hee hello! ik heb vandaag ook de bon voor de etos doos gekregen! ga hem denk ik zaterdag ophalen... ik heb gehoord dat de inhoud nog al wat kan verschillen! ik moet zo lachen om die namen van die dozen.... "zwangere doos" enzo! liefs elfje
Heb vandaag ook een brief gehad van ETOS dat ik de doos op kan halen.. Ben benieuwd. Wat bij mij erin zit. Maar zal wel het zelfde als die van Demi. Haal hem van het weekend wel ff op moet toch naar de kapper.
Ik denk dat ik mij ook maar eens ga opgeven voor die dozen. Ik dacht dat je die pas tegen het einde van je zwangerschap mocht ophalen, dus ben daar nog niet zo actief in geweest. Ga de komende week maar eens even actie ondernemen . Het is toch leuk! @ Velobabe, kan mij voorstellen dat je bent geschrokken. Gelukkig is het goed gegaan, maar wel rustig aan doen he? Ik moet er ook heel erg aan wennen. Ik mag haast niets meer tillen van mijn man. Hij gaat nu mee met boodschappen doen, terwijl ik dat normaal altijd alleen deed omdat hij er ongelofelijke hekel aan heeft, hihi. Ik heb ook een heel zwaar kerstpakket gekregen. Het is dan zo raar om te vragen of hij dat dan uit de auto wil halen voor me, voel mij net gehandicapt. Maar ja, zal maar netjes gehoorzamen. Ik vind het wel heel lief zoals iedereen meeleeft en voor je zorgt.
@Bibi78 Ja, ik let voortaan extra op. Ik hoop dat dit me geen tweede keer overkomt. @Elfje en popje Ik heb vandaag ook de brief van de etos gehad en ik ben benieuwd wat erin zit. Alles is mooi meegenomen toch
Hey meiden! Echt vervelend als je (bijna) flauwvalt. Ik heb het in mijn puberteit wel eens gehad. Ik ben steeds wat bang dat mijn bloeddruk juist te hoog is. Dat is bij ons een familiekwaaltje namelijk. Maar gisteren bij de vk was de onderdruk weer rond de 80, en dat vinden ze prima. Als ik jullie bloeddruk zo zie, lijkt het me toch wat hoog, of niet? Ik weet niet meer of ik die Etosdoos al aangevraagd heb. Kan ik dat nog een keer doen?
Welke dozen hebben jullie aangevraagd? Etos, Kruidvat, Prenatal of nog andere/meer? (ben ff benieuwd)
Die 3 ja... en ik heb nog een bon voor babydump. Felicitas vind ik niks want dan komen ze thuis... heb ik geen behoefte aan.
@ Bibi, bedankt voor je uitleg! Mijn vriend en ik zijn ook niet getrouwd, en we hoorden dat de vader het erkennen van het kindje het liefst zo vroeg mogelijk in de zwangerschap kan doen. ( als kindje nml de achternaam van de man gaat krijgen, en het gaat bv met 7 maanden mis, dan krijgt het automatisch de naam van de moeder, omdat de vader het nog niet erkend heeft....) In ieder geval hebben wij het gisteren geregeld. Het is kostenloos en zo gepiept. Hebben we dat vast gedaan! Ik heb een doos van de etos, maar die is nog van mijn vorige zwangerschap die is misgegaan.... ik kan nergens vinden waar ik dat weer kan afmelden. Dus zal in februari (was ik toen uitgeteld) ook wel weer een doos krijgen....... Groetjes Silvia
Hey hey dames, Ik ben helemaal vergeten mij aan te melden bij de Juni moeders . Ik ben op 27 Juni uitgerekend . Ik heb dinsdag mijn termijn echo gehad en weet het nu dan zeker. Leuk om dan bij de Juni mama te mogen horen. liefs Jet
Welkom Jet, Fijn dat je je 1e echo ook gehad hebt, geeft toch wat meer zekerheid he! Ik mag maandag voor de 1e keer na de intake naar de verloskundige. Spannend hoor, heel beneiuwd naar het hartje! Ben nog neit echt aangekomen maar merk wel dat n buik wat dikker is, loop dus ook in een positiebroek, die overigens heerlijk zit! Afgelopen zaterdag voor het laatst gespuugd *klop het even af* Daarna deze week dus niet meer... Hopleijk ben ik er echt vanaf nu de 12 weken verstreken zijn.... Ook het weeige gevoel is bijna verdwenen wel moet ik gewoon optijd eten anders voel ik me niet echt lekker. Maar als dat alles is, heb altijd wel een evergreen of sultane of fruit in mn tas dus no problem Goed ik ga boodschappen doen, Fijn weekend alvast!
