@ senna, heel veel sterkte gewenst in deze zware tijd! @ chaya, wat een goed nieuws meid, nu kun je weer lekker genieten. Hier is alles ok, ik ben begonnen met het schilderen van onze kast voor de babykamer, het wordt een heel karwei, maar goed daarom begin ik nu al. Ik zal zo even wat foto's in mijn album zetten. We hebben trouwens al genoeg rompertjes, luierdoeken, sokjes, mutjes etc. Ik had de spullen van mijn zus even uitgepakt en vast in de commode gelegd, want het werdt een beetje een zooitje in de kamer, nou we hebben al heel wat spullen. Ik kreeg gister van een klant nog een tummy tub ( schrijf ik dat zo goed?) ik had 'm anders zelf niet aangeschaft, maar het is dat ik 'm kreeg, dus dan gebruiken we 'm maar. Ook wij zijn op zoek naar een andere auto, het heeft niet echt haast, want voordat we met de kleine op vakantie gaan is het volgend jaar winter denk ik, dus we gaan rustig op zoek naar een Corolla verso, diesel. Tot die tijd redden we het wel met mijn Yaris, wat trouwens een echt super fijne auto is. Ik zou 'm eigenlijk niet willen missen, maar ja het geld groeit ons niet op de rug.
@ Senna: Heel veel sterkte! @ Chaya: Gelukkig maar meid! Blij dat het bloeden niets te beteken had en dat alles goed was! @ Bloem: mooie auto vind ik dat. Welke kleur heb je gekocht? Hier niets bijzonders! Eindelijk een afspraak gemaakt met de VK voor 14 december. Ben benieuwd.
Hallo allemaal, @Senna, veel sterkte de komende tijd Weten jullie al welke kleur de babykamer wordt? Bij de vorige twee bevallingen woonden we in een ander huis en daar hadden we maar een heel klein kamertje waar de wieg en later het ledikantje en de commode precies in pasten. Ik had het geel met wit. Nu hebben we echt een ruime kamer, dus moet ik iets gaan bedenken. Afgelopen week heb ik bij gamma leuk behang gezien in lime,blauw en abrikozengeel gestreept. Samen met de witte spulletjes lijkt me dat erg leuk. Nieuwe gordijnen in (denk ik) lime lijkt me wel wat. Ik ben benieuwd naar jullie ideeen groet, Anja
@ Anja: ik moet zeggen dat ik daar dus helemaal nog niet mee bezig ben! heb dus geen idee, welke kleur, welke meubelen etc. Ik denk dat over een week of 10 ik eens voorzichtig ga kijken. Nu vnd ik het wel best!
Ik ben er ook nog niet echt mee bezig. Wij hebben twee slaapkamers, dus de tweede wordt voor de baby, weinig keus verder Die kamer hebben we net vorig jaar helemaal opgeknapt als logeer kamer. Hij is nu blauw/groen met een houten vloer. We hebben al wel besloten om de kamer zelf niet opnieuw te gaan verven omdat dit er nog perfect uitziet. Dus als we een meisje krijgen slaapt ze lekker in een blauwe kamer Qua shoppen heb ik nog niets gedaan, behalve twee positie-broeken. Eerst durfde ik nog niet zo goed, en nu we weten dat het allemaal goed zit zou het wel kunnen ..... maar ik moet een drempel over ofzo. Daar komt bij dat ik eigenlijk na vorig jaar (waarin mijn man en ik een flinke crisis hebben gehad) mijn vriendinnen kwijt ben geraakt (of in elk geval bleken ze niet de vrienden die ik dacht dat ze waren..) Mijn familie woont ver weg...dus vind het ook wel pijnlijk....Babyshoppen doe je toch met zusjes, moeder of vriendinnen... Nouja, ik ga lekker met mijn man winkelen, maar dat duurt denk ik nog even
@ Senna: Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Probeer het een beetje rustig aan te doen qua belasting! Denk ook af en toe aan jezelf he?! @ Popje: Hoe was je echo? Wij hebben een erg kleine babykamer. Ik wil het dus lekker licht houden Ik denk de muren als basis wit, met een strook lime en aqua. En lichte vloerbedekking, lime of aqua gordijnen (of allebei de kleuren als ze dat hebben). Wij moeten eerst een kast kopen voor mn mand gereedschap. Als we die hebben, kunnen we alles uit de babykamer halen en kan ik beginnen. Morgen de echo in Bilthoven. Wie weet zie ik sommige van jullie nog.
