ik ook! ik ook! bah wat een rommel komt er uit mij hihihi! allemaal dun en wit..... ik ben trouwens tijdens het vrijen heeeeel gevoelig down under . alsof mijn schaamlippen wat gezwollen zijn! zometeen komt die mevrouw van MvM! ik ben toch een beetje zenuwachtig...... gek he? ik ben plotseling bang dat zij negatief test....... nou ja, ik doe straks wel verslag, ze komt om kwart over 3.... liefs elfje
Over moe zijnn gesproken..... Ik was al meer dan een week steeds rond 5.00 uur wakker, nou dat heb ik van daag wel bijgeslapen Kom pas net m'n bedje uit, hihi
ik kon het vanmorgen toch niet laten. Ik had noch een test in huis liggen en heb die vanmorgen gedaan. Just for sure En wat denken jullie? het streepje was er direct, nog eerder dan de controlestreep. En ook donkerder dan de controle streep. Ik ben weer opgelucht
@ Elfje, Spannend dat MvM komt, ach het zal allemaal wel goed zitten hoor. Mijn libido is mega gedaald, tot overmaat van ramp voor mijn mannetje. Ik ben zo moe dat ik me er gewoon niet toe kan zetten EN ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet durf... @ Bibi Ik zat vanmorgen ookal om 7:15 uur beneden, tssssssssssssk EN DAN HEB IK VAKANTIE! Zelfs als ik moet werken ben ik niet eens zo vroeg beneden?! Ik zit nu nog steeds in mijn slobberbroek en trui maarre ik ga zo wel ff liggen want mijn ogen vallen bijna dicht hihhihi
Ik kon het ook niet laten (ik heb er nu nog 2 liggen) bij mij was het 2e streepje er ook vrijwel direct echter, voor mijn gevoel nog steeds te vaag... Ik ga het ook niet meer doen hoor, ik maak mezelf er alleen maar gek mee...Maarja aan de andere kant? Ahhhhhhhhhhhhh ik wordt echt gek van mezelf...
We maken onszelf gek met z'n allen Maarja als na zo lang wachten toch je wens toch in vervulling gaat is het ook erg lastig om er niet mee bezig te zijn. ik denk dat we allemaal wel opgelucht zijn als de eerste echo heeft plaatsgevonden en blijkt dat alles goed is. Kunnen we het eindelijk vertellen. Tjee, wat kijk ik daar naar uit zeg....
Ja idd de 18e, pffffffffff ik kan niet wachten totdat het zover is. Ben ook errug benieuwd wat me allemaal te wachten staat bij de vlos. Bij mijn vorige zwangerschap heeft het niet zo mogen zijn dat ik langs kon, dussssssss ik vind heta allemaal errug spannend!
ik heb me net aangemeld bij moeders voor moeders. ik wordt van de week gebeld. wie van jullie doet daar al aan mee, en hoe snel werd je gebeld?
Zucht... Ik had gisteren gebeld naar de Vk voor de intake. Dat kon 3 november, maar m'n man is de woensdag thuis, dus vroeg of het de woensdag kon. Nu is het dus 8 november. God wat duurt dat nog lang! Vandaag precies 5 weken! Ik kreeg net een brief van de VK praktijk, heel netjes! Maar... een echo wordt niet door hun zelf gedaan, wel in hetzelfde gebouw. En een afspraak voor de echo komt na de intake! AAAH, duurt nog langer dus! Ze raden aan een termijn echo te doen tussen de 12 en 14 weken! Hallo, mag het nog later! Ik baal best wel hierover!
@angeleyes: ik werd de dag erna meteen gebeld! dat was gisteravond, en die mevrouw komt straks al! liefs elfje
Ik ook hoor shelde, mag een intake met 8 weken omdat ik een mk heb gehad maar de echo is pas met 10 weken. Die afspraak maken we bij het intake gesprek. Ik ga helaas alleen naar het intake want mijn truckertje kan niet 2 keer in de maand een ochtend vrij vragen en hij wil persee mee voor de echo. Duurt mij ook veeeeeeeeeel te lang hoor. . . .
hee lieve juni-babes! nou die mevrouw van moeders voor moeders is net weg! en haar test was enorm positief! ik krijg aanstaande dinsdag de flessen, en als kadootje krijg ik een bestek setje! wanneer het afgelopen is, krijg ik een serviesje! leuk he! ze doen de test in een mooi kaartje, wat je kan bewaren. ook heb ik een cd-rom en een tijdschrift gekregen! liefs elfje
Ohhhhhhhh meis wat leuk! Ik heb me gisteravond aangemeld via i-net maar ik heb helaas nog niets gehoord. Weet je toevallig of ze ook 's avonds langskomen? (of is dat per regio verschillend).... Ik wil ook !
ja dat vroeg ik me ook af silla, maar volgens mij wel want veel vrouwen werken gewoon full time. ze bellen mij zoiezo savonds had ik gevraagd.