Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wat leuk zeg dat je al die dingen krijgt! wist ik niet

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tja ik ging er eigenlijk vanuit dat ze deze week wel zouden bellen, en gezien ik deze week nog vrij ben heb ik overdag aangegeven :(...

Nou ja ik wacht wel af...

3. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    volgens mij komen ze ook wel 's avonds langs hoor... je kon uit verschillende kadootjes kiezen: een zwangerschapsboek, een besteksetje (van dick bruna), een speelkleed en de rest heb ik niet meer onthouden....
    je mag meedoen, vanaf dat je in je 6e week zit.. (5 weken +).

4. Angel Eyes

nou ik ben dus al gebeld door MvM. haha dat is echt snel!
    we hebben afgsproken dat ze me dinsdag avond laat nog even belt om te weten hover of ik ben. omdat je pas met 5 weken mag meedoen.
    ze zei ook nog dat er erg veel vrouwen zwanger zijn in almere haha vruchtbare stad waarschijnlijk ;)

5. Ik ben nog niet gebeld door mvm echt vaag hoor!

6. Angel Eyes

wanneer heb je zelf gebeld rachel?

ik vanmiddag pas...

misschien anders nog een keer bellen

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb ook nog niets vernomen ik hoop morgen!

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    he dames,

Ik ben ff een paar dagen uit de lucht geweest. Computer moest ff weer gemaakt worden.
    Jullie hebben aardig lopen beppen zeg!

Ik ben ook vanavond gebeld door MvM, ze komt volgende week woensdag, want ze zei dat ik dan pas mag beginnen, nou ja, ik vind het best.
    Ik heb nog steeds geen kwaaltjes.......

We hebben het gister toch maar aan mijn schoonzus en zwager verteld, en vanavond aan mijn zus en zwager en broer. Mijn zwager die vloog ons gewoon om de hals! Geweldig.
    Ik had hem maandag nog geknipt en toen vroeg ie wanneer ie nou eens oom werdt, ik zei: nog niet, heb je nog tips? Toen zei hij dat mijn mannetje cola moest drinken........hahah, dus vanavond zei ik tegen mijn zwager: Hij hoeft geen cola te drinken hoor!

Helemaal super,

ga nu lekker slapen..........
    gr patje.

9. Ik heb me ingeschreven op i-net, en zou gebeld worden ik heb me afgelopen weekend op gegeven, maar ja ik zie het wel, misschien doen ze het niet in mijn regio, maar ja wel raar dat je dan geen bericht krijg.

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Het kan een paar dagen duren voordat je een telefoontje krijgt.
    Wacht geduldig af dames.

Ik begin nu te merken dat ik zere borsten krijg, het is net of ik spierpijn heb aan de zijkant van mijn borsten.
    Als ik gewoon zit voel ik het niet echt, maar wel als ik er aan voel.

11. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Goede morgen allemaal!
    Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het prima. Bijna 5 weken. :D

Gisterenavond in bed ineens vreselijk misselijk, maar gelukkig verder geen last meer van gehad.

Hebben jullie nog last van kwaaltjes?

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nope (nog steeds) geen kwaaltjes hier...
    Vandaag zal ik niet zoveel online zijn, ga straks lekker naar de kapper en mss nog ff shoppen.

Greetz Silla

13. Angel Eyes

goede morgen allemaal,

kwaaltjes, hmmm nou alleen heel veel pijn in mijn boobies, en continue krampjes in baarmoeder. verder niets
    ja wat ik wel merk is dat ik smiddags ongeveer omval van de slaap haha Normaal ga ik ron 12:00 a 1:00u uur in bed maar dat trek ik echt niet.

ik heb vannacht ruim 8 uur geslapen maar zat vanochtend in de bus alweer steeds te gapen. die mensen zullen wel gedacht hebben ga toch eens op tijd naar bed.

14. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Goeie morgen,

Ik kom me ook gesellie bij ullie voegen, ik heb dinsdag een vette posi gekregen en ben natuurlijk helemaal in mijn nopjes. :)

Ik heb net met moeders voor moeders gebeld en ik word door de "regiomanager" ( weet niet meer hoe het heet :( ) gebeld.

Mijn vorige zwangerschappen heb ik niet mee gedaan, waren een beetje rommelig en rumourige zwangerschappen namelijk , maar nu ben ik er helemaal klaar voor, ek heb ook geplast voor het UMC onderzoek, was eiegenlijk voor 3 maanden maar ben dus de eerste maand al zwanger, gelukkig maakt dat niks uit en zijn ze al blij dat ik één maand voor ze heb kunnen/willen plassen.