Chaya, Spijkervrouwtje en... (volgens mij was er nog iemand) wat fijn dat de echo's goed waren! Nogmaals van die buiken die jullie hebben begrijp ik nog niets, maar dat zal vast wel komen! Vraag: ik heb bij mijn verzekering kraamzorg aangevraagd. Is dit voldoende of moet ik het ook nog een keer aanvragen bij het kraamburo zelf? Oja, de misselijkheid is bij mij helaas weer toegenomen (elke dag kotsen), hoop toch dat het snel weer wegtrekt! En ik ben druk opzoek naar een goede makelaar om mijn appartement te verkopen en een mooie woning te gaan kopen.... druk druk En als laatste ben ik iedereen aan het bellen om te vertellen dat ik zwanger ben. De reacties zijn fantastisch, iedereen is laaiend enthousiast Nieuwe moeders: welkom hier!
Lieve meiden, wat zijn jullie toch een ontzettende schatten, dat doet mij heel erg goed. Vanmiddag is mijn schoonvader thuisgekomen, ik heb samen met de thuiszorg alles aangesloten en in orde gemaakt (medicatie uitzetten enz). Ik ben nu net thuis, het was een pittig daagje. Ik ben snel iemand van dat doe ik wel, ik voel mij altijd erg verantwoordelijk en hier moet ik erg mee gaan oppassen. Veel liefs en een dikke kus van Senna
Meid ik wil je nog even heel veel sterkte wensen! Doe het maar rustig aan, dit is niet zomaar wat.....
@ senna.... veel sterkte, en pas op jezelf de komende tijd! @ ster: volgens mij is aanvragen van kraamzorg via de verzekering voldoende, net zoals het kraampakket (als je daar recht op hebt). (ik heb je nog een pb gestuurd)
Senna, heel veel sterkte meid, het zal een zware tijd voor jullie worden. *zoen* Popje, hoe is je echo gegaan? Die van mij goed! Ik was supernerveus want ik was er opeens van overtuigd dat het bij ons natuurlijk helemaal mis zou zijn. Gelukkig kwam het kindje vrij snel in beeld, maar het lag wel erg diep in mijn buik (of onder teveel vet ) en daarom moest ze heel hard drukken. Het hartje nog gezien en gehoord en de lengte klopt met de tijd (12 weken en 1 dag). Op een gegeven moment moest ik lachen en toen begon het kindje opeens te bewegen! Echt supergaaf om te zien, net of 'ie aan het watertrappelen was. Vanaf nu mag ook iedereen het weten, vanavond gaan we het aan opa vertellen (anders gaat het praatje hier te snel).
Senna nogmaals heel veel sterkte, het lijkt me inderdaad heel erg moeilijk! Vandaag naar de verloskundige geweest voor de 2e keer en voor het eerst daar het hartje gehoord echt super duidelijk! Mooi hoor. Alles was verder in orde, over 4 weken mag ik weer terug komen. En ik heb een verwijzing gekregen voor de 20 weken echo, ga morgen even bellen om een afspraak te maken.
