kleine daarna alleen niet meer gevoeld. Jammer, het gaf me zo'n geweldig gelukkig gevoel ..
    Wat een zwemmers zijn we, ik ga nl ook op zwangerschapszwemmen .. as dinsdag voor het eerst ..
     

Deel Deze Pagina