Ik was opzoek naar een verloskundige, nu was er één bij ons achter maar die doen geen thuis bevallingen , dus die vlieger ging niet op.
    Ik verder ff gesnuffeld, stuit ik op een praktijk in de buurt, blijkt dat mijn ouder verloskundige daar heen verhuist is( was der al kwijt :( )
    Ik zag der foto ik dacht gelijk ja hier meld ik me aan :)
    ze heeft de thuisbevalling van mijn oudste ook gedaan en zo was superrrr, bij de tweede moest ze me helaas overdragen aan de gyno omdat ik vaak bloed verloor en ze klein was voor de zwangerschapsduur..( bleek achteraf een foutje :(), maar ze heeft ons nog wel opgezocht daarna, een schat van een mens.

Ik ga dus straks bellen na 12 uur en dan maar aftellen tot dat ik kan komen, spannie hoor........
    krijg der helemaal kriebels van, al is het me derde :)

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Welkom en uiteraard ...GEFELICITEERD !

Ik heb mijn verloskundige ook lekker in de buurt, kan het lopend af, hihihhihihi. Ik heb alleen geen idee hoe het daar is gezien ik voor het eerst naar de vlos ga...
    Heb je verder nog zwangerschapskwaaltjes?
    Ikke helaas (nog) niet. Eerst wel last van mijn bosten maar of ik ben er aan gewend of ik heb gewoon geen pijn meer in mijn borsten. Volgens de vlos van dit forum maakt dat helemaal niet uit. Maar goed het maakt me toch onzeker...

Greetz Silla

16. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    @ silla
    Ik heb nergens last van maar dat had ik minimaal met mijn andere zwangerschappen hoor, met een week of 2 zal ik wel de vermoeidheid krijgen, maar vind dat helemaal niet erg
    Spannend voor jou zeg de eerste keer verloskundige, is het ook je eerste? ( updat zeg net al MK :( )

Mijn mannetje is ook helemaal in zijn nopjes, hij zette heel lief thee voor me gisteren en gelijk steeds vragen hoe het is, nu is hij altijd heel lief en attenent hoor, maar ik merk dat ie nu wel bezorgder is, of ik bv me niet te moe maak en te veel stress, hij reageert nu ook sneller als de kids roepen of iets nodig hebben , hij probeert me nu al te ontzien de schat.

we hadden het er ook over wanneer we het zijn moeder zouden zeggen, want voor haar is dit haar eerste "echte" kleinkind (mijn man is enigst kind en mijn andere twee zijn uit mijn vorige relatie, al ziet ze het ook als haar kleinkinderen hoor, maar ik begrijp dat het net ietssss anders is)
    Op de bruiloft zei ze al "en ik hoop dat ik heeel heeel heeel veel meer kleinkinderen erbij krijg........."
    hij wil alleen nog ff w88 omdat hij weet dat ze zo enthausiat reageert dat ie bang is dat ze al van alles voor de beeb gaat kopen en bestellen en der zus en zo gelijk gaat bellen ;)

Maar ik denk dat we het van de week toch wel gaan zeggen , ik heb vandaag een test gedaan zodat hij die aan haar kan geven, om het op die manier te vertellen.

17. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Hier nog geen zwangerschapskwaaltjes, behalve wat steekjes zo nu en dan in mijn buik en borsten.
    Hebben jullie ook zo'n moeite om inslaap te komen, heb vannacht wakker gelegen tot 2 uur en dat terwijl ik al om half 11 op bed lag.
    Hoop dat het eenmalig was, voel me nu echt moe.
    Vanmorgen effe de stad in geweest en heb een boek gekocht (Het negen maanden boek) echt een leuk boek!

Liefs Demi.

18. Angel Eyes

nee in slaap komen geen moeiete mee. wakker worden daarentegen ;) dat wil ik liever niet maargoed.
    Ik werk full time en zit de hele godganze dag te gapen. mijn collegas kijken me aan

19. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hallo,

welkom en gefeliciteerd voor iedereen die hier weer bij is gekomen. Gelukkig een heleboel, goed teken! ;)

Hier gaat alles goed, maar wat een spanning! Ik ben zo bang voor alles wat er mis kan gaan.... zit spontaan 3 keer per dag fruit te eten terwijl ik dat normaal echt niet doe!

Heb wel wat last van kwaaltjes, met name misselijkheid en vermoeidheid. Ook ik zit hier steeds achter mijn computer te slapen... 40-urige werkweek. Hoe lang houd een zwangere dit vol? ;)

Verder nog steeds een beetje onwerkelijk, ben zo blij als ik 26 oktober de echo heb gehad en we weten dat alles goed is!

Nou dames, hopen dat alles bij iedereen goed blijf gaan, dat is het enige wat we kunnen doen......................

Liefs Cath

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik slaap nu erg goed, val gelijk in slaap en kan s'morgens ook wel lekker uitslapen..........maar ja dat kan niet altijd.

Ik heb af en toe van die mega steken in mijn buik, net of ik ongi ben. Jeetje, heb er nu meer last van als dat ik ongi ben. Het zal de baarmoeder wel zijn denk ik.

Ik zit nu ook alweer te gapen, ben vanmiddag lekker vrij dus ik denk dat ik me op bed nestel met een bakkie thee en een boekje, en dan maar lekker luieren.

Deel Deze Pagina