Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Dora, ik heb het ook. Hoe langer de dag duurt, hoe strakker mijn broeken gaan zitten. Ik heb wel een hele moeilijke stoelgang, dus misschien heeft het daar iets mee te maken. Trouwens, ik heb ook geen idee hoe lang dat duurt, waarschijnlijk de hele zwangerschap?

2. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    He hallo dames,

Gisteren was ik naar de tandarts voor controle en wat bleek? Een gaatje! :evil: Nou is dat op zich niet zo heel erg zou je zeggen maar ik heb in geen 15 jaar een gaatje gehad. Die mevrouw vertelde mij dat dit heel goed zou kunnen komen onder invloed van je zwangerschap. Vandaar dat ik nu elke 2 maanden moet komen voor controle! :confused: PHHHHHH, heb ik weer. Maar wat ik hiermee wilde zeggen tegen alle andere dames: wellicht geldt dat ook voor jullie!

Anyway: vlieg straks naar Praag om bij te komen van alle drukte hier \:D/ . Ben er over een klein weekje weer. Heerlijk een weekje cultuur snuiven! Heb er zin in. Tot volgende week!

3. @Dora dat heb ik ook, aan het eind van de dag is hij veel dikker zeg maar, dat begint in de middag ;)

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Volgens mij is het zo dat je 1x tijdens je zwangerschap wel naar de tandarts moet voor controle. Ik moest ook naar de oogarts bij 3maanden.. heb die afspraak nog wel staan en ga ook gewoon want had een klein bloedinkje in het oog. En kon met de zwangerschap erger worden.

Liefs Simone

5. @Mijnimeel, ik had ook een gaatje vorige week, moet eind december terugkomen om te laten boren, maar mijn tandarts zei dat dat niet door de zwangerschap komt, wel is mijn tandvlees iets ontstoken wat daar door kan komen, mijn vulling moet opnieuw gedaan worden, en ik hoef echt niet elke 2 maanden terug te komen vind het wel raar, als mijn tandarts dat zou zeggen zou ik het niet eens doen, veel te veel gedoe elke keer daar heen, en als je enmaal een gaatje hebt heb je dat, dat kan de tandarts niet voorkomen door 1 keer per 2 maanden langs te komen.

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ moon wil je even vertellen dat ik je een prachtig mens vind, zoveel pijn moet je meemaken en dan toch ons nog steunen =D>
    @ all ik heb eindelijk die 12 in me banner \:D/

maar toch voel ik me absoluut niet zwanger :(
    maar dat hoort ook bij de zwangerschap al die ongerustheid

meiden ga weer ff me huis laten blinken( heb toch niks te doen)
    en oja zondag ga ik met mijn schoonmoeder en vriendin naar Beauty and the Beast! spannend heb er zo zin in

dikke kus

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnx meis.
    Ik ben ook bezig met schoonmaken, wil eigenlijk meteen de kerst spullen neer zetten maar man lief wil dat nog niet :(
    Maar ga weer verder heb erg veel te doen :rolleyes:

Liefssssss

8. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Hoi Meiden,
    Veel plezier in Praag Mijnimeel!

Moon vind het leuk dat je hier nog komt buurten! Succes met je schoonmaak.

En wat leuk dat je het hartje hoorde Radna!

En Bibi, doe het maar rustig aan hoor!

Vandaag weer even onzeker van bericht dat iemand in mijn omgeving met 11 weken een miskraam kreeg :cry: Ik weet het dat het geen nut heeft om hier naar te kijken of na te denken. Maar af en toe vind ik het gewoon eng! Vandaag ook niet overgegeven en dan denk ik meteen, ojee de verschijnselen nemen af.... Maar ook dat kan natuurlijk...

Sorry moest even mijn onzekerheid kwijt geloof ik! Verder ben ik wel happy van alle reacties die ik om mee heen krijg van iedereen. Nu wij aan het vertellen zijn dat we zwanger zijn. Echt heel bijzonder :p

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ ster.

Wat vervelend dat je het soms zo eng vindt.
    Probeer lekker te genieten...