Hoi ladies, Hmm ga me ook dan nog maar opgeven voor wat meer dozen. Mijn bloeddruk was 100/65, ben benieuwd wat het maandag is, dan moet ik terug naar de VK. Ik heb nu gelukkig ook in de ochtend al een klein buikje die blijft...da's mooi werk haha. Ik heb zo'n band gekocht en die onder mijn trui aan - heel handig, zo zie je niet dat mijn broek openstaat met elastiek bij elkaar en mijn truitjes kruipen wat op dus net of ik er een lang shirt onder heb..heel handig
hee dora, dat doe ik nu ook steeds! maar dan met hele lange positite hemden, die dan onder mijn gewone trui uit komen! vind ik heel leuk staan! dit weekend ga ik maar eens wat meer aanschaffen... ik blijf toch zo enorm moe.... hebben jullie dat ook? ik heb totaal nergens energie voor... ik dacht dat dat nu wel een beetje minder zou worden....pfffff liefs elfje
HOi MaToRo Ja gaat goed. Tel nu de dagen af tot maandag Dan horen we eindelijk wanneer we verder mogen. Ben half 10 aan de beurt dus lekker vroeg En hoe gaat het met jou? Liefs simone
mijn buik lijkt welk platter geworden . maarja onderaan begint nu wel zon hard bobbeltje te groeien, dat is wel leuk die voel ik ook duidelijk. ik heb de dozen van prenatal, etos en kruidvat aangevraagd. pas eergisteren dus moet maar ff kijken wanneer ik wat hoor. jet welkom hier en gefeliciteerd. hey meiden in mijn fotoalbum heb ik een echo geplaatst. wat vinden jullie ervan? mijn vriend en ik zijn druk plannen aan het maken om er een kamertje bij te creeren. we hebben nu 2 slaapkamers m,aar een is de computer kamer en die willen we graag houden dus we zijn druk aan het tekenen. erg spannend
Ik weet niet meer wie wat geschreven had dus.. Ik had bij onze eerste ook last van mijn ogen. Ik kon absoluut geen zon aan mijn ogen hebben. Gelukkig is de zon nu niet sterk dus daar geen last van. Maar ik heb vaker gehoord van slechtere ogen tijdens zwangerschap. Bloeddruk is bij mij nog steeds 120/60. Dat is laag. Gemiddeld is een bloeddruk 120 /80. Het is zeker niet te laag 60 hoor. Maar het is wel opletten dat je dan niet in de 90 terechtkomt, want dan is de stijging te groot. Geloof ik. Pin mij er niet op vast, maar ik dacht dat een stijging maximaal 25 mag zijn. Die buikbanden zijn enorm handig om de nog wat te ruime broeken omhoog te houden! Trouwens Promiss heeft ook positiekleding. De dozen van de Prenatal en Kruidvat kun je pas in de 7e maand ophalen. Die van Etos eerder. Verder gaat alles hier goed. Heb nog geen opvang geregeld en nog geen kraamzorg. Komt nog wel. Vergeet het ook wel eens. Ik wio wel weer naar zwangerschaps zwemmen en cursus. De vorige keer vond ik dat erg leuk. Zwemmen heb ik altijd gedaan en die cursus vond ik gewoon grappig. Ik had een groep met nuchtere meiden, die niet zeurden, maar de leidster was wel altijd op zoek naar de drama's! Lang verhaal weer. Sorry. Maar ik wil iedereen al een prettig weekend wensen, met voor sommigen veel plezier met de inkopen. En Jet van harte gefeliciteerd en welkom! Knuffels Monique
hey meiden even over het trouwen ik weet niet meer precies wie het was, wij zijn ook niet getrouwd al stond het wel in de planning...maar nu zegt iedereen ineens om me heen dat we MOETEN vind ik ineens t ver gaan. we kijken nog wat we gaan doen, hij wil eigenlijk het liefst gister dan vandaag zeg maar hahah ik ook wle , maar wil er toch iets moois van maken tis maar een keer ( zeggen ze ) en ja die ogen suske heb er zo ontzettend last van helemaal als ik ff tv kijk of de pc aan heb....ga ff het weekend na laten kijken... en volgens mij is je bloedruk goed want die van mij was 120/70 maar ja goed ik ben geen dokter haha dus heb geen flauw idee oja en weet je waar ik ook zo ontzettend last van heb.... HUILBUIEN.. echt om niets of om iets liefs nou dan ben ik niet meer te stoppen... hahaha ach ja hoort erbij he fijn weekend allemaallllll....
@ Nachtvliinder Haha lachen dat je mannetje liever gisteren dan vandaag wil! Voor mijn man hoefde het niet zo.. maar nu is hij blij dat ie getrouwd is en vond het de mooiste dag van z'n leven. Eerst zouden we alleen gaan samen wonen maar als die romp stomp met samen wonen en als je een kindje krijgt had ik niet veel zin in. En wilde niet een andere naam dan m'n eigen kindje(s) En verder had knog een wens om zwanger te trouwen Was ook nog zo ook al wist ik het niet Maar om nu te moeten trouwen vind ik ook belachelijk hoor. Jullie moeten doen zo als jullie willen en niet hoe andere het willen. Maar is echt geweldig om te trouwen