@ bloem ik m ag pas weer 21 dec naar de vk de eerste keer dat ik was geweest was op 8 nov..dus dat is al dik 6 weken Vandaar dat ik zo onzeker ben het duurt me allemaal gewoon veels te lang! en @ suske mijn vriendin heeft even mijn buik geinspecteerd en ze zei dat hij echt wel gegroeid was ( ja als je elke dag kijkt lijkt het wel of hij niet lijkt te groeien ) maar ja nog maar 3 weken en dan mag ik weer naar de vk.. ik heb gister ook nog even geprobeerd om naar het hartje te luisteren maar ook dit had geen in aangezien ik last had van buikkrampen dus was meer gerommel hihih nou meiden ik ga zo naar de musical ik spreek jullie vanaaf weer dikke kus
Hallo allemaal, Ook ik heb last van die onzekerheid. Dat komt ook wel omdat er aan mijn buik nog niets is te zien, behalve dat mijn kleding wat strakker zit. Vorige week donderdag naar de gyn. geweest en het hartje zien kloppen. Ik hoef/mag pas 4 januari weer, dan is mijn eigen gyn weer terug uit Zuid-Afrika. Vind ik eigenlijk veel prettiger dan een 'vreemde'. groeten, Anja
Tweeling, veel plezier met de echo morgen. Nachtvinder, ik vond 5 weken al lang, maar jij moet nog een week langer wachten. Vreselijk dat wachten. Aangezien ik niet veel hoef te werken op het moment ben ik er toch meer mee bezig. Wanneer ik werk gaat het allemaal wat sneller, maar nu kan ik er de hele dag bijna aan denken en ga ik twijfelen. Ik ga nu eens even flink dichten voor Sinterklaas.
he, toen ik bij de vk was, maakte de assistente weer een nieuwe afspraak na 6 weken! dacht eigenlijk dat dat zo hoorde, dat je pas wat later na 4 weken ging, maarja, ik heb t hartje gehoord dus ik heb er nu wel vbertrouwen in! en nachtvlinder, wat vond jij van de musical, mooi was die he, ik vind alleeen, de beenruimte enzo best krap, en de drukte met jassen en drinken halen echt zoo massaal, maar t was wel leuk! liefs radna
@ radna ja die musical is egt super, en ben al echt een musical fanaat! maar had gen last van beenruimte want had een loge besteld helemaal voorin hihi (wat een luxe) voortaan gewoon zeggen dat je niet goed kan zien maar heb echt genote en op het eind zelfs een traantje gelaten hahaha
Goeie morgen dames, Ben er ook weer even, ik ben zo akelig druk, dat ik haast geen tijd heb om hier te komen kletsen. Onze dag begon vanmorgen lekker, de hond was zo ziek als een hond .....diaree, overgeefsel.....blegh, en ik kon alles op gaan ruimen, want mijn mannetje kon er niet tegen ale: We moesten om 8.30 bij de HA zijn en ik had al gedroomd dat we te laat zouden zijn, nou dat had ik dus goed gedroomd. Maar goed, bij de dokter aangekomen waren we iig mooi snel aan de beurt, mijn bloeddruk was 114/60, dus eindelijk eens een hogere onderdruk, was 2 kilo aangekomen en de beeb groeit goed, ik weet nu waar ik de baarmoeder moet voelen, wel een grappig gevoel. Hij ging het hartje ook luisteren, wat een mooi geluid is dat zeg! En wat een snelle hartslag. Mijn dag is toch weer goed, ondanks dat ie slecht begon. Moet vandaag van 10 tot 22.00 werken, dus ben vanavond wel weer kapot. Verder voel ik me aardig prima, af en toe wel echt buikpijn, maar dat zullen m'n darmen wel zijn. Nou, ik ga eens even een beetje proberen hier terug te lezen hoe het met iedereen is. gr patje.
Hoi Dames, Gefeliciteerd allemaal met die goede echo's! Ik mag vrijdag eindelijk voor de 12 weken echo...dan is het precies 3 weken geleden dat we de beeb voor het laatst hebben gezien. Gezien wij de echo in A'dam hebben en dit niet bij onze VK is (hebben geen echo-middelen) hoef ik daar pas 18 December heen (laatste keer was half nov voor de intake) dus dat vind ik ook allemaal wel erg lang duren met veel tijd ertussen. ik heb inmiddels al een buikje en je kunt het best goed zien. Maw is het moeilijk stilhouden deze week want al mijn leuke kleertjes zitten opeens niet meer zo leuk en maakt het niet uit wat ik aantrek, dat kleine buikje zie je maargoed... wij tellen hier dus af naar vrijdag 09:00 uur! ooh wat eng weer!
meiden ik wil die buiken zien! ik ben zo benieuwd hoe ze eruit zien! hier is eentje die is gister gemaakt toch al aardig he
@ nachtvlinder, ik heb ook buikfoto's in mijn album staan. Ik maak elke 4 weken ongv een foto om te zien hoe hard ie groeit. @ dora, veel plezier met je echo, altijd weer even spannend.
Hoi allemaal, Ben benieuwd hoe de echo's vandaag gegaan zijn! Ik zal ook een buikfoto gaan maken vind het toch wel leuk om ze te zien. Ik weet alleen nog niet hoe ik ze moet verkleinen om in mijn album te krijgen. Heb het al wel geprobeert met andere foto's, maar lukte niet. Knuffels Monique
ik hoef nog geen foto te maken, ik heb nog helemaal geen buik. ik ben de afgelopen 12 weken 7 kilo afgevallen. Ik hoop dat ik snel weer zin heb om lekker dingen te eten. veel verder dan brood en fruit kom ik niet. ik moet nog 1,5 week wachten en dan mag ik eindelijk naar de verloskundige toe.
ik hoef nog geen foto te maken, ik heb nog helemaal geen buik. ik ben de afgelopen 12 weken 7 kilo afgevallen. Ik hoop dat ik snel weer zin heb om lekker dingen te eten. veel verder dan brood en fruit kom ik niet. ik moet nog 1,5 week wachten en dan mag ik eindelijk naar de verloskundige toe.
@ suske Je kan je foto verklein op www.fotoverkleinen.nl Of via Paint dat is een programma op je pc. Liefs Simone
@Suske en Moon85 Mij lukt het ook niet om de foto's in mijn album te plaatsen. Welke instellingen moet je selecteren? Groetjes en alvast bedankt voor de hulp
Je moet idd gewoon naar fotoverkleinen.nl gaan en dan de foto verkleinen. Opslaan op je computer en dan in je album, heel makkelijk. Succes dames.
@Moon85 Daar zijn wij het helemaal mee eens We zijn zo trots en blij met ons wondertje. Hopelijk volg jij snel [-o<
Bedankt Moon, Het is gelukt. Een buikfoto en een foto van onze kleine boef staan nu in mijn fotoalbum. Knuffels Monique