Liefs Simone

10. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Mijnimeel, veel plezier in Praag, dat schijnt een geweldige stad te zijn!

Mijn broeken gaan `s avonds ook strakker zitten, ik krijg nu wel een beetje een buikje.
    Ik merkte vannacht voor het eerst dat ik niet lekker op mijn buik lag, ik had het gevoel dat er een ballon in mijn onderbuik zat (klopt als het goed is wel een klein beetje).
    Verder ben ik erg moe maar dat komt ook door de situatie met mijn schoonvader.
    Waarschijnlijk wordt hij morgen bediend door de pastoor.

Kus Senna

11. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Wat lief dat je reageert Moon! Ik geniet ga genieten hoor!

12. Mijnimeel, las er helemaal overheen maar heel veel plezier in Praag!

13. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he nachtvlinder.

ik ga ook zondag naar belle en t beest! in scheveningen om 7 uur!
    zie je daar wel ;).

ik heb smiddags en savond ook echt een opgezette buik hoor, hoort er bij, maakt vanzelf plaats voor onze echte baby buik!

een klant van mij had ook een miskraam met 12wk, maar t vruchtje was bij haar al met 7 weken gestopt met groeien, volgens mij is met 11 12 wk, als je t hartje op de echo gezien of gehoord hebt de kans nog maar heel klein!

liefs radna

14. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ radna jammer dat ik niet om 7 uur ga we hebben de matinee voorstelling, mijn schoonmoeder heeft het niet zo echt op de avonden hihihi, maar jij ook veel plezier!

15. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Laten we het hard hopen met elkaar [-o< [-o< de meeste hebben toch al een hartje zien kloppen en zijn tussen de 9 en 12 weken....
    Dan ziet het er positief uit voor de juni dames :thumup:

16. Niet meer actief

:) of iets langer...hihi....als je begin juni bent uitgerekend zoals ik ben (3 juni) zit je al ruim over de 13 weken zelfs :) Zondag alweer 14 weken wow!

17. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Meiden, die naar belle en het beest gaan. Daar ben ik ook geweest en het was erg leuk! Heel veel plezier dus.

Mijnimeel veel plezier in Praag, mooie stad, het is al weer een tijdje geleden dat ik er ben geweest, maar het heeft wel indruk gemaakt.

Ik ken het gevoel van de ongerustheid. Wie weet wanneer je het kan gaan voelen? Ik las dat in de 4e maand al kon. Bij de eerste voeld eik het met ongeveer 19/20 week. Maar nu weet ik wat ik moet voelen en soms heb ik het idee, maar het is nog zo .... ik weet niet hoe ik het moet noemen.

Wie is er al aangekomen? Ik heb stiekem op de wwegschaal gestaan. Die van mijn schoonouders, maar die is altijd gemeen tegen mij. Maar goed ik weet niet precies hoeveel ik woog voor tijd, dus ik schat dat ik nu ongeveer 4 kilo ben aangekomen. Was net aan het dieten, dus dat verbaasde mij niks. Bij de eerste ben ik op een gegeven moment maar opgehouden te kijken, ik kon er toch niks aan doen en na afloop had ik maar 5 kilo aan over gehouden.

Trouwens een vreselijk bericht in het nieuws over het 8-jarige jongetje. Bij het horen ervan schiet ik meteen in de stress en wil mijn zoon beschermen tegen alles en houd hem stevig vast. Ik snap dit niet, waarom doet iemand zoiets? Ik zal dit nooit snappen, en wanneer ik het wel zal snappen laat ik mij meteen opnemen.

18. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hallo juni mama's hier even een update van Velobabe (en Velobink)!~

Gisteren hebben we onze eerste echo gehad in Bilthoven bij het KNOV.
    Shelde en Remember hadden gisteren volgens mij ook een afspraak maar we hebben ze daar helaas niet gezien...

