Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Meiden, kom ook weer ff kijken :)

buikje
    Nou dat begitn langzaam aan een beetje te komen, het begint ook al wat mensen op te vallen dus dat is wel leuk :D Ben in totaal pas 0,5 ilo aangekomen dus dat valt nog wel mee en al mijn broeken passen nog (op mijn paardrijbroek na dan maar daar blijft de sluiting gewoon van open ;) )

fles/borstvoeding
    Mijn voorkeur gaat zeker uit naar borstvoeding, als dat tenminste allemaal wil lukken. Of ikhet dan ook nog volhoudt als ik eenmaal weer moet werken geen idee maar dat zien we dan wel weer.

kraamzorg
    Heb ik geregeld via internet bij mijn zorgverzekeraar (zilverenkruis) en heb er al post van thuis gehad. Ik zit bij Zuidzorg.

kinderderdagverblijf
    Ook al druk mee bezig. Heb al info van degene bij ons in de straat maar wil ook nog ff info opvragen bij 1 of 2 anderen. Maar ik denk dat als het niet veel uitmaakt dat het die bij ons in de straat wordt. Is lekker kleinschalig en alle buurtkinderen zitten er ook, is wel zo gezellig ;)

Verder ben ik getrouwd en hoef me dus niet druk te maken over erkennen ;)

Moe ben ik gelukkig ook niet echt meer en ook de misselijkheid lijkt nu helemaal over te zijn. Volop genieten dus ;)

Zondag gaan we overigens het kamertje ophalen bij mijn collega en ik heb van haar ook al gratis een mooie maxi-cosi erbij gehad. Dus dat scheelt al weer :D

2. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Ik ben ook getrouwd, dus hoe het zit met erkennen weet ik echt niet. Wij zijn erg traditioneel. Eerst verkering, dan samenwonen, dan trouwen en toen kinderen. Ik vind het flauw dat mensen nu zeggen datje nu maar moet trouwen. Trouwen is iets speciaals. Het is voor jullie zelf en het kan ook nog wel wanneer je kind wat groter is. In onze omgeving hebben wij ook mensen ongetrouwd met kinderen. Niks mis mee toch?

3. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    He Rachel en Angel,
    Ik ben ook niet getrouwd en wij willen het nu ook niet doen omdat dit veel te druk wordt (willen nog wel gaan verhuizen)! Waarom is het handig om voor de eerste 5 maanden van je zwangerschap het kind te erkennen bij de gemeente? En later hoeft dus pas het gezag... Bedankt voor de tips!

Verder was mijn kraamzorg dus niet geregeld! Foutje van Zilverenkruis achmea! Heb dus opnieuw een aanvraag moeten indienen... vermoeiend!

En vandaag weer lekker ouderwets overgegeven, maar misselijkheid is wel afgenomen sinds een week.
    GOED WEEKEND iedereen :p :)

4. Hey Ster, omdat als er iets mis gaat het dan gewoon is geregeld. Wij gaan as donderdag avond, bij ons moet je een afspraak maken het is met 10 minuuten gedaan, de achternaam krijgt het kindje van de papa dat kan bij ons niet anders omdat we dat bij onze eerste dochter ook hebben gedaan, en zo willen we het ook.

Balen dat je weer moest overgeven, hoop dat het snel stopt!

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Gister (vrijdag) toen ik al op stond voelde ik mij al niet echt lekker. Het ontbijtje had ik er al eruit gegooit. Op mijn werk aan gekomen bleef ik maar braken. Toen ik even naar de katine ging om een glasje water te dinken dacht ik van oooo het gaat wel weer. Dus ik terug naar mijn werkplek. Ging ik ouder uit. Flauw gevallen, meteen 10 collega's om mijn heen. Wel lief hoor. 1 collega had nog mijn VK gebeld omdat hij zorge ging maken over mijn. Ben ik naar huis gebracht.

Lekker naar bed gegaan. Tussen door proberen te eten en te drinken. Nou dat kwam er dus meteen weer eruit. hielt echt niks binnen.

Mijn man was een beetje geschroken dat ik flauw gevallen was. Dus die kwam ook eerder thuis. Maar omdat ik bleef braken zelfs bij een slokje water hebben wij de huisartenpost gister avond nog gebeld. Uitgelegd wat er aan de hand was/is. Ook veteld dat ik maar 1 keer naar het tiolet ben geweest vanaf 8 uur vanmorgen om te plassen. Mijn man kon medicijnen op halen om uit drogen te voorkomen. Echt vies dat spul. Het is zo zout met suiker oplosing wat je in moet nemen met lauw warm water.

Vannacht niet echt goed geslapen. Veel moeten braken. Kwam natuurlijk niks uit.

Ben nu net uit bed en probeer even wat te drinken en te eten. Hoop dat het vandaag wat beter gaat met me.

Sorry voor deze lange verhaal. Wilde het even kwijt.

6. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    het getsie popje!
    wat rot meis....
    ik hoop dat dat vieze spul snel werkt, en dat je je gauw een beetje beter voelt!
    dikke knuf!
    elfje

7. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hee Popje, dat is even schrikken :pale: .
    Hele dikke knuffel, ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat het bij deze ene keer blijft [-o< .
    Doe maar lekker rustig aan dit weekend.