Shelde, het was hier ook erg rustig met invallen. Van de zomer tot de herfstvakantie steeds ingevallen en toen was het gedaan. Niks meer, vier weken lang niets. Rakkte er al helemaal aan gewend toen ik vorige week een dagje moest invallen en van de week een ochtend. Helaas ben ik sinds eind september uit de ww en niet werken betekent nu ook geen inkomen voor mij. Gelukkig heeft mijn man een goede baan, maar toch is het even aanpassen. :-& Senna, meid je bent enorm sterk, ik wens jullie veel sterkte toen en hoop dat jullie nog een behoorlijke tijd mogen genieten van je schoonvader. Dames die echo's hebben gehad. Toppie dat ze zo goed waren. Het groene monster steekt elke keer weer even zijn kop op wanneer iemand een echo heeft gehad! Nieuwe juni mamma's welkom en gefeliciteerd! Knuffels Monique
Senna, heel veel sterkte voor nu en de komende periode want die zal ook niet makkelijk zijn zoals ik je berichten lees.... Ook wij hebben een klein kamertje voor de baby... we willen hem lichthouden, w.s. iets met zachtgeel en dan een leuke behangrand op de muren. De commode hebben we al en die is lichtgrenen. Maar nadat we in januari nieuwe kozijnen hebben gaan we aan de gang met het kamertje. Lijkt me erg leuk!
Goede avond, Jaja vandaag eindelijk de echo gehad.. Het was super mooi om te zien. Alleen ben ik korter zwanger 1 week zelfs. Dus moet mijn banner aanpassen. Maar wat is het mooi om je kleine zo te zien zeg. Hobbes is nu 42 mm. Mijn ouders waren ook trots om de echo te zien. Vandaag hebben wij van mijn ouders een kinderwaen gehad. van Mutsy.
@ shelde heel veel sterkte meid, en denk ook een beetje aan jezelf en aan je kleintje in je buik... @ all die echo heeft gehad mooi is dat he om het hummeltje eindelijk te zien @ clau ik ken het gevoel dat je denk dat het bij jou dan net mis is gegaan..Ik heb ook nu zo gevoel gaat het wel goed, maar helaas ik moet nog even voordat ik naar de vk mag pas 21 dec Is toch niet normaal dat ik alweer zo lang moet wachten bij mij is de misselijkheid ook een beetje weggeebt.. en krijg ook steeds meer energie terug.. wat vandaag resulteerde in een opruim woede dus hier is alles weer spic and span en weggestreken 8) nou dames ik ga jullie een fijne avond wensen en spreek jullie snelletjes weer kus kus
Goeiemorgen allemaal, Hier gaat alles z'n gangetje. Misselijkheid en pijnlijke borsten zijn praktisch weg. Wel zijn mijn bortsen gegroeid, maar dat vindt hubbie niet erg . Maar ik blijf erg moe. ga elke avond nu braaf om 10 uur naar bed, en kom 's ochtens met pijn en moeite mijn bed uit. Kan de hele dag wel slapen! Maar goed. De babykamer is al klaar (want daar slaapt Rory nu) dus ben ik meer bezig hoe ik Rory d'r nieuwe kamertje ga 'opknappen'. Wil wel met de babykamer andere dingetjes ophangen. Het is een een klein kamertje en 1 wand Winny the Pooh-behang. Erg lief en schattig allemaal. Voor Rory wil ik een prinscessenkamertje maken. Dat lijkt me wel iets. @ Senna; veel sterkte de komende tijd! @ alle lady 's die een echo hebben gehad: geniet ervan! Groetjes, Toontje
[quote="mijnimeel @ Bloem: mooie auto vind ik dat. Welke kleur heb je gekocht? Een zwarte met zilveren dakrails en handgrepen. De achterbank is verdeeld in 3 lossen stoelen, dus geen vaste achterbank en een mooi panoramadak erin, echt heel mooi....zucht...
Goedemorgen @ Shelde; hoe ging de echo?Ben erg benieuwd! @ Senna; ook van mij heel veel sterkte de komende tijd gewenst. @ alle nieuwe Juni-mama's: WELKOM! hier alles goed, word alleen zo zenuwachtig van die krampjes de hele tijd maar verder niet veel te klagen...volgende week vrijdag de 12 weken echo...ik zit ZOOOOOOOO af te tellen. Wil NU Ik heb gisteren (vrije dag) de moedige stap gezet een baby-winkeltje te bezoeken en een mutsje en kleine sokjes gekocht...even hummie laten zien en toen thuis gauw opgeborgen haha 't blijft heeeel raar! fijne dag en succes allemaal!