We zijn om 10.15 van huis gegaan en om 11.30 waren we in Bilthoven.
    Dus lekker op tijd want om 12.15 zouden we de 12 weken echo krijgen...
    We hebben even moeten wachten, maar toen we naar binnen mochten was het feest. Ik lag nog maar net toen de lerares even de kleine opzocht. Hij/zij was snel gevonden en het hartje klopte razend snel.
    De kleine was lekker actief en had de hik, zo mooi en grappig :D
    De echo zou 2x 15 minuten duren (2 examenkandidaten), en van 14.oo tot 14.30 zouden we nog een echo krijgen, maar doordat er 2 mensen van 12 weken waren bij wie het kindje verkeerd lag hadden wij geluk...

Van 12.15 tot 15.15 hebben we naar de kleine kunnen kijken en zijn er 7 mensen geslaagd dankzij ons ukkie ;)
    De nekplooimeting die ook meerdere keren is gedaan was ook ok.

Daarna zijn we nog even gaan shoppen in Breda bij de Baby dump.
    Niks gekocht, alleen lekker rondgekeken. Ok, we hebben wel 2 leuke buikbanden bij 't Rietje gekocht (ook in Breda) want die kun je bij ons in de buurt niet kopen.

Ik vergeet nog wat. De VK dacht dat ik 1 week langer zwanger was, maar zij had het mis en wij hebben gelijk ;) Ik hoef mijn bannner dus niet aan te passen :D

19. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Hoi all,

Radna... fijn dat kloppende hartje he.... ;)
    Moon.... Topper ben je ..*knuffel*
    Mijnimeel..... veel plezier in praag, moet geweldig zijn
    senna... heel veel sterkte met je schoonvader en hoop dat je jezelf niet voorbij loopt, sterkte

velobabe/All...
    Wij waren idd gisteren in Bilthoven, we moesten er eigenlijk half 11 zijn maar uiteindelijk waren we pas om kwart over 11 aan de beurt.
    En wij waren dus een van de mensen waarbij de beeb niet goed lag voor de nekplooimeeting..... ;)
    Iets voor half 12 zijn we vertrokken, want de beeb was zo druk met zwaaien, dansen en hikken dat ze hem niet goed te pakken kregen, ze zeiden dat we even konden w88 , maar omdat we beide moesten werken en we al bijna een uur hadden zitten w88 zat dat er niet in, wel een paar mooie plaatjes meegekregen.
    Wat een verschil zeg met 10 dagen daarvoor...... :confused:
    Op de echo foto in mijn album kan je ook echt de vingertjes tellen en de kaken heel goed zien, ze zei dat het nu zo duidelijk was omdat de aanleg voor melktanden al aan de gang is.... wat gebeurt alles toch snel zeg.
    Was hoe dan ook een fijne enmooie ervaring en nu maar uitkijken naar eind januari zo denk ik voor de 20 wkn echo.

20. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Leuke winkel hè? :p Wij zijn er vandaag ook geweest, maar dan bij die in Hellendoorn. Wat een boel keuze zeg! :eek:

Senna, heel veel sterkte morgen! Het heeft altijd wel iets moois, wanneer iemand bediend wordt. Aan de andere kant is het wel een stukje afscheid. :( Vaak gaat het daarna vrij snel, omdat die persoon zich er dan bij neerlegt. Dikke knuffel van mij!

Radna, daar was ik ook zo bang voor, dat ze bij de vk zouden zeggen "sorry, maar het hartje klopt al een paar weken niet meer". Gelukkig was dat bij ons niet zo. Vanaf woensdag zijn wij echt al aan het genieten. :D

Suske, ik doe niet aan de weegschaal. 8) Ik ben zó dik dat die paar kilo's bij mij niets zeggen. Alhoewel ik volgens mij nog niet zo veel ben aangekomen. Na de bevalling moet het echt drastisch anders. :(

Ik was vandaag helemaal niet zo lekker in orde. Al die tijd heb ik nergens last van gehad, en nu gingen we fijn babyshoppen (was voor ons zo'n 3 kwartier rijden) en werd ik echt beroerd in de auto. Toen we eenmaal daar waren ging het wel weer, maar op de terugweg werd ik weer zo beroerd. Nu voel ik me wel weer redelijk. Hopelijk komt dat niet steeds terug.

Deel Deze Pagina