Liefs,
    Bibi

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Suske,
    Goede tip van Promiss, dat is lekker in de buurt ;)

@Popje,
    Hoop dat je je gauw beter voelt.
    Ik ben donderdag bijna flauwgevallen, zag echt even sterretjes.
    Ben nu nog niet helemaal lekker.
    Het kan toch hopelijk geen kwaad voor de kleine...

@Nachtvliinder,
    Beter huilen en er later om lachen dan dat je chagrijnig bent :)

@Angel Eyes,
    Jullie hebben ook een mooi wonder hoor.
    Heb je ons wondertje al bekeken :idea:

Iedereen een prettig weekend !

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Velobabe@ De vk zei tegen mij dat het normaal is dat je de eerste 4 maanden flauwvalt kan voor komen. Leuk is het niet. Het kan geen kwaad voor de baby zei ze

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Thanks Popje :)

11. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Bah, wat n aar popje kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Hopelijk gaat de rest van het weekend weer wat beter met je... Ik ben nu de misselijkheid gelukkig een beetje kwijt alleen vanmorgen nog ff kokhalzen maar zat nix in mn maag...

Fijn weekend allemaal!

12. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ik heb net echt schandalig geshopt!
    bij de H&M goed geslaagd, en ook bij promiss... kortom 3 nieuwe broeken en 2 nieuwe truien en een paar t-shirtjes voor overal onder! ben echt super blij! er zijn trouwens veel spijkerbroeken in de aanbieding bij promiss! en bij de hennes een hoop shirts!

ook heb ik de etos doos opgehaald, en er zat het zelfde in als bij...... (ik weet niet meer wie..)
    toch leuk...

liefs elfje

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik heb vandaag ook inkopen gedaan.
    (nog) geen officiele positiekleding, maar toch.
    Ik heb bij Mango een zwart jurkje gekocht (half wol, half acryl, met Lycra).
    Die is zo elastisch dat ik daar nog lekker in kan groeien.
    Jippie, toch iets nieuws voor de feestdagen.
    De stap naar echte positiekleding heb ik om een of andere reden nog niet durven maken. Misschien moet voor mijn gevoel mijn buikje toch eerst iets meer groeien. Misschien probeer ik het volgende week wel. Gelukkig kan ik mij nog aardig redden met de kleding die mij eerst te groot waren. Maarja, hoe lang nog?

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Het gaat gelukkig al een stuk beter met mij.. Het heeft goed geholpen de medicijnen.

Mijn man heeft gister de ETOS doos gehaalt. de Kadoos,
    Bij mijn zat er veel reclame in,
    tijdschriften die ik al had,
    billendoekjes altijd handig,
    slabbetje,
    een boek van hallo hier ben ik,
    opvolgmelk vanaf 6 maanden dus daar hebben we niks aan, wand als ons kindje 6 maanden is dan is dat spul al 3 maanden over datum.

Ben nog naar de kapper geweest een stukje er af en 2 kleuren zijn erin gegaan, van die streepjes zeg maar. Koper en aubergine zijn de kleurtjes.

15. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ popje gelukkig dat je al weer wat beter voelt..

ennuuh even over die doos he ik heb nog helemaal geen doos geziennn :cry: terwijl ik me daar wel voor heb aangemeld ach jaaaa dat komt wel ;)

hier alles ok ik deed ff een ouwe rokje aan voor kerstdiner a.s vrijdag.. kom tot mijnontdekking dat ik die hele rits niet dicht kan krijgen...ik met een hele smile op mijnmond tja dit is echt door de beeb, en mijn vriendjelief zegt heel droog....."heb ik dt gedaan" :D :D :D hahahah

meiden fijne zondaggggg

16. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Mijn broeken zitten ook echt niet lekker meer, ik heb tot nu toe nog maar 1 zwangerschapsbroek kunnen vinden dus ik moet nog ff verder shoppen.
    Verder voel ik mij helemaal goed, a.s donderdag moet ik weer naar de dokter en dat vind ik wel spannend (of alles nog goed gaat).
    Ik heb alleen het hartje nog maar gezien op de 9 weken echo.
    Mijn borsten zijn echt enorm, ik heb een meegroei bh (erg sexy, ahum) gekocht, deze zit erg lekker.
    Vandaag ben ik met mijn mannetje naar de prenatal geweest, ik heb al een antal dingen gekocht, en ideeen opgedaan.

Met mijn schoonvader gaat het nog slecht, de morfine is weer omhooggegaan, nu heeft hij gelukkig minder pijn.
    Ik kan goed zien dat hij achteruit gaat.

Veel liefs van Senna

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ nachtvliinder

Haha lachen!
    Heb je ook weer een rede om lekker te shoppen ;)

@ senna.

Spannend, ik duim voor je!

Nogmaals sterkte toegewenst.
    Is niet niks...

@all.

Morgen weer naar de gyn, ben er beetje zenuwachtig onder.
    Heel apart want het is helemaal niks.
    Alleen maar of we weer mogen beginnen.
    En misschien uitslag van de vruchtjes (als ze die hebben laten onderzoeken)
    Iedereen nog een fijne avond en jullie horen morgen wel weer van me!

18. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Lieve Moon,

Ik ga duimen dat jij zo snel mogelijk weer aan de clomid mag beginnen (en dat je snel weer zwanger mag raken natuurlijk!

Veel liefs van Senna

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Moon85
    Ik zal voor je duimen morgenochtend O:)

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnx Senna..
    Ik hoop toch wel dat we nu groen licht krijgen.
    Wil graag weer verder! :D

Deel Deze Pagina